Проєктно-конструкторське технологічне бюро з проєктування та модернізації рухомого складу, колії та штучних споруд (ДІІТ)<br> ПКТБ ПРМСК і ШС
Permanent URI for this community
EN: Project Design and Technological Bureau for design and modernization of rolling stock, track and man-made structures
Browse
Browsing Проєктно-конструкторське технологічне бюро з проєктування та модернізації рухомого складу, колії та штучних споруд (ДІІТ)<br> ПКТБ ПРМСК і ШС by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 65
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності контакту "струмоприймач електрорухомого складу – контактна підвіска"(Кіровоград: РВЛ КНТУ, 2007) Барановський, Денис МиколайовичUK: Дисертація присвячена питанням підвищення надійності контакту "струмоприймач електрорухомого складу – контактна підвіска" шляхом зменшенням зношення її взаємодіючих елементів при лазерному модифікуванні. Це забезпечує робочим поверхням сполучених елементів високі фізико-механічні, електро- та триботехнічні властивості з підвищеним ступенем надійності. Встановлено, що надійність контакту залежить від стану спрацювання сполучених елементів. Показано вплив лазерного модифікування взаємодіючих елементів на надійність контакту. Виведено аналітичні залежності інтенсивності зношування з урахуванням сукупності макро- та мікропараметрів від режимів лазерного модифікування. Експериментально доведено покращення фізико-механічних, електро- та триботехнічних властивостей модифікованих контактного проводу та вставок лазерним випромінюванням. Проведені лабораторні та експлуатаційні дослідження впливу лазерного модифікування контактних проводів та вставок на величину зносу та надійність. Показано, що скорочення експлуатаційних витрат досягається за рахунок зниження величини зносу контактного проводу та вставок. Результати досліджень прийнято до впровадження в Знам’янському локомотивному депо Одеської залізниці та ВАТ "Червона зірка" м. Кіровоград, а також використовуються в навчальному процесі факультету "Проектування та експлуатації машин" Кіровоградського національного технічного університету.Item Научные разработки ДИИТа в области подвижного состава(Севастополь, 2010) Мямлин, Сергей Витальевич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Кебал, Юрий ВикторовичItem Система електропостачання електроосвітлення вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Рябоконь, Володимир ОлександровичUK: Система електропостачання електроосвітлення вагона складається з перетворювача напруги та обладнання магістралі низьковольтної напруги, а також автономної системи від акумуляторної батареї, яка забезпечує їх роботу. Перетворювач напруги виконаний електронним та зв'язаний з споживачами електроосвітлення безпосередньо через шафу розподільчу.Item Кришка люка піввагона (патент 59225)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх (передньої, середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. Поздовжня середня обв'язка складається із двох балок і листа кришки люка, виконаного плоским.Item Кришка люка піввагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона має петлі та складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх обв'язок П-подібного профілю, перекритих штампованим листом з гофрами. Між кріпленнями петель розміщена підсилююча планка. Петлі люка виконані клепаними.Item Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Романюха, Микола Романович; Савченко, Константин Борисович; Мурашова, Наталія ГеннадіївнаUK: Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу належить до залізничного транспорту, а саме до гальмівного устаткування вагонів, і стосується приводу ручного гальма, який дає можливість керувати приводом без пошкодження його складових частин під навантаженням шляхом виконання різьби, яка не є самогальмівною.Item Обшивка бічної стіни кузова пасажирського вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Кондратюк, Світлана МихайлівнаUK: Обшивка бічної стіни кузова пасажирського вагона складається з верхнього та нижнього поясів. Обшивка виготовлена з двох плоских листів металу, які зварені між собою в стик та підсилені з внутрішньої сторони кузова силовими кутиками.Item Підсилююча смуга(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Кондратюк, Світлана МихайлівнаUK: Підсилююча смуга, що з'єднує нижній та верхній пояси обшивки бічної стіни кузова пасажирського вагона, виконана зі смуги металу з одним поздовжним гофром, а з середини кузова вздовж смуги приварений силовий кутик.Item Спосіб перепрофілювання залізничної цистерни(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Колесников, Сергій РомановичUK: Спосіб перепрофілювання залізничної цистерни включає операції по заміні її конструктивних вузлів. Виконують лише заміну зливо-наливної