(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Ралько, Олександр Юрійоіич
UKR: Дана магістерська робота присвячена одному з найактуальніших питань утримання тягового рухомого складу – підвищенню надійності колісно-моторних блоків. Розв’язати це питання ми плануємо удосконаленням конструкції кінематичного зв’язку приводу з колісною парою.
Для зниження відсотка несправних локомотивів в розглянуті перспективні методи підвищення надійності колісно-моторного блока тепловоза 2ТЭ116. Рекомендовано модернізувати тяговий редуктор, покращити систему змащування МОП при зрушуванні з місця та слідуванні на малих швидкостях, модернізувати повідкове з’єднання колісної пари з візком.
В економічній частині розраховано економічний ефект модернізації шестерні тягового редуктора.