Горячев, Юрій КостянтиновичКуроп’ятник, Олексій Сергійович2012-03-132012-03-132011Горячев, Ю. К. До питання про раціональне розміщення опор підвісної канатної дороги маятникового типу / Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Вісник ДДМА. – Краматорськ, 2011. – № 2 (33). – С. 30–37.1993-8322http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/963О. Куроп'ятник: ORCID 0000-0001-5581-3883UKR: Одним із недоліків підвісних канатних доріг маятникового типу є залежність продуктивності (або пропускної здатності – для пасажирських доріг) від довжини траси. Тому задачі пошуку та обґрунтування способів збільшення вказаної величини є актуальними. У роботі розглянуто можливість збільшення пропускної здатності пасажирської підвісної канатної дороги маятникового типу шляхом раціонального розміщення опор уздовж траси. Надано оцінку впливу такої модернізації на навантаженість елементів приводу та обґрунтовано доцільність використання натяжного пристрою до несучого каната.RUS: Одним из недостатков подвесных канатных дорог маятникового типа является зависимость производительности (или пропускной способности – для пассажирских дорог) от длины трассы. Поэтому задачи поиска и обоснования способов повышения указанной величины являются актуальными. В работе рассмотрена возможность повышения пропускной способности пассажирской подвесной канатной дороги маятникового типа за счет рационального размещения опор на трассе. Дана оценка влияния такой модернизации на нагруженность элементов привода и обоснована целесообразность применения натяжного устройства к несущему канату.ENG: One of the reversible ropeways disadvantages is the dependence of performance (or capacity – for passenger ropeways) on the length of the track. Therefore, the problem of finding and substantiate of ways to increase this value are actual. The article considers the possibility of increasing of the passenger reversible ropeway capacity through rational location of towers on the track. The estimation of the influence of this modernization in the loading of drive components was given and the expediency of use of tension system for a track rope was substantiated.uk-uaканатна дорогарозміщення опорпродуктивністьпропускна здатністьокружне зусиллянавантаженість елементів приводунатяжний пристрійканатная дорогаразмещение опорпроизводительностьпропускная способностьокружное усилиенагруженность элементов приводанатяжное устройствоropewayplacement of supportsperformancecapacitydrive tractionloading of the elements of the drivetension systemКПММДо питання про раціональне розміщення опор підвісної канатної дороги маятникового типуК вопросу о рациональном размещении опор подвесной канатной дороги маятникового типаOn the Problem of the Rational Location of the Reversible Ropeway TowersArticle