(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кочерга, Дмитро Анатолійович
UKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 20 ілюстрацію, 0 таблиць та 14 використаних джерел.
В магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел, присвячених науково-технічній задачі обґрунтування технології спорудження станції за допомогою використання тимчасового кріплення, а також аспектам його спорудження в ґрунтовому масиві, що складений міцними ґрунтами. Розроблена методика проходки станційних тунелів та розглянуто переваги при використанні тимчасового кріплення. Визначено параметри та габарити станційного тунелю. Розрахований гірський тиск та виконано статичний розрахунок колонної станції методом скінченних елементів. Обґрунтовано технологію використання тимчасового кріплення в умовах Дніпровського метрополітену. Мета дослідження – обґрунтування технології спорудження колонної станції метрополітену з використанням тимчасового кріплення. Об’єкт дослідження – колонна станція. Метод дослідження – метод скінченних елементів.