Інші праці КПММ

Permanent URI for this collection

RU: Другие труды
EN: Other Works

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 96
  • Item
    Стратегія екологізації мультимодальних перевезень
    (ScientificWorld-NetAkhatAV, Karlsruhe, Germany, 2023) Черкудінов, Володимир Едуардович; Зеленько, Юлія Володимирівна
    UKR: Використовуючи системний аналіз, запропоновано методики для оцінки існуючіх проблем та задач, а також представлено власне визначення екологічної проблематики, як найважливішої у комплексі питань створення та функціонування транспортого комплексу. При цьому врахувалися процеси перерозподілу енергії у вигляді питомих та узагальнених показників ефективності, які можуть бути використані для забезпечення потреб мультимодальних перевезень. Також запропоновані рекомендації щодо комплексного вирішення завдань транспортного планування, підвищення безпеки та зниження негативного впливу транспорту на довкілля для подальшого поширення застосування найбільш успішних рішень у кожній із областей.
  • Item
    Використання клиново-призматичних робочих органів для прокладання підземних комунікацій способом статичного проколу ґрунту
    (ХНАДУ, Харків, 2023) Посмітюха, Олександр Петрович
    UKR: Будівництво нових ліній електромереж в умовах сьогодення вимагає використання безтраншейних технологій, що забезпечують мінімальне руйнування міської інфраструктури, та знижують собівартість проведення робіт. Групове прокладання комунікацій передбачає розміщення в одній технологічній порожнині від 2 до 9 захисних футлярів, а форма перетину отвору циліндрична, що зумовлює наявність пустот. Використання робочих органів запропонованої клиново-призматичної форми зменшує площу пустот до 15% в порівнянні з традиційними конічно-циліндричними робочими органами, що в свою чергу зменшує лобовий опір проколюванню до 1,2…1,76 рази.
  • Item
    Пристрій для безтраншейної прокладки комунікацій
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Посмітюха, Олександр Петрович; Главацький, Казимир Цезарович; Кравець, Святослав Володимирович; Супонєв, Володимир Миколайович; Скоблюк, Михайло Петрович
    UKR: Пристрій для безтраншейної прокладки комунікацій містить співвісне змонтований на передніх щодо напрямку проколу кінцях комунікацій, що прокладають наконечник, та подавальний механізм. Наконечник виконаний у вигляді геометричної фігури, трансформованої з двох симетричних половинок пустотілого конуса, має верхні та нижні грані, інші грані розміщені попарно симетрично щодо осі проколу. До пластинчастої основи наконечника приєднані гільзи, в які вставлені трубопроводи з кріпленнями, а довжина пластинчастої основи наконечника більша за ширину на число гільз m, діаметром d, вписаних в основу.
  • Item
    Регульований поршневий насос
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Згребна, Світлана Миколаївна
    UKR: Регульований поршневий насос складається з поршня, циліндра, шатуна. На ексцентриковому валу встановлено: перемикаюча вилка, виконана з можливістю переміщення вздовж його осі, вузол несамостопорної різьби, ексцентрична муфта, диск, притискний диск і корзина
  • Item
    Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність (патент 136718)
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Тарасюк, Максим Юрійович; Ракша, Сергій Васильович; Куроп'ятник, Олексій Сергійович
    UKR: Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність містить привід та неврівноважену масу. Циклічно змінне навантаження створюється ексцентриком, вбудованим у підшипниковий вузол. Механізм впливу на залізничне колесо реалізовано у вигляді важільної системи, що складається з основного і проміжного важелів, з'єднаних послідовно у кінематичний ланцюг, датчика навантаження, демпфера та тяги змінної довжини
  • Item
    Траверса (патент 132936 )
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Храмцов, Анатолій Миколайович
    UKR: Траверса містить металеву балку. Також встановлені 4-гілкові стропи з металевою рамкою, чотирма канатами з кільцями і двома металевими профілями
  • Item
    Траверса
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Храмцов, Анатолій Миколайович
    UKR: Траверса містить металеву балку. При цьому балка встановлена з двома рухомими стійками, двома з'єднувальними пластинами, двома плитами, підіймальною стійкою з пружиною та двома гідроциліндрами з гідравлічними рукавами високого тиску.
