Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "cooling system"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Ескізний проект тепловоза для швидкісного руху(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Вітер, Кирило ОлександровичUKR: Об’єктом дослідження у дипломній магістерській роботі є пасажирський тепловоз, а предметом – тягова, техніко-економічні та інші характеристики пасажирського тепловоза. Метою роботи е проектування пасажирського тепловоза для швидкісного руху, його систем та елементів. Розраховані та побудовані зовнішня характеристика генератора проектного тепловоза, електромеханічні, електротягові, тягова та техніко-економічні характеристики проектного тепловоза. Обрано тип екіпажної частини локомотива, визначено розміри тепловоза, виконано габаритний баланс та розраховано систему охолодження. На основі вагової відомості виконано розважування проектного тепловоза. Побудована модель екіпажу у пакеті візуального блочного імітаційного моделювання Simulink матричної системи MATLAB та виконано моделювання динамічної взаємодії проектного тепловоза з колію. При динамічному вписуванні проектного тепловоза визначено допустиму швидкість руху у кривій заданого радіусу. Результати роботи можуть бути застосовані при проектуванні нових та модернізації існуючих серій пасажирських тепловозів для швидкісного руху.Item Поліпшення ефективності систем охолодження локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Щербачук, Віталій АнатолійовичUK: Проведено огляд і аналіз причин, що призводять до зниження теплорозсіювальної здатності систем охолодження тепловозів, і показана необхідність удосконалення конструкції, контролю і оцінки економічних наслідків такою зниження. Проведено аналіз фактичного стану теплорозсіювальної здатності системи охолодження кількох магістральних тепловозів. В результаті встановлено, що теплорозсіювальна здатність системи охолодження тепловозів, які перебувають в експлуатації, може становити до 0,3 від номінальною значення, що на 65% нижче регламентованих допустимі значення. При оптимізації розташування пучка трубок по фронту, за критерієм аеродинамічного опору повітрю спроектовано одинадцять варіантів розміщення рядів краплеподібних трубок в пучку. Встановлено, що доцільно розташувати сусідні трубки по фронту, на відстані не більше ніж 27,5 мм одна від одної. При проектуванні нової конструкції секції радіатора тепловоза необхідно виходити з властивостей уніфікованості вузла охолоджувального пристрою. В даному випадку, особливу роль відіграють геометричні параметри кріплення радіатора до колекторів водяної системи, а саме висота радіатора і його ширина. Так найбільш раціональне значення розташування по фронту краплеподібних трубок, з кутом розвороту 15° і площею внутрішнього перерізу трубки 50 мм2, становить 23 мм. При цьому максимальна кількість рядів трубок по фронту дорівнює шести. Результати моделювання параметрів трубок різного профілю та різного напрямку повітряного потоку показали, що найкраще тепловідведення мають трубки краплеподібного профілю з продувкою з тупої сторони. Зниження температури в них на відстані 10 см від входу при початковій температурі 75°С води складає 11,2°С, зниження температури в звичайних плосковальних складає 8,3°С. Також, якщо розглядати секцію в цілому, то з епюр видно, що така схема розташування трубок сприяє більш рівномірному відводу тепла по всій секції радіатора.Item Проект магістрального тепловоза з осьовою формулою 30 -30(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Ісаєв, Юрій ВолодимировичUKR: Об’єктом дослідження у дипломній магістерській роботі є магістральний тепловоз, а предметом – тягова, техніко-економічні та інші характеристики магістрального тепловоза. Метою роботи е проектування магістрального тепловоза, його систем та елементів. Розраховані та побудовані зовнішня характеристика генератора проектного тепловоза, електромеханічні, електротягові, тягова та техніко-економічні характеристики проектного тепловоза. Обрано тип екіпажної частини локомотива, визначено розміри тепловоза, виконано габаритний баланс та розраховано систему охолодження. На основі вагової відомості виконано розважування проектного тепловоза. При динамічному вписуванні проектного тепловоза визначено допустиму швидкість руху у кривій заданого радіусу. Результати роботи можуть бути застосовані при проектуванні нових та модернізації існуючих серій вантажних магістральних тепловозів.Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Євген ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Ігор ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.