Бараш, Юрій СавелійовичМарценюк, Лариса Володимирівна2017-02-012017-02-012016Бараш, Ю. С. Методологія проведення дослідження стосовно розробки стратегії залізничного туризму / Ю. С. Бараш, Л. В. Марценюк // The Scientific Heritage. – 2016. – № 7 (7). – Vol. 1. – P. 60–67.9215-0365http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9492http://www.scientific-heritage.com/archive/http://www.scientific-heritage.com/wp-content/uploads/2020/09/VOL-1-No-7-7-2016.pdfЮ. Бараш: ORCID 0000-0001-5911-9805, Л. Марценюк: ORCID 0000-0003-4121-8826UKR: У статті авторами запропоновані структурно-логічні схеми визначення стратегії розвитку залізничного туризму, а також визначені основні економічні інтереси учасників туристичного бізнесу та окреслені основні показники економічного зростання і ефективності діяльності компаній, що використовують залізничні туристичні перевезення. В результаті запропонованих заходів очікується оновлення залізничного рухомого складу, залізничної та туристичної інфраструктури, поповнення бюджетів усіх рівнів, створення додаткових робочих місць, втримання міграційних процесів.RUS: В статье авторами предложены структурно-логические схемы определения стратегии развития железнодорожного туризма, а также определены основные экономические интересы участников туристического бизнеса и очерчены основные показатели экономического роста и эффективности деятельности компаний, использующих железнодорожные туристические перевозки. В результате предложенных мероприятий ожидается обновление железнодорожного подвижного состава, железнодорожного и туристической инфраструктуры, пополнение бюджетов всех уровней, создание дополнительных рабочих мест, удержание миграционных процессов.ENG: The article proposed logic determining the development strategy of railway tourism. Also, the basic economic interests of participants of the tourist and business performance of companies using rail freight travel. As a result, the authors proposed measures is expected to update railway rolling stock, railway and tourism infrastructure, increase in revenues from passenger traffic, improving the image of Ukraine Railways, recruitment budgets of all levels, creating new jobs, retaining migration.ukзалізничний туризмстратегіятуристична компаніяреформуванняпасажирські перевезенняжелезнодорожный туризмстратегиятуристическая компанияреформированиепассажирские перевозкиrailway tourismstrategytravel companyreformpassenger transportationКЕМКОАІВМетодологія проведення дослідження стосовно розробки стратегії залізничного туризмуМетодология проведения исследования по разработке стратегии железнодорожного туризмаMethodology of Research on Developing a Strategy Railway TourismArticle