Парфьонов, Володимир Іванович2021-04-142021-04-142006Спосіб дистанційного виявлення дефектного візка вагона потяга: пат. 14542 Україна: МПК B61L 25/00. № u200511445; заявл. 02.12.2005; опубл. 15.05.2006, Бюл. № 5. 1 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13277https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=92010UK: Спосіб дистанційного виявлення дефектного візка вагона потяга включає перетворення механічних дефектів візка за допомогою тензометричних датчиків в електричні імпульси, які передають по лінії зв'язку на станцію. Тензометричні датчики встановлюють на попередньо звуженій прямолінійній ділянці залізничної колії.RU: Способ дистанционного выявления дефектной тележки вагона поезда включает преобразование механических дефектов тележки при помощи тензометрических датчиков в электрические импульсы, передаваемые по линии связи на станцию. Тензометрические датчики устанавливают на предварительно суженном прямолинейном участке железнодорожной колеи.EN: The method of remote identification of defective car truck of the train includes the transformation of mechanical defects of cart with the help of the strain gauges into electric pulses transferred by communication line to the station. Strain gauges are mounted in preliminarily narrowed straight section of railroad track.uk-UAМПК B61L 25/00автоматика і телемеханікапараметри рухомого складудефектний візок вагона потягадистанційне виявленняпатентКАТЗСпосіб дистанційного виявлення дефектного візка вагона потягаСпособ дистанционного выявления дефектной тележки вагона поездаMethod of Remote Identification of Defective Car Truck of the TrainPatent