Інші праці КАПЗБМ (Раніше КУПББМ)
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КАПЗБМ (Раніше КУПББМ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 89
Results Per Page
Sort Options
Item Спосіб визначення стану земляного залізничного полотна(ТОВ "Міжнародний науковий комітет", м. Київ, 2003) Пшінько, Олександр Миколайович; Петренко, Володимир Дмитрович; Заяць, Юрій Львович; Ліннік, Георгій Олегович; Бугаєв, Андрій Костянтинович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Спосіб визначення стану земляного залізничного полотна включає виміри висоти та вугла відкосу, визначення радіусу сповзання відкосу, аналіз фізичних параметрів ґрунту і визначення коефіцієнта стійкості, визначення зони зміни форми поверхні зсуву, вираховування товщини шара зминання ґрунту, кількості ділянок опору зсуву і коригування коефіцієнта стійкості.Item Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Пшінько, Олександр Миколайович; Блохін, Євген Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUA: Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок, що містить датчики вертикальних прискорень, встановлені на необресорених частинах вагона, фільтри нижніх частот, детектори, компаратор, джерело опірної напруги та блок включення гальм. Пристрій обладнаний блоком усереднення, до входів якого підключені виходи усіх детекторів, а його вихід під'єднано до входу суматора, другий вхід якого сполучено з джерелом опірної напруги, вихід суматора підключено до другого входу компаратора.Item Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок містить пневмоциліндр з двома отворами, що з'єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, в корпусі пневмоциліндра знаходиться плунжер з закріпленою на ньому масою, яка опирається на пружину. Внутрішня частина корпусу має верхню та нижню порожнини, які з'єднані каналом. У верхню частину маси вмонтовано постійний магніт, а верхня частина пневмоциліндра являє собою кришку, яка містить шток-індикатор.Item Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUA: Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок містить датчики вертикальних прискорень, які встановлені на торцях кузова вагона, вихід кожного датчика під'єднано до входів випрямлячів, виходи обох випрямлячів з'єднано між собою та першим входом компаратора, а також вихід кожного випрямляча з'єднано з входом свого усереднюючого блока, а їх виходи підключено до шини середніх значень абсолютних величин вертикальних прискорень обресорених частин вагонів усього поїзда, яка під'єднана до входу блока опірної напруги, а його вихід підключений до другого входу компаратора, вихід якого з'єднаний з входом виконавчого блока.Item Спосіб визначення стану земляного залізничного полотна (патент 70565)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Пшінько, Олександр Миколайович; Петренко, Володимир Дмитрович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Тютькін, Олексій Леонідович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Спосіб визначення стану земляного залізничного полотна, при якому вимірюють висоту та кут відкосу, визначають радіус зсуву, виконують аналіз фізичних параметрів грунту і визначають три зони граничної рівноваги: активну, перехідну та пасивну, а на зони послідовно впливають динамічним навантаженням, яке перевищує локальну стійкість грунтів. За зміною реакції земляного полотна визначають стійкість окремих ділянок і міжремонтні терміни.Item Спосіб безконтактного визначення вологості грунтів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Петренко, Володимир Дмитрович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Андрєєв, Володимир Сергійович; Тютькін, Олексій Леонідович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Спосіб безконтактного визначення вологості ґрунту, при якому насичений вологістю зразок розділяють по мірних ємностях, зважують та висушують та за отриманими даними роблять висновок про величину вологості шару ґрунту. Як зразок використовують водопоглинальний матеріал, який розміщують в шарі ґрунту, вологість якого досліджується. Залишають на час, необхідний для просочування його вологою, виймають, а потім визначають величину вологості зразка, яка еквівалентна величині вологості грунту.Item Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок містить пневмоциліндр з отвором та порожнинами, пружину, масу, кришку з постійним магнітом та штоком-індикатором. У корпусі пневмоциліндра вмонтовані шток-клапан та фланець.Item Ресорний комплект вантажного вагонного візка(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Савчук, Орест Макарович; Пшінько, Олександр Миколайович; Мельничук, Василь Олексійович; Лашко, Анатолій Дмитрович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: Ресорний комплект вантажного вагонного візка містить дві підклинові пружини і пружини під надресорною балкою, клинові гасителі коливань. Клини гасителів виконані трьохелементними (Т-клини), кожний з яких має корпус, пружну вставку з білінійною жорсткістю і зносостійкий башмак. Розміри клина вибрані такими, що в порожньому стані вагона площини опору Т-клинів на підклинові пружини розташовані нижче аналогічної площини надресорної балки.Item Прилад динамічного зондування нескельних ґрунтів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Петренко, Володимир Дмитрович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Андрєєв, Володимир Сергійович; Тютькін, Олексій Леонідович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Прилад динамічного зондування нескельних ґрунтів містить конус, штангу, п'яту, опору п'яти, молот, напрямну, камери визначення вологості ґрунтів у вигляді перфорованих порожнин.Item Будівельна суміш(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пшінько, Олександр Миколайович; Коваленко, Сергій Володимирович; Шейніч, Леонід Олександрович; Заяць, Юрій Львович; Щербина, Станіслав Петрович; Коваленко, Валентина Володимирівна; Решетняк, Тетяна ПавлівнаUK: Будівельна суміш містить портландцемент та комплексну бактерицидну домішку. Домішка містить пластифікатор або іншу комплексну пластифікувальну складову, та солі на основі хлориду магнію при масовому співвідношенні