Жарська, Ірина Олександрівна2017-01-162017-01-162008-11-7Жарська, І. О. Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України : автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 / І. О. Жарська ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Одеський держ. екон. ун-т. — Дніпропетровськ, 2008. — 21 с. Захист — 18 грудня 2008 р.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9381UK: В роботі виділено специфічні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту. Проаналізовано існуючу маркетингову систему, визначено її недоліки та запропоновано принципи та напрямки реформування. Вдосконалено систему показників якості послуг з перевезень пасажирів та вантажів та класифікацію маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту, запропонована методика їх розрахунку.RU: В работе выделены специфические признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта. Проанализирована существующая маркетинговую систему, определены ее недостатки и предложены принципы и направления реформирования. Усовершенствована система показателей качества услуг по перевозке пассажиров и грузов и классификацию маркетинговых расходов предприятия железнодорожного транспорта, предложена методика их расчета.ukзалізничний транспортмаркетингова системамаркетингові витратиоцінка ефективностісистема маркетингової інформаціїреформуванняжелезнодорожный транспортмаркетинговая системамаркетинговые расходыоценка эффективностисистема маркетинговой информацииреформированиеrailway transportmarketing systemsmarketing costsefficiency markmarketing information systemФормування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниФормирование маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта в современных условиях УкраиныThesis