Махмудова, Ріана2023-09-272023-09-272023Махмудова Р. Проєкт автодорожнього мосту через несудносплавну річку : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 192 – будівництво та цивільна інженерія / наук. керівник П. А. Овчинников ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2023. 66 с.https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17514UKR: Бакалаврська робота представлена на 66 сторінках та містить 19 рисунків, 11 таблиць, 18 літературних джерел, 1 додаток В бакалаврській роботі виконано проект автодорожнього мосту. В рамках роботи було виконано техніко-економічне порівняння варіантів мосту, що передбачали створення трьох варіантів нового мосту. Перший варіант це однопрогоновий міст через не судноплавну річку довжиною прогону 18 м тип прогонової будови плитний. Другий варіант однопрогоновий міст через не судноплавну річку з використанням балкової прогонової будови. Третій варіант однопрогоновий міст через не судноплавну річку довжиною прогону 18 м з використанням стале залізобетонної прогонової будови. Далі був обраний на основі техніко-економічного порівняння один варіант мосту та прораховано його несучу здатність. Також для обраного варіанту ескізно виконано проект організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимального варіанту будівництва мосту.ENG: The bachelor thesis is presented on 66 pages and contains 19 figures, 11 tables, 18 literary sources, 1 appendix The project of a highway bridge was completed in the bachelor thesis. As part of the work, a technical and economic comparison of bridge options was performed, which involved the creation of three new bridge options. The first variant is a single-span bridge across a non-navigable river with a span length of 18 m, slab-type span structure. The second option is a single-span bridge across a non-navigable river using a beam-span structure. The third variant is a single-span bridge across a non-navigable river with a span length of 18 m using a reinforced concrete span structure. Next, one option of the bridge was selected on the basis of technical and economic comparison and its bearing capacity was calculated. Also, for the selected option, a draft of the bridge construction organization project was completed. Basics of labor protection and safety in emergency situations have been developed. The purpose of the work is to determine the optimal bridge construction option.ukмостизалізобетонні мостинапружувана арматурапаліохорона праціпрогонова будоваbridgesreinforced concrete bridgesprestressed reinforcementpileslabor protectionspan structureВКРКТІTECHNOLOGYПроєкт автодорожнього мосту через несудносплавну річкуProject of a Road Bridge Across a Non-Navigable RiverBachelor Thesis