Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Author "Перебийніс, Олексій Олегович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення ефективності зчеплення пари «колесо-рейка» локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Перебийніс, Олексій ОлеговичUK: Об'єктом дослідження у дипломній магістерській роботі є підвищення ефективності зчеплення пари «колесо-рейка» локомотивів, а предметом - математична модель просторових коливань вантажного тепловоза при русі по ділянках шляху довільного обрису в плані, експериментальні дослідження бічного впливу на шлях рухомого складу при різних трибологічних станах точках контакту коліс рухомого складу з рейками, економічна ефективність технічних рішень з управління трибологічних станом між колесами рухомого складу з рейками. Метою роботи є дослідження впливу трибологічного стану контактних поверхонь між колесами рухомого складу і рейками на взаємодію коліс рухомого складу та колії, а також розробити рекомендації і технічні рішення в області контролю тертя в зонах контактів колеса і рейки із застосуванням рейкозмащувального пристрою, який встановлюється на різні типи рухомого складу. Розроблені математичні моделі просторових коливань секції руху вантажного тепловоза, що дозволяють враховувати трибологічних стан контактних поверхонь між колесами рухомого складу і рейками, досліджено вплив різних варіантів трибологічних стану контактних поверхонь між колесами рухомого складу і рейками на взаємодію коліс рухомого складу і рейок. Запропоновано, на рівні винаходів технічні рішення всепогодного рейкозмащувального пристрою, в тому числі для застосування комбінованої лубрикації, для нанесення різних типів мастильних матеріалів з можливістю установки на різні типи рухомого складу. Результати роботи можуть бути застосовані при проектуванні нових та модернізації існуючих серій локомотивів.