Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "axial formula"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Ескізний проект вантажного тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Колісник, Дар’я ІгорівнаUK: Для зниження впливу ударів і величини бічних сил на крайніх осях встановлюються пружні осьові упори з попереднім натягом. При цьому жорсткий удар об рейки виходить тільки від маси колісної пари, пружність осьового упору значно подовжує шлях, на якому поглинається сила набігаючого екіпажу. Попередній натяг необхідний для того, щоб виключити непотрібне поперечне переміщення осей відносно рами під час руху. Визначено основні габаритні розміри та виконано габаритний баланс проектного тепловоза. На основі аналізу характеристик обрано та сформовано схему пружного підвішування локомотива. Виконано розрахунок основних параметрів системи пружного підвішування, а саме, розрахунок на міцність – пружини та гумового амортизатора. Розраховані жорсткості вище названих елементів, а також жорсткість пружних елементів пружного вузла та візка. Визначено статичний прогин пружного підвішування тепловоза. В результаті розрахунку встановлено, що частота власних коливань екіпажної частини знаходиться у припустимих межах. Пружне підвішування є складною коливальною системою, на яку періодично впливає збурення з боку колії, що породжує так звані вимушені коливання. Тому визначено швидкості руху при яких може наступити явище резонансу. На основі розрахованих значень коефіцієнту відносного тертя виконана оцінка демпфування коливань. Можна рахувати, що демпфування в пружному підвішуванні проектного тепловоза є задовільним, тому що робота тертя становить 3,5% від роботи пружних сил підвішування, що входить в нормований діапазон.Item Ескізний проект гібридного маневрового тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Погрібниченко, Олександр ВасильовичUK: Виконання необхідного обсягу перевезень пасажирів і вантажів, при одночасному зниженні витрат паливоенергетичних ресурсів є проблемою, актуальність якої підтверджується багаторічним досвідом роботи залізниць. Рішення цієї проблеми можливо шляхом відновлення й модернізації рухомого складу, удосконалення організації руху й водіння поїздів, впровадження передових методів обслуговування і ремонту локомотивів, а також інших заходів спрямованих на ефективне використання енергоресурсів. Стан локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниці» катастрофічно погіршується, особливо це стосується маневрових тепловозів. З часу отримання незалежності України закупівля маневрових тепловозів майже не проводилась. Це призвело до того, що понад 95 % маневрових тепловозів повністю вичерпали призначений термін служби. Відповідно до «Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу України», затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14 жовтня 2008 року №1259, передбачено оновлення парку тягового рухомого складу за рахунок створення та впровадження локомотивів нового покоління та модернізації сучасним силовим обладнанням наявних локомотивів для доведення їх показників до сучасних вимог. Однією з головних задач при проектуванні, створенні нових локомотивів та модернізації існуючих є пошук способів зменшення споживання дизельного пального та скорочення обсягів шкідливих викидів до мінімуму. Перехід на більш чисті види пального вже почався. Надалі основною тенденцією стане перехід до використання транспортних засобів з повністю електричними двигунами. У той же час великі корпорації вкладають все більше і більше коштів у гібридні системи для підвищення гнучкості в проектуванні і монтажі, оптимізації експлуатаційних характеристик і зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Сьогодні всі види транспортних засобів можуть використовувати гібридні технології для досягнення більш ефективних і екологічних показників. Переваги обумовлені очевидними економічними стимулами: поліпшення експлуатаційних характеристик; скорочення викидів; зменшення експлуатаційних витрат завдяки меншій витраті пального; низькі витрати на технічне обслуговування у зв'язку з відмовою від дизельних двигунів; зниження рівня шуму; збільшення довгострокової ефективності системи енергопостачання. Застосування накопичувачів енергії у тяговій мережі локомотива є одним із шляхів зниження витрат пального на тягу в усьому світі. Це є найбільш актуальним для тягового рухомого складу, а особливо для маневрових локомотивів. Практика доводить, що середньоексплуатаційна потужність дизелів маневрових тепловозів складає 10…15 % від номінальної потужності дизеля. Тому використання накопичувачів енергії саме для маневрового тепловоза є найбільш перспективним. Мета роботи полягає у визначенні параметрів та характеристик гібридного тепловоза, його систем та елементів. Для досягнення поставленої мети необхідно розглянути та визначити особливості роботи маневрових тепловозів, проаналізувати напрямки поліпшення експлуатаційних показників локомотивів, сформувати критерій ефективності та виконати необхідні розрахунки, включаючи розрахунки параметрів екіпажної частини. Об’єктом дослідження в роботі є гібридний маневровий тепловоз, а предметом – його умови експлуатації, силові кола та екіпажна частина.Item Ескізний проект маневрового тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Мойсеєнко, Павло ОлеговичUK: На основі вихідних даних до роботи у першому наближенні визначено передаточне число тягового осьового редуктора, яке забезпечує реалізацію дотичної сили тяги тепловоза, крутячого моменту тягового двигуна у тривалому режимі, а також умову його міцності при конструкційній швидкості. Остаточне значення передаточного числа встановлено з урахуванням прийнятої довжини централі. Окрім цього отримане значення передаточного числа перевірено за умовою розміщення в нижній частині габариту рухомого складу веденого зубчастого колеса з кожухом. З використанням універсальних характеристик тягового генератора розрахована та побудована дійсна зовнішня характеристика тягового генератора, а на основі універсальної (безрозмірної) характеристики тягового електродвигуна розраховані та побудовані електромеханічні характеристики ТЕД, які потім перераховані в електротягові характеристики КМБ. На основі отриманих електротягових характеристик КМБ розрахована тягова характеристика проектного тепловоза та побудовані обмеження по зчепленню колісних пар з рейками.