  • Item
    Пристрій для аварійного спуску вантажу дизель-електричних кранів
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Храмцов, Анатолій Миколайович; Ялинський, Олег Броніславович
    UKR: Пристрій для аварійного спуску вантажу дизель-електричних кранів складається з колодкового гальма головної лебідки з електрогідравлічним штовхачем. Додатково встановлено важіль та опора з блоками і канатом.
  • Item
    Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Кебал, Юрій Вікторович; Романюха, Микола Романович; Шатов, Віктор Анатолійович; Білошицький, Едуард Васильович
    UKR: Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорах та стійкі опори випробуваного колеса. Важільна система складається з важеля, розташованого на стійці, пружного демпфера і сенсора зусилля.
  • Item
    Відмови й несправності вантажних транспортних засобів Scania та Man, оцінка та аналіз
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Іващенко, Антон Юрійович
    UKR: Магістерська кваліфікаційна робота виконана на 133 сторінках, містить 102 ілюстрації, 2 таблиці та 77 використаних джерел. Актуальність роботи полягає у тому, що аналіз несправностей та відмов вантажних транспортних засобів дозволить акцентувати увагу на конструктивному та технологічному поліпшенні проблемних вузлів та деталей автомобілів. У кваліфікаційній роботі наведені технічні рекомендації щодо доцільності конструктивного і технічного аналізу причин появи несправностей та відмов вантажних автомобілів на основі даних діючого підприємства «Дніпро-Скан-Сервіс» з оцінки технічного стану автомобілів, розглянуті питання технології усунення несправностей у вигляді класичних та новітніх технологічних процесів, надані авторські пропозиції з поліпшення проблемних вузлів вантажівок Scania та Man, що включають нові технічні рішення вузлів, застосування при конструюванні т а виробництві сучасних матеріалів і технологій, кібернетичного оновлення деталей та складальних одиниць автомобіля. В подальшому доцільно виконати поглиблений аналіз несправностей та відмов вантажних транспортних засобів. Мета роботи – встановлення причинно-наслідкового зв’язку між несправностями та відмовами елементів автомобільних транспортних засобів типу Scania і Man та причинами їх появи, а також дослідження конструктивних частин вантажівок і виявлення найбільш раціональних напрямків оптимізації майбутніх конструктивних рішень з цього напрямку.
  • Item
    Вплив конструктивних параметрів кранових гальм на динамічні навантаження під час гальмування
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Васильєв, Дмитро Сергійович
    UKR: Магістерська кваліфікаційна робота виконана на 58 сторінках, містить 23 ілюстрації, 2 таблиці та 25 використаних джерел. Метою роботи є аналіз впливу динамічних навантажень, що діють на привод і металеву конструкцію вантажопідйомних машин при гальмуванні механізму пересування крана, шляхом застосування пружинно-гідравлічного гальма. Для досягнення визначеної мети вирішені наступні задачі: 1. Провести аналіз класифікації існуючих кранових гальм та напрямки їх вдосконалення. 2. Розглянути конструкції кранових гальм та виконати аналіз їх переваг та недоліків. 3. Провести порівняльну характеристику під час використання пружинно-гідравлічного гальма з постійною та перемінною жорсткостями відповідно до традиційних фрикційних гальм. 4. Розробити вимоги щодо безпеки під час експлуатації вантажопідйомних машин та роботі у зоні підвищеної небезпеки.
  • Item
    Технологічні та проектні рішення кузовної дільниці СТО автомобілів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Бурцев, Микола Олексійович
    UKR: Магістерська кваліфікаційна робота виконана на 74 сторінках, містить 62 ілюстрацій, 9 таблиць та 20 використаних джерел. Метою роботи є аналіз способів та методів відновлення кузовів легкових автомобілів, розробка планувальних та технологічних рішень кузовної ділянки станції технічного обслуговування, зокрема, ділянки з відновлення лакофарбових покриттів. В роботі виконано: обґрунтування обраних планувальних та технологічних рішень кузовної ділянки, вибору інструменту і обладнання; технологічний розрахунок сто з розподілом ресурсів та обладнання; аналіз фарбувальних методів та матеріалів для фарбування легкових автомобілів в умовах кузовної ділянки СТО; встановлено послідовність відновлення лакофарбових покриттів; запропоновано заходи з безпечного функціонування кузовної ділянки.
