Профатилов, Владимир Иванович2014-05-142014-05-142005Профатилов, В. И. Метод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазора / В. И. Профатилов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2005. – Вип. 6. – С. 16–21. – DOI: https://doi.org/10.15802/stp2005/20254.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2303http://stp.diit.edu.ua/article/view/20254/17862http://stp.diit.edu.ua/article/view/20254В. Профатилов: ORCID 0000-0003-2466-7240RU: Предложен метод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазора. Метод основан на том, что значение магнитного сопротивления рабочего зазора практически не зависит от тока в обмотке реле и определяется в основном величиной самого зазора. Данный метод позволяет решить комплексную задачу автоматизации измерения механических параметров электромагнитных реле железнодорожной автоматики без снятия кожуха в соответствии с эксплуатационно-техническими требованиями к реле первого класса надежности.UK: Запропоновано метод визначення положення якоря реле по магнітному опору робочого повітряного зазору. Метод ґрунтується на тому, що значення магнітного опору робочого зазору практично не залежить від струму в обмотці реле і визначається в основному значенням самого зазору. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагніт- них реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.EN: A method of defining the position of relay anchor according to the magnetic resistance of a working air backlash is offered in the article. This method is based on the fact that the value of magnetic resistance of a working backlash does not virtually depend on the current in the relay winding and is basically determined by the size of the backlash itself. The method allows deciding the complex task of automation of measuring the mechanical parameters of electromagnetic relays in railway automatic systems without removal of casing, in accordance with the operational and technical requirements to the first-class reliability relays.ru-RUметод определения положениямагнитное сопротивленияемеханические параметрыэлектромагнитное рележелезнодорожная автоматикаметод визначення положеннямагнітний опірмеханічні параметриелектромагнітне релезалізнична автоматикаmethod of defining the positionmagnetic resistancemechanical parameterselectromagnetic relayrailway automatic systemКАТЗМетод определения положения якоря реле по магнитному сопротивлению рабочего воздушного зазораМетод визначення положення якоря реле за магнітним опором робочого повітряного зазоруA Method of Determining the Position of the Relay Armature by the Magnetic Resistance of the Working Air GapArticle