Інші праці КЕРС
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЕРС by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 69
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование электромеханических процессов противобоксовочных систем электроподвижного состава(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1967-04) Петрович, Леонид ВикентьевичRU: Разработаны методы исследования электромеханических процессов при боксовании и действии противобоксвочных систем с использованием математических машин непрерывного действия, которые позволяют установить оптимальные параметры этих систем. Предложен и практически использован новый метод регистрации скольжения боксующей колёсной пары посредством измерения частоты перемагничивания якоря тяговой машины.Item Влияние износа колесных пар на боковые колебания четырехосных полувагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1984-04-11) Михайленко, Виталий МихайловичRU: В работе проводится изучение зависимостей изменения показателей динамических качеств четырехосных полувагонов, определяемых боковыми колебаниями, от износа колесных пар при интенсивной эксплуатации. Дана оценка техническим решениям, реализуемым в конструкциях ходовых частей грузовых вагонов с улучшенными динамическими характеристиками.Item Совершенствование средств и методов автоматического контроля и диагностирования тепловозов с гидродинамической передачей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1988-05-25) Ляшук, Виталий МихайловичRUS: Разработана методика повышения эффективности функционирования информационно-диагностической системы, учитывающая структуру ее построения и частоту опроса датчиков диагностических параметров. Усовершенствована методика оценки технического состояния кривошипно-шатунного механизма дизеля.Item Розробка і оцінка надійності технологічного процесу відновлення деталей електровозів гальваничним залізненням(Дніпропетровський державний техничний університет залізничного транспорту, 1996-03-22) Міхайленко, Юрій ВолодимировичUK: Використання результатів роботи дозволило розробити і впровадити нову технологію відновлення деталей електровозів.Item Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1999) Афанасов, Андрій МихайловичUKR: В роботі розроблено і виготовлено ряд модифікацій систем автоматичного змащування гребенів для локомотивів. Запропоновано методику визначення раціональної величини ступеня зниження інтенсивності зносу гребенів, що забезпечує відсутність технологічного зносу бандажа локомотива.Item Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001-05-11) Гетьман, Геннадій КузьмичUK: Розроблено методику визначення раціональної градації потужності вантажних електровозів. Як критерії оптимальності приймається мінімум надлишкової потужності і мінімум кратності тяги, необхідної для формування тягових зчепів необхідної потужності з тягових модулів.Item Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Пшінько, Олександр Миколайович; Блохін, Євген Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUA: Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок, що містить датчики вертикальних прискорень, встановлені на необресорених частинах вагона, фільтри нижніх частот, детектори, компаратор, джерело опірної напруги та блок включення гальм. Пристрій обладнаний блоком усереднення, до входів якого підключені виходи усіх детекторів, а його вихід під'єднано до входу суматора, другий вхід якого сполучено з джерелом опірної напруги, вихід суматора підключено до другого входу компаратора.Item Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок містить пневмоциліндр з двома отворами, що з'єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, в корпусі пневмоциліндра знаходиться плунжер з закріпленою на ньому масою, яка опирається на пружину. Внутрішня частина корпусу має верхню та нижню порожнини, які з'єднані каналом. У верхню частину маси вмонтовано постійний магніт, а верхня частина пневмоциліндра являє собою кришку, яка містить шток-індикатор.Item Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUA: Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок містить датчики вертикальних прискорень, які встановлені на торцях кузова вагона, вихід кожного датчика під'єднано до входів випрямлячів, виходи обох випрямлячів з'єднано між собою та першим входом компаратора, а також вихід кожного випрямляча з'єднано з входом свого усереднюючого блока, а їх виходи підключено до шини середніх значень абсолютних величин вертикальних прискорень обресорених частин вагонів усього поїзда, яка під'єднана до входу блока опірної напруги, а його вихід підключений до другого входу компаратора, вихід якого з'єднаний з входом виконавчого блока.Item Пристрій для автоматичного приведення у дію гальмівної системи пасажирського вагона при сході колісної пари з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Фролова, Людмила Олександрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUK: Пристрій для автоматичного приведення у дію гальмівної системи пасажирського вагона при сході колісної пари з рейок містить детектори, компаратор та виконавчий орган включення гальм. Додатково містить датчики вертикальних абсолютних переміщень, встановлені на буксових вузлах вагона, та