Кафедра "Автоматизований електропривод" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Автоматизированный электропривод" с 2013 года "Электротехника и электромеханика"
EN: The department "Automatic Electric" 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
EN: The department "Automatic Electric" 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
Browse
Browsing Кафедра "Автоматизований електропривод" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка") by Subject "converter"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження роботи асинхронних тягових двигунів при живленні від контактної мережі постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Муха, Андрій МиколайовичUKR: Автором запропонована структура уніфікованого перетворювача на базі трансформаторів підвищеної частоти, яка забезпечує можливість роботи багатосистемного електровозу при різних параметрах контактної мережі та різних видах тягових двигунів. Перетворювач включає в себе декілька функціональних вузлів перетворення енергії, що вимагає максимального збільшення коефіцієнта корисної дії (ККД) кожного з них, для забезпечення високого ККД електровоза у цілому. Мета роботи – провести дослідження з визначення коефіцієнту корисної дії перетворювача підвищеної частоти багатосистемного електровозу з асинхронними тяговими двигунам (АТД) при живлені від контактної мережі постійного струму. Наведені результати визначення коефіцієнта корисної дії перетворювача багатосистемного електровоза з асинхронними тяговими двигунами у режимі живлення від мережі постійного струму напругою 3 кВ. Проведені дослідження визначили енергетичну ефективність уніфікованого перетворювача підвищеної частоти тягової електропередачі багатосистемного електровозу з асинхронними тяговими двигунами при живлені від контактної мережі постійного струму. Реалізація відносно високого значення ККД, у порівнянні з існуючими перетворювачами, відбувається за рахунок використання трансформатора підвищеної частоти з підвищеним значенням ККД, на відміну від трансформаторів промислової частоти, та впровадження гібридних напівпровідникових ключів, які мають відносно низьке значення електричних втрат.Item Енергоефективність перетворювача багатосистемного електровозу у режимі змінного струму(НВП ПП «Технологічний Центр», Харків, 2011) Муха, Андрій МиколайовичUK: Представлено результати визначення коефіцієнта корисної дії уніфікованого перетворювача багатосистемного електровозу, при роботі під контактною мережею змінного струму.Item Уніфікація як критерій порівняльної оцінки структурних схем тягового електровоза(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведено порівняльний аналіз різних варіантів структурних схем статичного перетворювача для тягового привода перспективних багатосистемних електровозів. В якості критерію порівняльної оцінки запропоновано використовувати значення основних показників уніфікації функціональних вузлів, які входять до складу перетворювача.