Інші праці КАТ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КАТ by Subject "auto barrier"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Діагностування двигунів автошлагбаумів залізничних переїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Григоренко, Григорій СергійовичUKR: Відомості про об’єм пояснювальної записки: 48 сторінок, 6 рисунків, 6 таблиць, 23 джерела використаної літератури. Завдання дипломної роботи: розробити методику діагностування двигунів постійного струму автошлагбаумів залізничних переїздів і зняти його електромеханічну характеристику. Мета роботи – діагностувати двигун постійного струму з послідовним збудження автошлагбаумів залізничних переїздів і зняти його електромеханічну характеристику. В першому розділі виконано аналіз відмов в двигунах постійного струму залізничних переїздів. В другому розділі розроблено методику діагностування двигунів постійного струму з послідовним збудження автошлагбаумів залізничних переїздів і зняті його електромеханічні характеристики. В третьому розділі здійснено аналіз видів несправностей в двигунах постійного струму. В четвертому розділі розроблено технологічну карту. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні та дослідженні систем залізничної автоматики. Матеріали роботи застосовуються в учбовому процесі університету в дисциплінах «Електроживлення систем автоматики», «Електричні кола і лінії залізничної автоматики», «Системи автоматики на перегонах» та «Станційні системи автоматики».Item Розробка i дослідження інверторів для пристроїв резервного живлення електроприводів автоматичних переїзних шлагбаумів (комплексна)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мельник, Ярослав ОлександровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 37 сторінках, містить 16 рисунків та 15 джерел літератури. В бакалаврській роботі проведено аналіз проблеми відсутності резервного живлення для автоматичних переїзних шлагбаумів. Проводиться розрахунок параметрів електродвигуна, використовуваного для приводу автоматичного переїзного шлагбаума ПАШ-1, таких як номінальна потужність, номінальний струм, швидкість обертання і крутний момент. Представлено розробку схеми інвертора, який забезпечує живлення електропривода шлагбаума від джерела постійного струму, наприклад, від акумуляторної батареї. Також аналізується принцип роботи інвертора та його основні характеристики. Метою даної роботи є розробка i дослідження пристрою живлення трифазного асинхронного електроприводу автоматичних переїзних шлагбаумів від однофазної мережі промислової. Проблема, що розглядається є комплексною. В даній роботі розглянуто тільки один елемент пристрою живлення трифазного асинхронного електроприводу від однофазної мережі промислової частоти з можливістю резервного живлення.