  • Item
    Траверса (патент 124936)
    (ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Храмцов, Анатолій Миколайови; Щека, Ігор Миколайович
    UKR: Траверса, що складається з металевої балки та двогілкових строп, крім того в балці виконані отвори та встановлено фіксатор зі з'єднувальними болтами та втулками і виконані в ній отвори для кріплення до балки фіксатора та з'єднувальної пластини, на кінцях балки встановлені блоки для пропуску підіймальної стропи.
  • Item
    Двоканатна підвісна вантажна дорога з кільцевим рухом. Комплексний проект. Розробка приводу зі шківом змінного моменту інерції
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Шарапов, Микита Юрійович
    UKR: Обсяг кваліфікаційної роботи – 68 аркушів, кількість рисунків – 49. Об’єкт проектування – привід зі шківом змінного моменту інерції. Мета роботи – розробка приводу зі шківом змінного моменту інерції. Методи розробки – проектний розрахунок підвісної двоканатної дороги із шківом змінного моменту інерції з використанням програм для моделюван-ня SolidWorks та Компас-3D. Визначено основні силові та кінематичні параметри приводу. Розробле-но 3D-модель приводу для подальшого імітаційного моделювання динаміки приводу зі шківом змінного моменту інерції. Результати роботи можуть стати основою для модернізації приводів ка-натних доріг із поліпшеними характеристиками при неустановленому русі шківа.
  • Item
    Поліпшення енергетичної ефективності підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Хоменко, Владислав Сергійович
    UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 101 сторінках, містить 42 ілюстрації, 2 таблиці та 28 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена тим, що тенденція розвитку автомобільних перевезень потребує вдосконалень та проектування нових типів авто, їх вузлів та механізмів, які здатні сприймати більші навантаження, витримувати важчі режими роботи та мати більшу довговічність за свої попередні аналоги. У кваліфікаційній роботі виконано огляд зразків, які використовувались раніше, використовуються в наш час та які можуть використовуватись в майбутньому, представлені та проаналізовані фундаментальні показники, що впливають на довговічність підшипникових вузлів і на їх енергетичний показник. Також виконаний аналіз аналогів різних сфер проєктування підшипників для огляду їх недоліків та переваг. Представлені вимірювальні установки, методи обчислення, критерії, якими керуються при проектуванні та удосконаленні підшипникових вузлів у наш час та які мають тенденцію удосконалення в майбутньому. На основі матеріалів, що надаються в роботі, зроблено висновки і надано пропозиції, щодо подальшого напряму розвитку дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів для поліпшення їх енергетичної ефективності.
  • Item
    Модернізація приводу ковшового елеватора
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Третяк, Максим Олександрович
    UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 59 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 6 таблиць та 12 використаних джерел. Запропонована модернізація ківшевого елеватора шляхом заміщення редуктора двоступеневою коробкою швидкостей. Актуальність впровадження запропонованої коробки швидкостей ґрунтується на простоті її конструкції за рахунок використання при її конструюванні уніфікованих деталей. З економічної точки зору витрати на розробку будуть очікувано низькими, оскільки вони безпосередньо пов’язані з технологічністю конструкції.
  • Item
    Розробка щелепи і ножової системи з косим копанням ґрунту до неповоротного відвала бульдозера
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Переп’ятенко, Інеса Василівна
    UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 75 сторінках, містить 23 ілюстрації, 1 таблицю та 22 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена тим, що просторова ножова система направлена на зниження енергоємності копання ґрунту за рахунок поліпшення нагромадження і переміщення ґрунту по відвалу і зменшення втрат ґрунту у бічні валики. В результаті виконання кваліфікаційної роботи модернізована землерийно-транспортна машина – бульдозер шляхом удосконалення робочого обладнання, а саме, його неповоротний відвал оснащений додатковою щелепою та ножовою системою з косим копанням грунту. При виконанні кваліфікаційної роботи виконаний силовий, конструктивний розрахунок і, зокрема, робоче обладнання бульдозера на предмет визначення раціональних параметрів процесу копання грунту. Визначені умови виконання технологічних операцій із застосуванням різних видів робочого обладнання забезпечать енергоефективне застосування бульдозера при виконанні різних робіт. Виконані креслення машини і її елементів робочого обладнання. Метою роботи є скорочення часу робочого циклу бульдозера і, відповідно, збільшення його продуктивності, а також розширення технологічних можливостей бульдозера за рахунок запропонованої конструкції робочого обладнання з косим копанням за рахунок застосування просторової ножової системи.
