Науково-дослідна частина УДУНТ
Permanent URI for this community
RU: Научно-исследовательская часть
EN: Research Department
EN: Research Department
Browse
Browsing Науково-дослідна частина УДУНТ by Subject "braking mode"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Probabilistic Approach for the Determination of Cuts Permissible Braking Modes on the Gravity Humps(Silesian University of Technology, Poland, 2016) Bobrovskyi, Volodymyr I.; Kozachenko, Dmytro M.; Dorosh, Andrii S.; Demchenko, Evhen B.; Bolvanovska, Tetiana V.; Kolesnyk, Anton I.ENG: The paper presents the research results of cuts braking modes on the gravity humps. The objective of this paper is developing the methods for assessment of braking modes of cuts under conditions of fuzziness of their rolling properties, as well as selecting the permissible starting speed range of cuts from retardant positions. As a criterion for assessing the modes of target control of cut rolling speed, it was proposed to use an average gap size on a classification track at the established norms of probable exceeding of permissible speed of cars collision and their stop in retarders. As a criterion for evaluating the modes of interval control of cuts rolling speed, using the risk of their nonseparation on the switches was proposed. Using the simulation modeling and mathematical statistics, the configuration of the range of permissible speed of cuts coming out from retardant positions has been set. The conducted researches allow simplifying the choice of cut braking modes in systems of automatic control of cut rolling speed.Item Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках(ЧП «Технологический центр», 2013) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: В статті представлені результати досліджень режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках. Запропоновані критерії для оцінки якості прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів в стохастичних умовах. Визначена область допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій для вирішення задачі управління швидкістю їх скочування на сортувальних гірках.Item Исследование условий интервального регулирования скорости скатывания отцепов на автоматизированных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Козаченко, Дмитрий НиколаевичUKR: В статті представлено дослідження, що пов’язані з оптимізацією режимів гальмування в умовах невизначеності інформації про відчепи, які скочуються та неточній реалізації гальмівними позиціями управляючих впливів. Запропоновано імовірнісний критерій для оцінки умов розділення відчепів.Item Методи збільшення області допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій(Державний економіко-технологічний університет транспорту, Київ, 2013) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: В статті подані результати досліджень, спрямованих на удосконалення сортувального процесу на гірках. Функціонування сортувальних гірок відбувається в умовах відсутності точної інформації про ходові властивості відчепів та умови їх скочування. Розглянуто заходи, що забезпечують збільшення області допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій. Реалізація цих заходів дозволяє зменшити вимоги до точності інформації про ходові властивості відчепів і, як наслідок, спростити системи автоматизованого управління швидкістю скочування відчепів.Item Совершенствование выбора режимов торможения отцепов при решении задачи интервального регулирования скорости их скатывания(Ростовский государственный университет путей сообщения, Ростов-на-Дону, РФ, 2015) Козаченко, Дмитрий Николаевич; Болвановская, Татьяна Валентиновна; Дудок, Николай ДемьяновичRUS: Выполнены исследования проблемы выбора режимов интервального регулирования скорости скатывания отцепов на сортировочных горках в стохастических условиях. Предложен усовершенствованный критерий для оценки качества режимов интервального торможения за счет использования информации о временах входа и выхода отцепов на участки маршрута скатывания. Применение усовершенствованного метода обеспечивает уменьшение риска неразделений отцепов в группах с неблагоприятным сочетанием приблизительно в 3,6 раза.