Бобровский, Владимир ИльичДорош, Андрей СергеевичКолесник, Антон Игоревич2011-11-082011-11-082011Бобровский, В. И. Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин / В. И. Бобровский, А. C. Дорош, А. И. Колесник // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 1. – С. 27–33. – DOI: 10.15802/tstt2011/17160. УДК 656.212.52222-419Х (Print)2313-8688 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/874http://tstt.diit.edu.ua/article/view/17160/14820http://tstt.diit.edu.ua/article/view/17160В. Бобровский: ORCID 0000-0001-8622-2920; А. Дорош: ORCID 0000-0002-5393-0004; А. Колесник: ORCID 0000-0003-2490-58RUS: В настоящей статье предложена методика, позволяющая определить наиболее рациональные параметры сопрягающих кривых на путях сортировочного парка. При этом критерием оптимальности является минимизация расстояния от пучкового стрелочного перевода до замедлителей парковой тормозной позиции. Такой подход позволяет сократить длину горочной горловины и тем самым увеличить полезную длину сортировочных путей. Изложенная методика может применяться при реконструкции и проектировании плана путевого развития горочных горловин.UKR: В даній статті запропонована методика, що дозволяє визначити найбільш раціональні параметри з’єднувальних кривих на коліях сортувального парку. При цьому критерієм оптимальності є мінімізація відстані від пучкового стрілочного переводу до уповільнювачів паркової гальмівної позиції. Такий підхід дозволяє скоротити довжину гіркової горловини і тим самим збільшити корисну довжину сортувальних колій. Викладена методика може бути використана під час реконструкції чи проектування плану колійного розвитку гіркових горловин.ENG: The method permits to determine the most efficient parameters of connecting curves on sorting tracks is developed. The optimization criterion is minimization of distance from the first bunch switch to the seating of park car retarders. Such method of attack permits to reduce the necks length and increase the usable length of sorting tracks. This method can be applied during plan of the sorting tracks reconstruction and designing.з’єднувальні кривісортувальний паркпучковий стрілочний перевідуповільнювач паркової гальмівної позиціїсопрягающие кривыесортировочный паркпучковый стрелочный переводзамедлитель парковой тормозной позицииconnecting curvessorting tracksfirst bunch switchseating of park car retardersКСВСовершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловинУдосконалення конструкції плану колійного розвитку гіркових горловинAnalysis and Evaluation of Track Construction Plan Downhill FillersArticle