Бондаренко, Ірина Олександрівна2016-12-272016-12-272006-04-14Бондаренко, І. О. Підвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основи : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.06 / І.О. Бондаренко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2006. – 21 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9280І. Бондаренко: ORCID 0000-0003-4717-3032Захист – 26 мая 2006 р.Сканувала Камянська Н. О.UKR: У даній роботі дослідження виконані з використанням системного підходу, що враховує різноманітність існуючих конструкцій залізничної колії в межах України. Науково обгрунтована розробка нової розрахункової методики з визначення інтервалу значень модуля пружності колії у вертикальній площині для різних конструкцій колії.RUS: В данной работе исследования выполнены с использованием системного подхода, учитывающего разнообразие существующих конструкций железнодорожного пути в пределах Украины. Научно обоснована разработка новой расчетной методики по определению интервала значений модуля упругости пути в вертикальной плоскости для различных конструкций пути.ukзалізницізалізнична коліяпідрейкові підставинапружено-деформований стандеформативність шляхужелезные дорогижелезнодорожный путьподрельсовые основаниянапряженно-деформированное состояниедеформативность путиrailwaya railway trackrail basedeflected modea deformation waysКККГПідвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основиПовышение качества оценки работоспособности железнодорожного пути за счет совершенствования расчетных характеристик подрельсовой основыthesis