комплексних або простих пластифікувальних складових до комплексу солей хлориду магнію з бактерицидними властивостями від 2:1 до 1:4.Item Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пименов, Анатолій Романович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Анофрієв, Василь Григорович; Ілюкович, Олександр Будимирович; Донченко, Анатолій Володимирович; Лашко, Анатолій Дмитрович; Костенко, Анатолій Олександрович; Кукуй, Давид ПетровичUKR: Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу, при якому виконують гарячу профілюючу деформацію заготовки та чистову токарну обробку наскрізного отвору. Отвір піддають чистовій токарній обробці з обох торців лише на відстань 22-23 % від загальної довжини осі, а збільшення діаметра складає 9-10 % від діаметра отвору після гарячої деформації.Item Суміш для отримання теплоізоляційного матеріалу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Гончаренко, Андрій Олександрович; Пшінько, Олександр Миколайович; Савицький, Микола ВасильовичUK: Суміш для отримання теплоізоляційного матеріалу містить скло та піноутворювач, додатково містить пил газоочищення феросиліцію та феромарганцю і каталізатор, що включає алюміній.Item Обід колеса залізничного рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Савчук, Орест Макарович; Пшінько, Олександр Миколайович; Луханін, Михайло Іванович; Мямлін, Сергій Віталійович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Савченко, Костянтин Борисович; Шикунов, Олександр АнатолійовичUK: Обід колеса залізничного рухомого складу має профіль поверхні кочення, що складається з гребеня, конусної (робочої) поверхні кочення з переходом її по дузі кола до зовнішньої торцевої фаски, причому зовнішня грань гребеня і робоча частина поверхні кочення мають прямолінійні твірні, нахилені до горизонталі під кутами відповідно φd = 60÷75° і φf = 5÷8°.Item Залізничне колесо для рухомого складу та спосіб його виготовлення(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Левицький, Леонід Аркадійович; Горб, Євген Васильович; Мельничук, Василь Олексійович; Ісопенко, Іван ВасильовичUK: 1. Залізничне колесо для рухомого складу, яке складається з обода, диска та маточини, яке відрізняється тим, що радіуси кривизни в місцях переходу від диска до маточини зі сторони гребеня складають значення 76-84 мм, до обода 42-50 мм, для протилежної поверхні диска радіуси при переході до маточини складають значення 95-103 мм та до обода 152-160 мм. 2. Спосіб виготовлення залізничного колеса, за яким при температурах 1200-1250°С обтискують заготовку на пресах, після чого прокатують її на стані до форми, коли диск стає перпендикулярним осі колеса, який відрізняється тим, що остаточну форму диска до геометричних розмірів за п. 1 формують перед прокаткою обода.Item Сировинна суміш для отримання портланд-шлакопортландцементу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Пшінько, Олександр Миколайович; Большаков, Володимир Іванович; Савін, Юрій Львович; Приходько, Анатолій Петрович; Савін, Лев Сергійович; Біжко, Олександр АнатолійовичUK: Сировинна суміш для отримання порт ланд-шлакопортландцементу, що включає вапняковий, глинистий компоненти, поліфункціональні добавки та недогарки, яка відрізняється тим, що як поліфункціональні добавки містить техногенні відходи гірничо-металургійного комбінату при такому співвідношенні компонентів, мас. %:техногенні відходи гірничо-металургійного комбінату 5,0-25,0 глинистий компонент 12,0-18,0 недогарки 1,5-2,0 вапняковий компонент решта.Item Фрита для емалевого покриття по сталі(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Пшінько, Олександр Миколайович; Большаков, Володимир Іванович; Савін, Юрій Львович; Приходько, Анатолій Петрович; Савін, Лев СергійовичUK: Фрита для емалевого покриття по сталі включає SiO2, Al2,O3, В2O3, Na2О, К2О, Р2О5, MgO, CaO, ZnO та оксид марганцю. Вона містить техногенні відходи гірничо-металургійного комбінату у кількості 1-3 мас.ч. на 100 мас.ч. фрити.Item Будівельне матеріалознавство на транспорті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2010) Пшінько, Олександр Миколайович; Краснюк, Андрій Віталійович; Пунагін, Володимир Володимирович; Громова, Олена В'ячеславівнаUKR: У підручнику розглянуті основні наукові положення сучасного будівельного матеріалознавства, особливості використання композиційних матеріалів у транспортному будівництві. Наведені фізико-хімічні процеси отримання та спрямованого регулювання характеристик будівельних матеріалів, які використовуються на транспорті. Описані сучасні методи підвищення якості та довговічності матеріалів для транспортного будівництва. Для студентів будівельних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, докторантів, наукових співробітників та фахівців, що працюють у галузі транспортного будівництва.Item Подвижной состав и технологии RailRunner для бимодальных перевозок(Севастополь, 2010) Пшинько, Александр Николаевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Фоскетт, Чарльз; Граафф, ВольфгангENG: Description of the bi-modal transportation technology is presented in the report. Introduction of vehicles which are able to travel by rails as well as by road allows to cut transportation and stores marshalling costs considerably. The proposed technology allows to increase competitiveness of railway transport considerably at transportation of freight in universal and specialized containers.Item Система електропостачання електроосвітлення вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Рябоконь, Володимир ОлександровичUK: Система електропостачання електроосвітлення вагона складається з перетворювача напруги та обладнання магістралі низьковольтної напруги, а також автономної системи від акумуляторної батареї, яка забезпечує їх роботу. Перетворювач напруги виконаний електронним та зв'язаний з споживачами електроосвітлення безпосередньо через шафу розподільчу.Item Кришка люка піввагона (патент 59225)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх (передньої, середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. Поздовжня середня обв'язка складається із двох балок і листа кришки люка, виконаного плоским.