Голик, Єгор Олегович2022-01-202022-01-202021Голик Є. О. Удосконалення методів вибору режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках : дипломна робота на здобутrя кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 275 – Транспортні технології / наук. керівник Д. М. Козаченко ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2021. 186 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14444UK: Магістерська робота виконана на 186 сторінках, містить 30 рисунків, 47 таблиці та 52 використані джерела. В магістерській роботі було розглянуто існуючі системи автоматизованого розпуску вагонів на сортувальних гірках та виконано їх аналіз. Дослідженні вагонопотоки що надходять у розформування на станцію К. Розглянута техніко-експлуатаційна характеристика станції а також її сортувального комплексу. Розроблена математична модель скочування вагонів з гірки. Розглянуті методи вибору режимів гальмування та виконаний розрахунок оптимального скочування вагонів на прикладі составу поїзда що надійшов у розформування . Були визначені аспекти безпеки руху поїздів та методи управління ризиками на залізничному транспорті. Мета дослідження полягає у визначеню оптимальних умов розформування составів з використанням автоматизованих систем за для виключення співударяння вагонів на коліях сортувального парку з перевищеною швидкістю та запобіганню співударяння вагонів на стрілочних зонах горловин сортувального парку. Об'єкт дослідження – покращення умов розформування составів поїздів при використанні автоматизованих систем розформування зокрема оптимізація вибору режимів гальмування відчепів.EN: The master’s thesisperfored on 186 pages, contains 30 figures, 47 tables fnd 52 sources used. Іn the master’s thesis the existing systems of automated dissolution of cars on sorting slides were considered and analysis was performed. The technical flows of the statition and its soгting complex are considered. А mathematical model of rolling cars off the has been developed. The methods of selection of braking modes агe considered and the calculation of optimal rolling of cars on the example of train composition received in disbandment is perforrned. Aspects of train safety and method s of risk management in railway transport have been identified. The purpose of the study is to determine the optimal conditions for the disbandment of trains using automated systems to avoid collisions of cars on the tracks of the sorting fleet with excessive speed and prevent collisions of cars on the turnouts of the necks of the sorting fleet. The object of research is to improve the conditions of disbandment of trains when using automated disbandment systems, in particular, optimization of the choice of braking modes of couplings .uk-UAсортувальна гіркавідчепвагонигальмівна позиціярозформування составу поїздаgravity humpcouplingscarsbraking positiondisbandment of the trainВКРКУЕРУдосконалення методів вибору режимів гальмування відчепів на сортувальних гіркахImprovement of Methods of Selecтion of Modes of Braкing of Couplings on Gravіту HumpMaster Thesis