Статті КЕкІ (ІПБТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Статті КЕкІ (ІПБТ) by Subject "attractiveness"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Модель оцінки ринкових сегментів для просування продукції підприємства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Савчук, Лариса Миколаївна; Мандрика, Тетяна ПетрівнаUKR: Мета. Визначити особливості сегментування ринку товарів і послуг для підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Методика. Результати отримані на основі методів теоретичного узагальнення, аналізу, вітчизняних та зарубіжних праць вчених з маркетингових досліджень. Результати. Розглянуто поняття сегментації ринку, виконано сегментацію ринку за певними параметрами: географічним принципом, демографічним принципом, соціально-економічними характеристиками, психологічним принципом, споживчими мотивами. Запропоновано для оцінки сегментів використовувати модель McKinsey, яка є багатофакторною моделлю аналізу стратегічних позицій бізнесу. Наукова новизна. Визначено фактори, що характеризують конкурентоспроможність товару на ринку: наявність у товару унікальної торговельної переваги, що змогу диференціювати товар в сегменті; можливість забезпечити обов'язкові базові характеристики товару на необхідному рівні. Практична значимість. Авторами запропоновано для оцінки ринкового сегменту сформувати критерії конкурентоспроможності та привабливості, і на основі цих даних побудувати матрицю McKinsey, що у подальшому може використовуватися для маркетингового аналізу.Item Модель рейтингової оцінки фінансового стану підприємства як складова його інвестиційної привабливості(НМетАУ, Дніпро, 2021) Савчук, Лариса Миколаївна; Удачина, Катерина Олександрівна; Савчук, Роман В’ячеславовичUKR: Стаття присвячена вирішенню питання зовнішнього фінансування, яке є одним з актуальних для підприємств. Досліджено поняття інвестиційної привабливості, проаналізовано підходи до її оцінки. Визначено, що на даному етапі розвитку економіки України доцільно оцінювати інвестиційну привабливість на основі аналізу фінансових показників його діяльності. Представлено схему розподілу фінансових показників на нормовані та тенденційні. Побудовано модель рейтингового оцінювання на основі роздільної оцінки показників, яка дозволяє вибрати найбільш інвестиційно привабливе підприємство.