Горбань, Юрій Іванович2016-11-302016-11-302016http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9150Горбань, Ю. І. Бібліотечний менеджмент і маркетинг в системі управління бібліотекою вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Ю. І. Горбань // Бібліотека університету на новому етапі розвитку соціальних комунікацій : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 1—2 груд. 2016 р. / М-во освіти і науки України, Дніпропетр. нац. ун-т зал. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпро, 2016. — DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4269632.UK: У статті висвітлюються питання менеджменту та маркетингу в управлінні діяльністю бібліотеки вищого навчального закладу. Розглядається вплив зовнішнього і внутрішнього середовищ на розвиток бібліотеки.RU: В статье освещаются вопросы менеджмента и маркетинга в управлении деятельностью библиотеки высшего учебного заведения. Рассматривается влияние внешней и внутренней среды на развитие библиотеки.EN: The article highlights the issue of management and marketing in the management of the university library. The influence of internal and external environments on the development of the library.ukбібліотекауправлінняменеджментмаркетингперсоналінноваціїбиблиотекауправлениеинновацииlibrarymarketingmanagementpersonnelinnovationsБібліотечний менеджмент і маркетинг в системі управління бібліотекою вищого навчального закладуБиблиотечный менеджмент и маркетинг в системе управления библиотекой высшего учебного заведенияLibrary Management and Marketing in the Management of Libraries UniversityArticle