Романцев, Іван Олегович2021-07-072021-07-072014Спосіб підвищення завадостійкості рейкового кола: пат. 87841 Україна: МПК B61L 25/06. № u201309082; заявл. 19.07.2013; опубл. 25.02.2014, Бюл. № 4. 3 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13885https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=199158UK: Спосіб підвищення завадостійкості рейкового кола заснований на протіканні сигнального струму в рейковій лінії з живильного на релейний кінець при вільності дільниці колії. На живильному кінці рейкового кола генератор сигнального струму формує несучі частоти постійно, а не тільки під час імпульсу в системі модуляції, а на релейному кінці включені додаткові реагуючі елементи.EN: A method for improving noise immunity of a rail track is based on the fact that signal current flows in a rail track from a power supply end to a relay end in case of vacancy of a track section. On the power supply end of the track circuit a generator of signal current constantly generates carrier frequencies and not only during pulse passage in a modulation system, and the relay end comprises additional reactive elements.RU: Способ повышения помехоустойчивости рельсовой цепи основан на протекании сигнального тока в рельсовой линии из питательного на релейный конец при свободности участка пути. На питающем конце рельсовой цепи генератор сигнального тока формирует несущие частоты постоянно, а не только во время импульса в системе модуляции, а на релейном конце включены дополнительные реагирующие элементы.uk-UAМПК B61L 25/06первинні датчики стану коліїзалізнична галузьрейкові колапатентКАТЗСпосіб підвищення завадостійкості рейкового колаMethod OF Probabilistic Determination of Condition of Rail CircuitСпособ вероятностного определения состояния рельсовой цепиPatent