Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура
EN: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Subject "beam system"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Закономірності напружено-деформованого стану при підвищенні вантажопідйомності залізобетонних прогонових будов автомобільного мосту автодороги П’ятихатки – Жовті Води(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Вус, Денис МиколайовичUK: Магістерська робота виконана на 90 сторінках та містить 54 ілюстрації, 12 таблиць, 25 літературних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності прогонової будови. Проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Виконаний аналіз варіації способів підсилення балок прогонової будови мосту. Обґрунтовано техніко-економічні витрати вибраних варіантів підсилення балок прогонової будови. Виконано моделювання варіантів перерізів балки прогонової будови мосту. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності прогонової будови за варіантом підсилення балки . Розроблено розділ основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при реконструкції прогонових будов. Мета дослідження – визначення закономірностей напружено-деформованого стану при підвищенні вантажопідйомності залізобетонної прогонової будови автодорожніх мостів. Об’єкт дослідження – прогонова будова мосту(Т-подібна залізобетонна балка). Предмет дослідження – пошук закономірності напружень при зміні вантажопідйомності прогонової будови мосту. Метод дослідження – аналітичний метод, метод скінченних елементів .