Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Author "Погрібниченко, Олександр Васильович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Ескізний проект гібридного маневрового тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Погрібниченко, Олександр ВасильовичUK: Виконання необхідного обсягу перевезень пасажирів і вантажів, при одночасному зниженні витрат паливоенергетичних ресурсів є проблемою, актуальність якої підтверджується багаторічним досвідом роботи залізниць. Рішення цієї проблеми можливо шляхом відновлення й модернізації рухомого складу, удосконалення організації руху й водіння поїздів, впровадження передових методів обслуговування і ремонту локомотивів, а також інших заходів спрямованих на ефективне використання енергоресурсів. Стан локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниці» катастрофічно погіршується, особливо це стосується маневрових тепловозів. З часу отримання незалежності України закупівля маневрових тепловозів майже не проводилась. Це призвело до того, що понад 95 % маневрових тепловозів повністю вичерпали призначений термін служби. Відповідно до «Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу України», затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14 жовтня 2008 року №1259, передбачено оновлення парку тягового рухомого складу за рахунок створення та впровадження локомотивів нового покоління та модернізації сучасним силовим обладнанням наявних локомотивів для доведення їх показників до сучасних вимог. Однією з головних задач при проектуванні, створенні нових локомотивів та модернізації існуючих є пошук способів зменшення споживання дизельного пального та скорочення обсягів шкідливих викидів до мінімуму. Перехід на більш чисті види пального вже почався. Надалі основною тенденцією стане перехід до використання транспортних засобів з повністю електричними двигунами. У той же час великі корпорації вкладають все більше і більше коштів у гібридні системи для підвищення гнучкості в проектуванні і монтажі, оптимізації експлуатаційних характеристик і зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Сьогодні всі види транспортних засобів можуть використовувати гібридні технології для досягнення більш ефективних і екологічних показників. Переваги обумовлені очевидними економічними стимулами: поліпшення експлуатаційних характеристик; скорочення викидів; зменшення експлуатаційних витрат завдяки меншій витраті пального; низькі витрати на технічне обслуговування у зв'язку з відмовою від дизельних двигунів; зниження рівня шуму; збільшення довгострокової ефективності системи енергопостачання. Застосування накопичувачів енергії у тяговій мережі локомотива є одним із шляхів зниження витрат пального на тягу в усьому світі. Це є найбільш актуальним для тягового рухомого складу, а особливо для маневрових локомотивів. Практика доводить, що середньоексплуатаційна потужність дизелів маневрових тепловозів складає 10…15 % від номінальної потужності дизеля. Тому використання накопичувачів енергії саме для маневрового тепловоза є найбільш перспективним. Мета роботи полягає у визначенні параметрів та характеристик гібридного тепловоза, його систем та елементів. Для досягнення поставленої мети необхідно розглянути та визначити особливості роботи маневрових тепловозів, проаналізувати напрямки поліпшення експлуатаційних показників локомотивів, сформувати критерій ефективності та виконати необхідні розрахунки, включаючи розрахунки параметрів екіпажної частини. Об’єктом дослідження в роботі є гібридний маневровий тепловоз, а предметом – його умови експлуатації, силові кола та екіпажна частина.