Курган, Микола БорисовичКурган, Дмитро МиколайовичХарлан, Володимир Іванович2014-05-152014-05-152006Курган, М. Б. Визначення допустимої швидкості руху поїздів з примусовим нахилом кузовів вагонів у кривих ділянках колії / М. Б. Курган, Д. М. Курган, В. І. Харлан // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2006. – Вип. 12. – С. 47–52. – DOI: 10.15802/stp2006/18547.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2307http://stp.diit.edu.ua/article/view/18547/16274http://stp.diit.edu.ua/article/view/18547М. Курган: ORCID 0000-0002-8182-7709; Д. Курган: ORCID 0000-0002-9448-5269UKR: Розглянута доцільність застосування рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів на ділянці Київ–Дніпропетровськ. Показано, що використання такого рухомого складу не може бути ефективним без перебудови плану лінії й додаткових інвестицій в інфраструктуру залізниць.RUS: Рассмотрена целесообразность применения подвижного состава с принудительным наклоном кузова вагонов на участке Киев–Днепропетровск. Показано, что использование такого подвижного состава не может быть эффективным без переустройства плана линии и дополнительных инвестиций в инфраструктуру железных дорог.ENG: Expediency of application of rolling stocks with tilting cars on the rail section Kiev–Dnipropetrovsk has been considered. Is has been shown that the use of such cars cannot be efficient without a reorganization of the track plane and additional investments into the railway infrastructure.uk-UAрухомий складінфраструктура залізницьподвижной составинфраструктура железных дорогrolling stocksrailway infrastructureКПБДКККГВизначення допустимої швидкості руху поїздів з примусовим нахилом кузовів вагонів у кривих ділянках коліїОпределение допустимой скорости движения поездов с принудительным наклоном кузова вагонов в кривых участках путиThe Definition of the Permissible Train Sspeed Forced Tilting of the Car Body Curves in the Plots GaugeArticle