блок усереднення. При цьому виходи датчиків вертикальних абсолютних переміщень під'єднані до входів детекторів, а виходи усіх детекторів підключені до входу блока усереднення, а його вихід з'єднано з другим входом компаратора.Item Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Сапарова, Лариса СергійовнаUK: Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок містить стрижневий елемент. Стрижневий елемент жорстко закріплений з одного боку до рами візка, а з другого - закінчується порожнистим циліндром, виконаним з крихкого матеріалу, порожнина якого з'єднана гнучким шлангом з гальмівною магістраллю.Item Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок містить пневмоциліндр з отвором та порожнинами, пружину, масу, кришку з постійним магнітом та штоком-індикатором. У корпусі пневмоциліндра вмонтовані шток-клапан та фланець.Item Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок містить пневмоциліндр з двома порожнинами з отворами, що з' єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, пружину та індикатор сходження. Пневмоциліндр знаходиться у корпусі і містить клапан та шток клапана. У корпусі також знаходиться маса, що опирається на пружину, жорстко з'єднана із штоком маси, а також дві тяги, які з'єднані шарнірно, а їх другі кінці через шарніри з'єднуються з корпусом та штоком пневмоциліндра.Item Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок містить масу та пружину, основу, на якій розміщений важіль, один кінець якого закріплений через шарнір до основи, а на другому кінці закріплена маса, що розташована між двома магнітами, які прикріплені до основи. Між основою та важелем встановлена пружина у стисненому стані. На основі розташовані також джерело оптичного випромінювання та приймач цього випромінювання таким чином, що маса у вихідному стані перекриває шлях променю світла. З основою також зв'язана кнопка повернення маси у вихідне положення.Item Вузол керування автономною електроенергетичною установкою(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Вузол керування автономною електроенергетичною установкою, що містить вимірники напруги та струму заряду акумуляторної батареї та послідовно з'єднані регулятор, що програмується, формувач імпульсів, силовий вузол, до виходу якого приєднано обмотку збудження генератора постійного струму, який відрізняється тим, що в регуляторі поєднано формувач опорного сигналу вихідної напруги та струму заряду акумуляторної батареї, порогові елементи порівняння та блок формувача релейних характеристик різного типу.Item Научные основы определения рационального мощностного ряда тяговых средств железнодорожного транспорта(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2008) Гетьман, Геннадий КузьмичRU: В монографии приведены результаты исследований автора по разработке научно-методических основ и практических рекомендаций по выбору рационального мощностного ряда электровозов для железных дорог Украины и оптимальной стратегии перевода железных дорог на новый тяговый подвижной состав.Item Стенд для випробувань тягових двигунів локомотивів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Лоза, Петро ОлексійовичUK: Стенд для випробувань тягових двигунів локомотивів належить до електромеханіки та електричного транспорту і стосується обладнання випробувальних станцій, а саме стендів взаємного навантаження тягових двигунів.Item Спосіб відновлення зношених деталей шаруватим наплавленням (патент 40491)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Спосіб відновлення зношених деталей, при якому на підготовлену поверхню наносять покриття наплавленням. Нанесення відновлювального покриття проводять шарами, кожний з яких має заздалегідь підібрані фізико-механічні властивості. Перший шар - "адгезійний", із твердістю та структурою, близькими до матеріалу основи. Другий шар - "робочий", із заданою твердістю та фізико-механічними властивостями. Третій шар - "приробчий", виконує також функцію шару для виконання механічної фінішної обробки, його твердість повинна бути достатньо м'якою для виконання механічної обробки.Item Спосіб відновлення зношених деталей шаруватим наплавленням(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Спосіб відновлення зношених деталей, при якому на підготовлену поверхню наносять покриття наплавленням. Нанесення відновлювального покриття проводять поперечними шарами, кожний з яких має заздалегідь підібрані фізико-механічні властивості. На відновлювану поверхню наносять по черзі наплавочні валики з двох різних за структурою та твердістю дротів однакової ширини, при цьому твердість наплавочних дротів повинна відрізнятись не менше, ніж в два рази.Item Спосіб відновлення зношених деталей шаруватим наплавленням (патент 40492)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Спосіб відновлення зношених деталей, при якому на підготовлену поверхню наносять покриття наплавленням. Нанесення відновлювального покриття проводять поздовжньо-поперечно, комірчасто, шарами, кожний з яких має заздалегідь підібрані фізико-механічні властивості. На відновлювану поверхню наносять по черзі наплавочні валики з двох різних за структурою та твердістю дротів однакової ширини. Твердість наплавочних дротів повинна відрізнятись не менше, ніж в два рази.