Коробейнікова, Тетяна Ігорівна2021-07-262021-07-262014Коробейнікова Т. І. Зміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів. Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. праць Київського нац. лінгвіст. ун-ту. Київ, 2014. № 49. С. 70–79. Повний текст.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14056http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_49_20Т. Коробейнікова: ORCID 0000-0001-9218-5409UK: В статті розглядається формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні студентів мовного вищого навчального закладу. Проаналізовані та уточнені цілі та зміст навчання діалогічного мовлення майбутніх учителів іноземних мов. Деталізовано компоненти змісту навчання та конкретизовані критерії добору навчальних матеріалів для студентів, які перший рік вивчають англійську як курс другої іноземної мови.RU: В статье рассматривается формирование англоязычной компетентности в диалогической речи у студентов языкового вуза. Проанализированы и уточнены цели и содержание обучения диалогической речи будущих учителей иностранных языков. Детализированы компоненты содержания обучения и конкретизированы критерии отбора обучающих материалов для студентов, которые первый год изучают английский как курс второго иностранного языка.EN: The article deals with the developing of English competence in Dialogical Speech of the future teachers of foreign languages. The elements of the competence in English Dialogical Speech have been examined. Educational aims and content of teaching have been specified for a future teacher at the primary grade of university study.uk-UAанглійська мовадіалогдіалогічне мовленнязміст навчаннямайбутній вчительанглийский языкдиалогдиалогическая речьсодержание обучениябудущий учительcontent of teachingdialogical speechdialogueEnglishfuture teacherКФПЗміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителівСодержание формирования англоязычной компетентности в диалогической речи у будущих учителейThe Content of Future Teacher’s English Competence in Dialogical SpeechArticle