Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor's theses of the Department of Rolling Stock of Railways and Tracks (LI)
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ) by Subject "ballast"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Проєкт виконання середнього ремонту ділянки колії в умовах Бродівської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Монастирська, Марія ВолодимирівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 1 додаток, 9 таблиць та 19 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено технологію виконання середнього ремонту колії із використанням колійної техніки з розробкою графіка виконання підготовчих, опоряджувальних, основних робіт у «вікно» та графіку «по днях», проведено дослідження розподілу напружень у баласті залізничної колії і встановлено, що напруження під шпалою розподіляються нерівномірно вздовж шпали, на кінцях шпали напруження є вищими, аніж у центральній частині шпали. Максимальні напруження концентруються у центрі призми і становлять 43 кПа, а на поверхні баластної призми виникають по краях шпали і максимальне їх значення становить 43 кПа. Також розглянуто роботи по виконанні робіт при одинокій заміні шпал і рейок та приведені шкідливі і небезпечні фактори, дії працівників в небезпечних ситуаціях. Об’єкт дослідження – технологічний процес середнього ремонту колії та баластний шар залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання середнього ремонту колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання середнього ремонту з урахуванням характеристик та умов ділянки Бродівської дистанції колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії з використанням скінченно-елементного аналізу.Item Проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні на ділянці К-Л Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Белоусов, Нікіта МиколайовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 70 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 3 додатках та 16 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні на ділянці К-Л Львівської залізниці з використання колійної техніки. Виконано огляд закордонних та вітчизняних досліджень щодо взаємозв’язку між якістю геометрії залізничної колії, станом баластного шару та міжремонтними термінами. Обрано для порівняння дві основні стратегії утримання колії, а саме з постійним та конформним значенням допустимої глибини нерівності, яка характеризує розладнання баластного шару. На основі виконаних розрахунків встановлено, що кількість підбивок можна зменшити на 20% власне при застосуванні конформного, тобто змінного значення допустимої глибини нерівності, і це, в свою чергу дозволяє подовжити міжремонтні терміни. Приведені вимоги охорони праці під час заміни рейко-шпальної-решітки. Розроблено схеми огородження місця робіт сигналами зупинки з обох боків. Схеми огородження місця виконання робіт розроблено відповідно до ЦП0273. Також наведені вимоги щодо безпеки виконання робіт із застосуванням колійної техніки. Мета роботи – розробити проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні та дослідження процесу розладнання баластного шару. Об’єкт дослідження – технологічний процес модернізації колії на довгостроково закритому перегоні та баластний шар. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів модернізації колії з урахуванням характеристик ділянки К-Л Львівської залізниці та дослідження процесу розладнання баластного шару.