Факультет "Транспортна інженерія"
Permanent URI for this community
UKR: Факультет "Транспортна інженерія"
ENG: Faculty of Transport Engineering
ENG: Faculty of Transport Engineering
Browse
Browsing Факультет "Транспортна інженерія" by Subject "automation"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження навантаженості ходового обладнання гусеничного екскаватора(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Донгрі, Джон МарсалUK: Метою магістерської роботи є встановлення закономірностей розподілу навантаження між опорними елементами гусеничного ходового обладнання з урахуванням умов спирання машини. В дипломній роботі отримано системи розрахункових рівнянь, які зв’язують параметри зовнішнього навантаження з навантаженнями на опорні точки; визначені зовнішні навантаження, які діють на екскаватор, приведені до рівнодіючої сили і вибігу рівнодіючої; визначено залежності зміни положення рівнодіючої всіх сил при роботі екскаватора. Розроблена в даній роботі математична модель навантаження опорних елементів гусеничної машини дозволяє провести аналіз навантаженості в опорних точках під час роботи екскаватора в різних умовах спирання машини та дозволяє відслідкувати вплив зовнішніх факторів з урахуванням просторового навантаження. В економічній частині виконано оцінку очікуваного економічного ефекту при виконанні робіт.Item Обґрунтування конструктивних параметрів кранових пружних буферних пристроїв(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Нікітенко, Євгеній СергійовичUK: Метою магістерської роботи є аналіз конструктивного виконання захисних систем мостових кранів, виявлення перспективних напрямів удосконалення пружних буферних пристроїв і обґрунтування їх конструктивних параметрів. Виконано порівняльний аналіз різних типів буферних пристроїв за будовою, за принципом дії, за ефективністю роботи під час контакту крана з тупиковим упором. Запропонована математична модель руху мостового крана при наїзді на тупикові упори дозволяє провести аналіз ефективності різних типів пружних кранових буферів, встановити раціональні параметри та характеристики. Встановлено вплив параметрів буферних пристрів на динамічні навантаження, які сприймають елементи конструкції крана та підкранових споруд під час їх спрацювання, та на характеристики динамічних процесів гальмування.Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Євген ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Ігор ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.Item Удосконалення режимів ведення пасажирських поїздів тепловозами(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Мелаєв, Євгеній АнатолійовичUKR: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає процес переміщення поїзда. Предмет дослідження – тягові розрахунки. Мета – удосконалення режимів ведення поїздів. При аналізі роз’вязання рівняння руху поїзда визначено, що оптимальним режимом руху поїзда є режим з трапецеїдальною залежністю швидкості від часу. При удосконаленні режимів ведення пасажирських поїздів визначено переваги систем раціонального ведення. Удосконалено математичну модель розв’язання рівняння руху поїзда, яку адаптовано для оптимізації параметрів руху поїздів. Визначено, що при експлуатації поїздів необхідний великий запас сили тяги, яка може створювати значне прискорення. При огляді факторів безпеки визначено раціональне значення прискорення та визначено відповідні залежності керування локомотивом поїзда певної маси для його реалізації. За порівнянням результатів можна стверджувати, що при обмеженні прискорення технічна швидкість майже не зазнає змін, а витрати дизельного палива зменшуються до 4%. На підставі цих даних проведено економічне обґрунтування впровадження системи автоматичного ведення з реалізацією функції обмеження прискорення.