Решетілова, Оксана МихайлівнаПрокоф'єва, Катерина Анатоліївна2023-10-172023-10-172023Решетілова О. М., Прокоф'єва К. А. Бібліотечний блог як інструмент маркетингу. University Library at a New Stage of Social Communications Development : матеріали VІII Міжнар. конф., (м. Дніпро, 05.10–06.10.2023 р.). Дніпро, 2023. URL: http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library_2023/paper/view/28943/16789.http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library_2023/paper/view/28943/16789https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17564О. Решетілова: ORCID: 0000-0002-7975-0773; К. Прокоф'єва: ORCID: 0000-0003-4242-3346UKR: Йдеться про особливості використання блогів як джерел біографічної інформації. На підставі теоретичного аналізу виокремлено деякі характеристики бібліотечних блогів та розглянуто роль і місце блогів для сучасної бібліотечної установи.ENG: It is about the peculiarities of using blogs as sources of biographical information. Based on the theoretical analysis, some characteristics of library blogs are singled out and the role and place of blogs for a modern library institution is considered.ukбібліотекабібліотечний блогінформаційний ресурсінформаціяinformationlibrarylibrary bloginformation resourceКДІД (ІПБТ)SOCIAL SCIENCESSOCIAL SCIENCES::Other social sciences::Library and information scienceБібліотечний блог як інструмент маркетингуLibrary Blog as a Marketing ToolAbstracts