Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "coupling coefficient"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз методів підвищення коефіцієнту зчеплення коліс рухомого складу з рейками(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Тишевський, Сергій АндрійовичUK: Об’єктом досліджень в магістерській роботі виступає існуюча проблема не ефективного використання тягового рухомого складу, а саме часта необхідність використання додаткового локомотива в якості допоміжного, на затяжних підйомах. Метою роботи є створення активізатора зчеплення, що забезпечує в будь-яких погодних умовах, стабільний коефіцієнт зчеплення коліс локомотива з рейками не менше 0,3. На основі існуючої фізико-математичної моделі фрикційної підсистеми «колесо - проміжна фрикційна зв'язок - рейка», розроблена методика визначення величини проковзування в трибосистеми «колесо - рейка» з використанням роликової аналогії на стандартній машині тертя, істотно спрощує процедуру експерименту. Розроблено критерій подібності адгезійних зв'язків третього тіла в контакті «колесо - рейка» з метою оптимізації триботехнічних характеристик. . З метою обґрунтування можливості ефективного використання активізатора зчеплення нами виконано математичне моделювання мікрооб'єму поверхонь тертя, та встановленні всі необхідні умови відповідності. Розраховано очікуваний економічний ефект від впровадження активізатора зчеплення. Запропоновано варіант встановлення на локомотиві.Item Підвищення ефективності активізаторів зчеплення пари «колоесо-рейка» локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Руденко, Олександр ЄвгеновичUK: Об’єктом досліджень в магістерській роботі виступає існуюча проблема не ефективного використання тягового рухомого складу, а саме часта необхідність використання додаткового локомотива в якості допоміжного, на затяжних підйомах. Метою роботи є створення активізатора зчеплення, що забезпечує в будь-яких погодних умовах, стабільний коефіцієнт зчеплення коліс локомотива з рейками не менше 0,3. На основі існуючої фізико-математичної моделі фрикційної підсистеми «колесо - проміжна фрикційна зв'язок - рейка», розроблена методика визначення величини проковзування в трибосистеми «колесо - рейка» з використанням роликової аналогії на стандартній машині тертя, істотно спрощує процедуру експерименту. Розроблено критерій подібності адгезійних зв'язків третього тіла в контакті «колесо - рейка» з метою оптимізації триботехнічних характеристик. . З метою обґрунтування можливості ефективного використання активізатора зчеплення нами виконано математичне моделювання мікрооб'єму поверхонь тертя, та встановленні всі необхідні умови