Підвищення надійності моторно-осьових вальниць вантажного електровоза

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Abstract
UKR: Пояснювальна записка складається з чотирьох розділів на 76 сторінках, налічує 75 ілюстрацій, п’ять таблиць та сім літературних джерел. Об’єктом дослідження у кваліфікаційної роботі є моторно-осьові вальниці (МОВ) тягового електродвигуна електровоза 2ЕЛ5, а предметом їх міцнісні характеристики. Метою дослідження є аналіз, вивчення можливості модернізації та удосконалення цього вузла з використанням сучасних систем автоматизованого проектування. Для здійснення мети: – проаналізовано несправності моторно-осьових вальниць, що виникають в експлуатації; – проаналізовано конструкцію та матеріали моторно-осьових вальниць; – проаналізовано навантаження, що діють на моторно-осьові вальниці в експлуатації; – побудована 3D-модель моторно-осьових вальниць в CAD пакеті та виконано її аналіз у пакеті CAE; – на основі отриманих у результаті аналізу даних розроблено пропозиції щодо вдосконалення конструкції вузла. Отримані дані допоможуть проаналізувати роботу МОВ в експлуатації, а запропоноване рішення щодо вдосконалення конструкції дасть змогу підвищити надійність і знизити витрати на виробництво, експлуатацію та ремонт МОВ електровозів. Результати роботи можуть бути застосовані в локомотивобудівельних заводах при проектуванні локомотивів, а також локомотивних депо для поліпшення показників надійності локомотивів.
ENG: The explanatory note consists of four chapters on 76 pages, includes 75 illustrations, five tables and seven references. The object of research in the qualification work is the motor-axle rollers (MOR) of the traction electric motor of the 2EL5 electric locomotive, and the subject is their strength characteristics. The purpose of the study is to analyze, study the possibility of modernization and improvement of this unit using modern computer-aided design systems. To achieve this goal: - the malfunctions of motor-axial rollers arising in operation are analyzed; - The design and materials of motor-axial rollers were analyzed; - The loads acting on motor-axial rollers in operation were analyzed; - a 3D model of motor-axial rollers was built in a CAD package and analyzed in the CAE package; - based on the data obtained as a result of the analysis, proposals for improving the design of the unit were developed. The obtained data will help to analyze the operation of the MOV in operation, and the proposed solution to improve the design will increase reliability and reduce the cost of production, operation and repair of electric locomotives MOVs. The results of the work can be applied in locomotive plants when designing locomotives, as well as in locomotive depots to improve the reliability of locomotives.
Description
Keywords
електровоз, тяговий привод, показники надійності, моторно-осьові вальниці, electric locomotive, traction drive, reliability indicators, motor-axle rollers, cad, cae, 3d model, ВКР, КЛ
Citation
Худолій І. В. Підвищення надійності моторно-осьових вальниць вантажного електровоза : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 273 – Залізничний транспорт / наук. керівник Д. В. Бобир ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2024. 76 с.