Факультет "Транспортна інженерія"
Permanent URI for this community
UKR: Факультет "Транспортна інженерія"
ENG: Faculty of Transport Engineering
ENG: Faculty of Transport Engineering
Browse
Browsing Факультет "Транспортна інженерія" by Subject "altistart"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження навантаженості ходового обладнання гусеничного екскаватора(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Донгрі, Джон МарсалUK: Метою магістерської роботи є встановлення закономірностей розподілу навантаження між опорними елементами гусеничного ходового обладнання з урахуванням умов спирання машини. В дипломній роботі отримано системи розрахункових рівнянь, які зв’язують параметри зовнішнього навантаження з навантаженнями на опорні точки; визначені зовнішні навантаження, які діють на екскаватор, приведені до рівнодіючої сили і вибігу рівнодіючої; визначено залежності зміни положення рівнодіючої всіх сил при роботі екскаватора. Розроблена в даній роботі математична модель навантаження опорних елементів гусеничної машини дозволяє провести аналіз навантаженості в опорних точках під час роботи екскаватора в різних умовах спирання машини та дозволяє відслідкувати вплив зовнішніх факторів з урахуванням просторового навантаження. В економічній частині виконано оцінку очікуваного економічного ефекту при виконанні робіт.Item Обґрунтування конструктивних параметрів кранових пружних буферних пристроїв(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Нікітенко, Євгеній СергійовичUK: Метою магістерської роботи є аналіз конструктивного виконання захисних систем мостових кранів, виявлення перспективних напрямів удосконалення пружних буферних пристроїв і обґрунтування їх конструктивних параметрів. Виконано порівняльний аналіз різних типів буферних пристроїв за будовою, за принципом дії, за ефективністю роботи під час контакту крана з тупиковим упором. Запропонована математична модель руху мостового крана при наїзді на тупикові упори дозволяє провести аналіз ефективності різних типів пружних кранових буферів, встановити раціональні параметри та характеристики. Встановлено вплив параметрів буферних пристрів на динамічні навантаження, які сприймають елементи конструкції крана та підкранових споруд під час їх спрацювання, та на характеристики динамічних процесів гальмування.