Бакалаврські випускні роботи кафедри Прикладна механіка та матеріалознавство (КПММ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor thesis Applied Mechanics and Materials Science
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Прикладна механіка та матеріалознавство (КПММ) by Subject "chassis"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив типу ходової частини вантажних автомобілів на динаміку їх руху(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ладчук, Василь СергійовичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 91 сторінках, містить 92 ілюстрації, 6 таблиць та 44 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена необхідністю проведення досліджень для встановлення кращих параметрів ходових частин вантажівок на рівні сучасних зразків. У кваліфікаційній роботі представлені технічні пояснення до необхідності сучасного і майбутнього розкриття та дослідження поставленої задачі. На основі аналізу і порівняння обрано найбільш оптимальну конструкцію ходової частини з трьох представлених вантажівок. Наведені відомості із загальної теорії руху автомобіля і розглянуті чинники, які впливають на економічні і динамічні характеристики автомобіля. Розглянуті методи дослідження ходової частини автомобіля на прикладі несучої системи за допомогою методу кінцевих елементів, спосіб створення реалістичної математичної моделі. На основі матеріалів, що надаються у кваліфікаційній роботі, зроблено висновки і надано пропозиції, щодо подальшого напряму розвитку дослідження. Мета кваліфікаційної роботи - дослідження конструкцій ходових частин вантажівок з наступним виявленням найбільш гідних серед них для визначення напрямку, по якому йде загальна робота над оптимізацією і способів, якими цього досягають, під час дослідження сучасних ходових систем вантажівок.Item Поліпшення енергетичної ефективності підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Хоменко, Владислав СергійовичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 101 сторінках, містить 42 ілюстрації, 2 таблиці та 28 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена тим, що тенденція розвитку автомобільних перевезень потребує вдосконалень та проектування нових типів авто, їх вузлів та механізмів, які здатні сприймати більші навантаження, витримувати важчі режими роботи та мати більшу довговічність за свої попередні аналоги. У кваліфікаційній роботі виконано огляд зразків, які використовувались раніше, використовуються в наш час та які можуть використовуватись в майбутньому, представлені та проаналізовані фундаментальні показники, що впливають на довговічність підшипникових вузлів і на їх енергетичний показник. Також виконаний аналіз аналогів різних сфер проєктування підшипників для огляду їх недоліків та переваг. Представлені вимірювальні установки, методи обчислення, критерії, якими керуються при проектуванні та удосконаленні підшипникових вузлів у наш час та які мають тенденцію удосконалення в майбутньому. На основі матеріалів, що надаються в роботі, зроблено висновки і надано пропозиції, щодо подальшого напряму розвитку дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів для поліпшення їх енергетичної ефективності.