арматури з подальшим нанесенням на внутрішню поверхню існуючого котла системи антикорозійного захисту.Item Рама піввагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Мацюк, Антон Сергійович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Рама піввагона містить шворневу балку коробчастого перерізу, яка складається з чотирьох вертикальних, двох горизонтальних листів, жорстко з'єднаних між собою двома накладками та пластинами, розташованими між вертикальними листами, та п'ятника, прикріпленого до шворневої балки. Вертикальні листи шворневої балки розташовані під кутом відносно вертикалі та звужуються по всій довжині, починаючи від місця зварювання з хребтовою балкою, утворюючи трапецеїдальний переріз.Item Запобіжна скоба верхньої полки пасажирського вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Фесак, Валерій ЮрійовичUK: Запобіжна скоба верхньої полки пасажирського вагона складається з П-подібної подовженої скоби, яка шарнірно прикріплена до ковзних петель, які розміщені всередині полки та зафіксовані замками.Item Зчіпний пристрій(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Романюха, Микола Романович; Азімов, Ренат Ракіфович; Мурашова, Наталія ГеннадіївнаUK: Зчіпний пристрій, в якому корпус додатково містить в головній частині ребра жорсткості, по обидві сторони від осі симетрії.Item Кришка люка піввагона (патент 58976)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона містить петлі, дві поперечні бічні і три поздовжні (передню, середню і задню) обв'язки, перекриті штампованим листом з гофрами, які розташовані поперек поздовжньої осі піввагона. Передня обв'язка утворена загнутим штампованим листом і двома Г-подібними профілями.Item Кузов піввагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Мацюк, Антон Сергійович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кузов піввагона складається з двох бокових стін, утворених з металевої обшивки, привареної до верхньої обв'язки, замкнутій по всій довжині профілю, двох кутових стояків, двох шворневих та чотирьох проміжних стійок; що в свою чергу приварені до нижньої обв'язки, двох торцевих стін, утворених з металевої обшивки, звареної з верхньою обв'язкою, двома кутовими стояками та поперечними поясами. Кутовий стояк у верхній своїй частині має виріз, котрий описує конфігурацію верхньої обв'язки, що приварюється до нього.Item Необхідність вхідного контролю продукції для потреб залізничного транспорту(Донецький інститут залізничного транспорту, Донецьк, 2012) Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Кругляк, Вікторія Іванівна; Кутько, Олександр ВолодимировичUK: Проведений вхідний контроль забезпечує відповідну якісну продукцію згідно з нормативно-технічною документацією, що є запорукою не тільки якісної роботи, а й необхідною умовою забезпечення безпеки руху та підвищення ефективності роботи галузіItem Компоновка позиций гибкого вагоноремонтного потока и способ перемещения вагонов между ними при помощи транспортного агрегата(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Владислав Витальевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Азимов, Р. Р.; Михальчук, Алексей МихайловичRUS: Обозначены основные причины, оказывающие сильное негативное влияние на функционирование традиционных поточных линий для ремонта вагонов. Представлена компоновка вагоноремонтного участка, использующего асинхронный гибкий поток ремонта вагонов. Рассмотрены конструктивные особенности различных транспортных устройств для перемещения подвижного состава между параллельными путями. Описан способ перемещения изделий между позициями гибкого вагоноремонтного потока. Показаны принцип работы и особенности конструкции предлагаемого транспортного агрегата.Item Wheelset Axle with the Cavity of Uniform Cross Section(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Kolesnykov, Serhii R.; Rомаniukha, Mykola R.; Kebal, Yuriy V.EN: Purpose. Due to operation in complex loading conditions, the rolling stock wheelsets should provide high reliability, since the train traffic safety largely depends on them. Design and technical condition of wheelsets affect the smoothness, intensity of forces generated by the interaction between the car and track, and the motion resistance. Specificity of the axle operation consists in the fact that it undergoes the bending stresses under loading. These stresses are unevenly distributed along the cross-sectional area, reaching the highest values in the outer fibers and the minimal values in the internal ones. This aspect sets the problem of replacement of the uniform cross section with the hollow cross section. The disadvantages of hollow axle design, which are used at the present time, should include a significant manufacturing complexity of the variable section cavity. The