Коваленко, Анастасія Олексіївна2021-02-252021-02-252020Коваленко А. О. Удосконалення систем інтервального регулювання руху поїздів шляхом впровадження пристроїв цифрового радіозв’язку : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 151 – автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник К. В. Гончаров ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. А. Лазаряна. Дніпро, 2020. 80 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12816UK: У дисертації досліджується проблема інтервального регулювання руху поїздів. У зв’язку з виниклою проблемою пропонується система з пристроями цифрового радіозв’язку та реалізація принципу рухливих блок-ділянок. Мета дослідження – удосконалення системи інтервального регулювання руху поїздів шляхом впровадження пристроїв цифрового радіозв’язку з простотою впровадження, обслуговування та забезпечення високої пропускної спроможності. Об’єкт дослідження – сучасні закордонні системи інтервального регулювання руху поїздів, стандарти цифрового радіозв’язку. Предмет дослідження – способи підвищення ефективності системи інтервального регулювання руху поїздів, способи впровадження цифрового радіозв’язку. Методи дослідження - огляд існуючих систем інтервального регулювання, розробка структурної схеми та алгоритму роботи системи інтервального регулювання руху поїздів із застосуванням цифрового радіозв’язку, пропонується декілька рівнів впровадження даної системи. Проведено порівняльний аналіз традиційних та координатних систем, проаналізовано пропускну здатність при координатній системі інтервального регулювання. Проведено аналіз існуючих стандартів цифрового радіозв’язку. Обрано оптимальний варіант майбутнього стандарту радіозв’язку для системи СІРРП-Р. Проведено моделювання базових станцій та розрахована пропускна здатність при застосуванні LTE-R мережі.EN: The dissertation investigates the problem of interval regulation of train movement. Due to the problem, a system with digital radio communication devices and the implementation of the principle of mobile block sections are proposed. The purpose of the study is to improve the system of interval regulation of train movement by introducing digital radio devices with ease of implementation, maintenance and high bandwidth. The object of research is modern foreign systems of interval regulation of train movement, standards of digital radio communication. The subject of the research is ways to increase the efficiency of the system of interval regulation of train movement, ways to introduce digital radio communication. Research methods - review of existing systems of interval control, development of the structural scheme and algorithm of operation of the system of interval regulation of train movement with the use of digital radio communication, several levels of implementation of this system are offered. The comparative analysis of traditional and coordinate systems is carried out, the bandwidth at the coordinate system of interval regulation is analyzed. An analysis of existing digital radio standards has been conducted. The optimal version of the future radio communication standard for the SIRRP-R system has been selected. Base stations are modeled and bandwidth is calculated when using LTE-R network .uk-UAсистема інтервального регулювання руху поїздівцифровий радіозв’язокшвидкість передачі данихбазова станціяsystem of interval regulation of train movementdigital radio communicationdata transfer ratebase stationВКРУдосконалення системи інтервального регулювання руху поїздів шляхом впровадження пристроїв цифрового радіозв’язкуImprovement the Train Interlocking System by using the Digital Radio DevicesMaster Thesis