Browse
Recent Submissions
Item Обґрунтування і методика визначення форми та параметрів струму компенсуючого пристрою тягових мереж(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Петров, Андрій Володимирович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Приведена методика визначення форми та параметрів струму компенсуючого пристрою для зниження непродуктивних втрат електроенергії в тяговій мережі постійного струму. Наведені часові залежності такого струму для реально діючої ділянки Придніпровської залізниці.Item Рациональное регулирование установленной мощности тягового средства в процессе движения(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Саблин, Олег Игоревич; Бондарь, Олег ИгоревичRUS: Для снижения избыточной мощности электротранспорта с дискретным регулированием мощности рассмотрена возможность оперативного отключения групп тяговых двигателей в режиме тяги. Выполненные расчеты показывают, что снижение избыточной мощности тягового средства позволяет уменьшить расходы электроэнергии на тягу за счет снижения расходов электроэнергии от неравномерного электропотребления в системе тяги и силовом кругу тягового средства.Item Визначення низькоомної опори контактної мережі об’єднаних груповим заземленням без від’єднання(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Полях, Олександр МиколайовичUK: Виконані розрахунки і аналіз знаходження низькоомної опори контактної мережі, яка приєднана до групового заземлення без її від’єднання.Item Дослідження залежності втрат потужності в тяговій мережі від показників нерівномірності потоку потягів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузнецов, Валерий Геннадиевич; Калашников, Константин АлексеевичRUS: Исследованы зависимости потерь мощности в контактной сети от показателей неравномерности потока поездов на межподстанционной зоне.Item Енергетичні характеристики і показники електротягових мереж системи постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Петров, Андрій ВолодимировичUKR: Представлено методики визначення та результати розрахунків деяких енергетичних характеристик і показників в мережах системи електричної тяги постійного струму. Проаналізовано характер та причини їх поведінки.Item Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Саблін, Олег Ігорович; Нікітенко, Анатолій ВолодимировичUKR: В роботі виконано оцінку впливу рекуперативного гальмування і вибігів електрорухомого складу на якість рекуперованої електроенергії, а також на енергетичні показники електрорухомого складу. Числові розрахунки виконано для трамваїв ТЗД, а також для електровозів ВЛ8, що експлуатуються на ряді ділянок Придніпровської залізниці.Item Реалізація двозонного захисту фідерів тягових підстанцій постійного струму 3,3 кВ на мікропроцесорному комплекті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Данилов, Олексій Анатолійович; Рябокінь, Борис АнатолійовичUK: В статті розглянуто можливість застосування мікропроцесорного захисту в якості двозонного захисту фідерів тягових підстанцій постійного струму при використанні нових швидкодіючих вимикачів.Item Визначення траєкторії розташування контактного проводу для фізичної моделі взаємодії контактної підвіски зі струмоприймачем електрорухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Босий, Дмитро Олексійович; Мандич, Валентин ГригоровичUK: В статті приведено методологію визначення траєкторії контактного проводу для фізичної моделі для різних типів контактних підвісок. На підставі аналітичних виразів в загальному вигляді визначено необхідні довжини контактного проводу для монтажу на кільцевому стенді.Item К вопросу об интеграции технологий экспертной системы задачи текущего контроля состояния схемы секционирования контактной сети в АРМе участкового энергодиспетчера(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Войтиков, Д. В.; Иванов, Валерий ВладимировичRU: Рассматривается решение практической проблемы интеграции экспертной системы с эксплуатируемым программным обеспечением и БД, на примере конкретного АРМа железнодорожного энергодиспетчера. Рассматриваются варианты интеграции. Приводятся результаты тестирования временных характеристик работы прототипа интегрированной системы на реальном объекте внедрения.Item Ефективність компенсації реактивної потужності на ділянці електричної тяги змінного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондар, Ігор Лазаревич; Кагляк, Г. В.; Крушельницька, Ю. С.UK: Приведені дослідження компенсації реактивної потужності: матричний метод аналізу електричних кіл з врахуванням трансформації, розміщення пристроїв компенсації.Item Дослідження зносу накладок струмоприймачів електрорухомого складу постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Баб’як, Микола Олександрович; Недужа, Лариса Олександрівна; Котик, В. Я.UK: Подано деякі дані експлуатаційних випробувань накладок струмоприймачів електровозів постійного струму.Item Електрифікація транспорту № 2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені висвітленню сучасних наукових проблем, пов’язаних з електрифікованим транспортом, а саме, питання електропостачання, електромагнітної сумісності, проблеми рухомого складу, енергозбереження, автоматизації і діагностики пристроїв електропостачання.