purpose is to develop a modernized design of the wheelset axle. Methodology. A construction of the hollow axle having an inner longitudinal cylindrical through hole of the constant diameter throughout its length was proposed. The item is made of steel seamless tube. The inner surface of the tube is treated by mechanical means to remove the voltage concentrations in the internal longitudinal cylindrical through hole, which has a constant diameter along the entire length of the axle. Findings. Application of this design will facilitate manufacturing of the hollow axle and the machining of the inner longitudinal through hole, while retaining all the use advantages of the hollow axle in the rolling stock wheel pairs. Another use advantage of the hollow axle of this design is the absence of partial heterogeneity of the metal, which is inevitably, occurs during the solid axles blanking. Originality. A new design of the wheelset hollow axle of railway rolling stock was proposed. Practical value. Introduction of the new design simplifying the manufacture and mechanical treatment of the inner cavity of the wheel pair axle will bring significant economic benefits. According to preliminary calculations, the use of the axle with the uniform cross section cavity will reduce the metal consumption by 100-110 kg.Item Кришка люка піввагона (патент 94901)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Іван Юрійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна; Шатов, Віктор Анатолійович; Палій, Юрій ФедоровичUK: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних і трьох поздовжніх (передньої, середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. Поперечна середня обв'язка складається із двох балок, а сама кришка люка з протилежної від штампованого листа сторони перекрита додатковим листом.Item Design Review of Gondola Car(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Myamlin, Serhiy V.; Kebal, Yuriy V.; Kolesnykov, Serhii R.EN: Purpose. To ensure the constantly growing volume of freight transportations it is necessary to introduce the innovation rolling stock. It should have the best technical and economic parameters in comparison with the existing fleet. Gondola car is the most popular type of railway freight car. Designs of the modern gondolas are based on many years of operating experience and numerous tests carried out by design and research organizations in the field of car building. To improve the body structure of gondolas it is necessary to perform a review of the existing structures and to identify the trends in their improvement. Methodology. The works on improvement the designs of produced gondolas are held by many engineering organizations in almost all industrialized countries. Analysis of the existing body designs of gondola cars is possible by analyzing the research in the field of transport engineering, namely patents, scientific articles, producers catalogues and so on. Findings. When analyzing it was determined that there are gondolas of different designs, but the most common are the gondolas with a solid floor and unloading hatches, the covers of which form the floor of gondola design. An effective method for reducing the gondola empty weight and increasing the body volume is also the use of aluminum alloy instead of steel. Results of the improvement analysis of the gondola bodies` designs showed that the creation of the modern gondola car requires from designers and scientists the implementation of scientific and technical solutions providing the increase of carrying capacity and the body volume, reduction of the gondolas empty weight, increase in repair intervals while improving the strength and dynamic qualities at the same time. Originality. For the first time the gondolas designs were analyzed, their advantages and disadvantages were considered and the trends in improvement of the given structures of gondola cars were determined. Practical value. The generalization of theoretical, scientific and methodological, experimental studies aimed at further improving the technical and economic parameters of gondola cars are urgent when improving the body structure of the gondola cars. The above mentioned design features of the bodies of some models of modern gondola cars have practical value and can be used in further developments.Item Ковзун візка вантажного вагона (патент 101188)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана Миколаївна; Михальчук, Олексій МихайловичUKR: Ковзун візка вантажного вагона містить пружний елемент, ковпачок, корпус, ролик, вкладиш. На корпусі на двох зовнішніх поверхнях бортів в зоні кріплення ковзуна до надресорної балки, виконані ребра жорсткості, які мають близькі до прямокутного трикутника профілі.