Вакуленко, Ігор Олексійович2011-04-152011-04-152008Вакуленко, І. О. Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи / І. О. Вакуленко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 24. – С. 192–194. – DOI: 10.15802/stp2008/14755.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374http://stp.diit.edu.ua/article/view/14755/12822http://stp.diit.edu.ua/article/view/14755І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації, циклічної зміни температур під час гальмування та типом гальмівної системи.RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации, циклической смены температур при торможении и типом тормозной системы.EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation, the cyclic temperature change during and after braking as well as the type of brake system.uk-uaрухомий складзалізничні колесанапругагальмуванняподвижной составжелезнодорожные колесанапряжениеторможениеrolling stockrailway wheelsvoltagebrakingКТМЗалежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системиЗависимость структурных преобразований по поверхности качения железнодорожных колес от типа тормозной системыThe Dependence of the Structural Changes Along the Running Surface of Rail Wheels on the Type of Brake SystemArticle