Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor's theses of the Department of Rolling Stock of Railways and Tracks (LI)
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ) by Subject "curved area"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Проєкт капітального ремонту колії в умовах Ковельської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Міндер, Ангеліна ОлександрівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 58 сторінках, містить 23 ілюстрацій, 2 додаток та 12 використаних джерела. В бакалаврській роботі розроблено технологічний процес капітального ремонту колії заданої ділянки колії. Вибрано довжину фронту робіт рівну 1 км. Основні роботи виконуються в одне «вікно» тривалістю 8 год 15 хв. Розроблено графіки виконання основних робіт у «вікно», підготовчих, опоряджувальних та графік виконання робіт «по днях». Також виконано дослідження підвищення стійкості колії у кривих малого радіусу та запропоновано спосіб підвищення стійкості колії у кривій методом виконання ребер у підошві шпали по всій довжині шпали. З проведеного розрахунку оцінки стійкості колії на удосконаленій шпалі та типовій встановлено, що удосконалена шпала підвищує стійкість колії на 36 %. Наведені робочі операції під час виконання капітального ремонту колії з переліком шкідливих та небезпечних факторів при їх виконанні. Розроблено схемою огородження місця робіт. Також було описано дії працівників у разі настання аварійної ситуації. Об’єкт дослідження – технологічний процес капітального ремонту колії та поперечна стійкість шпал залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання капітального ремонту колії та дослідження підвищення стійкості колії у кривих малого радіусу. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання капітального ремонту з урахуванням характеристик та умов заданої ділянки колії та дослідження поперечної стійкості залізобетонних шпал з використанням скінченно-елементного аналізу.