  • Item
    Розробка стенду для дослідження вібраційних систем машин
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Марунін, Олександр Володимирович
    UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 74 сторінках, містить 48 ілюстрацій, 9 таблиць та 24 використаних джерела. Актуальність роботи в необхідності підвищення ефективності вібраційних систем будівельних і колійних машин в сучасних умовах шляхом поліпшення енергоефективності, продуктивності, багатофункціональності, а також вибору раціональної форми дебалансів для створення максимальної збурюючої сили при постійній величині кутової швидкості. Досліджено ефективність роботи дебалансів різної форми. Так у роботі розглянуто 9 форм дебалансів різного поперечного перерізу. Основним критерієм при виборі дебалансу була його максимальна збурюючи сила, яку вирахувано за формулою Fзб=meɷ**2 . Максимальну збурюючу силу ми можемо досягти, використовуючи п’ятигранний дебаланс. А мінімальна маса дебалансу, при заданих однакових умовах, буде отримана при круговому дебалансі. Також розглянута можливість використання декількох дебалансів одночасно, та наведений відповідний графік, скориставшись яким можна вибрати дебаланс, який найкраще задовольняє заданим умовам його використання. Метою роботи є принципове, і в деякій мірі, схематичне рішення питань взаємного узгодження основних елементів стендового устаткування, отримання початкових даних для детального його розрахунку, з подальшим виготовленням цього стендового устаткування і використанням його в наочних учбових і наукових цілях.
  • Item
    Проект редуктора гідростанції з приводом від ДВЗ
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Майстренко, Дмитро Станіславович
    UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 59 сторінці, містить 22 ілюстрації та 27 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена тим, що створення нових малогабаритних бурових установок, та іншого будівельного обладнання, вимагає нових типів гідростанцій для їх приводу. Невелика маса та габаритні розміри гідростанцій потребують для приводу пари насосів використання зубчатого редуктора Дана кваліфікаційна робота стосується проєктування, розрахунку міцності та створення креслень деталей зубчатого редуктора приводу двох аксіальних насосів від двигуна внутрішнього згорання для отримання компактної гідростанції з двома потоками рідини різної продуктивності. Особливість проекту є відмова від використання швидкохідних та тихохідних валів в їх традиційному вигляді, їх роль в даному приводі виконують існуючі вали двигуна з напресованою на нього швидкохідною шестернею, та два вали насосів на які насаджені тихохідні шестерні. Компенсація деяких відхилень в позиціонування виконується шліцьовими посадковими поверхнями валів насосів. В подальшому доцільно продовжити проєктування приводу з можливістю зміни передаточних чисел передач для отримання необхідного потоку рідини в гідростанції Мета роботи – створення приводу двопоточної високопродуктивної гідростанції приводу будівельних машин та бурового обладнання.
  • Item
    Вплив типу ходової частини вантажних автомобілів на динаміку їх руху
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ладчук, Василь Сергійович
    UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 91 сторінках, містить 92 ілюстрації, 6 таблиць та 44 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена необхідністю проведення досліджень для встановлення кращих параметрів ходових частин вантажівок на рівні сучасних зразків. У кваліфікаційній роботі представлені технічні пояснення до необхідності сучасного і майбутнього розкриття та дослідження поставленої задачі. На основі аналізу і порівняння обрано найбільш оптимальну конструкцію ходової частини з трьох представлених вантажівок. Наведені відомості із загальної теорії руху автомобіля і розглянуті чинники, які впливають на економічні і динамічні характеристики автомобіля. Розглянуті методи дослідження ходової частини автомобіля на прикладі несучої системи за допомогою методу кінцевих елементів, спосіб створення реалістичної математичної моделі. На основі матеріалів, що надаються у кваліфікаційній роботі, зроблено висновки і надано пропозиції, щодо подальшого напряму розвитку дослідження. Мета кваліфікаційної роботи - дослідження конструкцій ходових частин вантажівок з наступним виявленням найбільш гідних серед них для визначення напрямку, по якому йде загальна робота над оптимізацією і способів, якими цього досягають, під час дослідження сучасних ходових систем вантажівок.