Аль Саід Ахмад, Мохаммад Ахмад Діаб2022-12-152022-12-152021Аль Саід Ахмад Мохаммад Ахмад Діаб. Удосконалення методу стендових випробувань ковзних контактів електротранспорту : дис. … д-ра філософії : спец. 275. Дніпро, 2021. 115 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16219Захист-02.02.2023 р., Український державний університет науки і технологій, ДніпроАль Саід Ахмад, Мохаммад Ахмад Діаб: ORCID 0000-0003-4056-1040UKR: Дисертація виконана на 115 сторінках, містить 54 ілюстрації, 32 таблиці та 55 використаних джерел. Науковою ідеєю дисертаційної роботи є встановлення нових закономірностей між температурою в зоні ковзного контакту та зносом контактного проводу, який регламентується стандартом, при проведені стендових випробувань різних типів вставок пантографів електротранспорту. Температурний режим сильнострумового ковзного контакту електротранспорту пропонується контролювати за допомогою безконтактних технологій. Отримані в дисертаційній роботі нові закономірності між зносом контактного проводу та температурним показниками сильнострумового ковзного є базисом для удосконалення методу стендовим випробувань, що дозволить зменшити енергетичні та інші витрати під час проведення порівняльних стендових випробувань вставок пантографів різних типів. Мета дослідження — розробка науково-обґрунтованих рекомендацій, щодо удосконалення стандартного методу стендових випробувань вставок струмоприймачів електротранспорту Об’єктом дослідження - процес стендових випробувань вставок пантографів. Предмет досліджень – знос контактного проводу підчас стендових випробувань вставок пантографів.ENG: The thesis consists of 115 pages, contains 54 illustrations, 32 tables and 55 used sources. The scientific idea of the dissertation work is to establish new laws between the temperature in the sliding contact zone and the wear of the contact wire, which is regulated by the standard, during bench tests of various types of inserts of electric transport pantographs. It is proposed to control the temperature regime of the high-current sliding contact of electric vehicles using non-contact technologies. The new regularities between contact wire wear and high-current sliding temperature indicators obtained in the dissertation are the basis for improving the bench test method, which will allow reducing energy and other costs during comparative bench tests of pantograph inserts of different types. The purpose of the study is to develop scientifically based recommendations for improving the standard method of bench tests of electric transport pantograph inserts. The object of the study is the process of bench tests of pantograph inserts. The subject of research is contact wire wear during bench tests of pantograph inserts.uk-UAелектротранспортковзний контактвставка струмоприймачазнос контактного проводустендові випробуванняelectric transportsliding contactcurrent collector insertcontact wire wearbench testsКЕТЕМУдосконалення методу стендових випробувань ковзних контактів електротранспорту (дисертація)Improving the Method of Bench Tests of Sliding Contacts of Electric Vehicles (dissertation)dissertation