Козаченко, Дмитрий НиколаевичГревцов, Сергей ВениаминовичБолвановская, Татьяна Валентиновна2017-08-282017-08-282017Козаченко, Д. Н. Управление роспуском составов на сортировочных горках с немеханизированными парковыми тормозными позициями / Д. Н. Козаченко, С. В. Гревцов, Т. В. Болвановская // Вісник НТУ «ХПІ». Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси : зб. наук. пр. – Харків, 2017. – № 19 (1241). – С. 72–80.2411-2798 (print)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10166http://mtsc.khpi.edu.ua/article/view/108082Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350; С. Гревцов: ORCID 0000-0003-2925-4293; Т. Болвановская: ORCID 0000-0001-6462-8524RUS: Приведена методика выбора параметров роспуска составов на сортировочных горках с немеханизированными тормозными позициями, которая позволяет на этапе планирования роспуска оценить вероятности неблагоприятных ситуаций, в том числе связанных с работой регулировщиков скорости вагонов, и свести их к допустимым значениям за счет выбора скорости роспуска и его прерывания. Результаты исследования могут использоваться для решения оперативных и технологических задач, связанных с горочными операциями.UKR: Наведена методика вибору параметрів розпуску составів на сортувальних гірках з немеханізованими гальмівними позиціями, яка дозволяє на етапі планування розпуску оцінити ймовірності несприятливих ситуацій, в тому числі пов'язаних з роботою регулювальників швидкості вагонів, і звести їх до допустимих значень за рахунок вибору швидкості розпуску і його переривання. Результати дослідження можуть використовуватися для вирішення оперативних і технологічних задач пов’язаних з гірковими операціями.ENG: The method of parameters' choosing for humping process on gravity humps with non-mechanized braking positions is given. The purpose of the study is to improve the working conditions of skatemans and determination of cuts permissible braking modes on sorting humps with non-mechanized braking positions. The main research methods, that were used to solve the problem, are mathematical simulation of the cuts’ rolling and statistical analysis. The proposed methodology allows, at the planning stage of the breaking-up process, to assess the probability of adverse situations, including those related to the operation of skatemen, and reduce them to allowable values by choosing the humping speed and interrupting of humping process. The results of the research can be used both for solving operational problems related to the humping process control, and for solving technological problems which interrelated with humping operations.ruсортировочная горканемеханизированная тормозная позициярегулировщик скорости вагоновсортировочный процессрасформирование составовсортувальна гірканемеханізована гальмова позиціярегулювальник швидкості вагонівсортувальний процесрозформування составівsorting humpnon-mechanized braking positionsskatemanmarshaling processtrain breaking-upКУЕРКСВКТТ (ЛФ)Управление роспуском составов на сортировочных горках с немеханизированными парковыми тормозными позициямиУправління розпуском составів на сортувальних гірках з немеханізованими парковими гальмівними позиціямиHandling of the Trains' Breaking-Up Process on the Sorting Humps with Non-Mechanized Target Braking PositionsArticle