2017
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2017 by Author "Березовий, Микола Іванович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз нерівномірності обсягів роботи локомотивних бригад у вантажному русі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Березовий, Микола Іванович; Гримак, Юрій Р.UKR: Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту при перевезенні вантажів може бути досягнуто шляхом скорочення терміну доставки вантажу, надання більш якісних послуг, зменшення неякісних та несхоронних перевезень та зниження експлуатаційних витрат. Ефективність вантажних перевезень на залізницях залежить зокрема від комплексної системи організації вагонопотоків, тяги поїздів та праці і відпочинку локомотивних бригад. У статті на підставі «Звіту про доходи та витрати за видами економічної діяльності та видами перевезень за фактичними показниками» проаналізовано структуру витрат, що віднесена на локомотивну складову у тарифі на перевезення вантажів та встановлено вагу таких складових витрат як оплата праці разом з єдиним соціальним податком, матеріали, паливо та електроенергія, амортизація та інші. Висвітлення найшли проблемні питання підвищення ефективності організації експлуатації локомотивів та локомотивних бригад такі як знос та дефіцит локомотивів і нерівномірність обсягів перевезень, що впливає на списків штат локомотивних бригад депо у вантажному русі. На підставі звітних даних роботи локомотивних депо Нижньодніпровськ-Вузол, Львів-Захід та Одеса-Сортувальна було проаналізовано обсяги роботи локомотивних бригад у вантажному поїзному русі. Для депо Нижньодніпровськ-Вузол помісячні обсяги робіт проаналізовано за останні три роки і встановлено динаміку їх зміни за розглянутий період та на протязі одного року. Аналогічні дослідження виконано для депо Одеса-Сортувальна на підставі звітних даних за 2016 рік. Для депо Львів-Захід виконано аналіз помісячних обсягів роботи за 2016 рік для однієї з дільниць Львівської залізниці та проаналізовано коливання добових обсягів роботи депо на протязі двох місяців року з характерними сумарними максимальними та мінімальними обсягами роботи. Для депо Нижньодніпровськ-Вузол виконано аналіз відхилень фактичного виробітку локомотивних бригад у вантажному русі від нормативних значень за 2016 рік.Item Розробка структури типового паспорту під’їзних залізничних колій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Малашкін, Вячеслав Віталійович; Арбузов, Максим Анатолійович; Сковрон, Ігор ЯрославовичUKR: В статті виконано короткий опис різноманітності промислових підприємств, що мають на своєму балансі залізничні колії, з’єднані з магістральними залізницями України. Розглянуто специфіку їх роботи у залежності від характеру та обсягів вантажної роботи, довжини залізничних колій, наявності власних локомотивів, технологічних перевезень, тощо. Розглянуто нормативно-правову базу, що регламентує роботу промислового залізничного транспорту та його взаємодію із ПАТ «Українська залізниця». Виконано короткий аналіз документів, що регламентують технічний стан залізничної інфраструктури під’їзних колій та їх фактичний стан. Формалізовано необхідність розробки типового Технічного паспорту (ТП) під’їзних колій промислового підприємства та його основні положення і зміст. Відзначено необхідність внесення змін до документів, що регламентують зміст планів колійного розвитку з метою більш зручної візуалізації та відображення необхідних елементів. Відзначено наявність трудомістких процесів при розробці креслень ТП. Описано програмне забезпечення, розроблене науковцями кафедри станцій та вузлів ДНУЗТ, що дозволяє прискорити розробку та масштабне проектування поздовжніх профілів залізничних колій. Даний програмний продукт на базі введених даних про план та профіль залізничної колії за матеріалами геодезичної зйомки та камеральної обробки їх результатів, автоматизує розрахунки, побудову та оформлення поздовжніх профілів у середовищі AutoCAD та дозволяє суттєво скоротити загальну тривалість усього комплексу проектних робіт та гарантувати високий рівень їх якості. Виконано аналіз основних проблем, пов’язаних з розробкою та модифікацією документації ТП, серед яких виділено тривалий час даного процесу та велика ймовірність наявності редакційних та технічних помилок. З метою прискорення процесу розробки та редагування документації ТП розроблено спеціалізоване програмне забезпечення у вигляді автоматизованого робочого місця, яке дозволяє не тільки формувати пояснювальну записку ТП у відповідності з встановленими нормами, а також вносити до неї зміни і вести журнал змін.