Випуск 18
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Recent Submissions
Item Вип. 18 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Управленческий учет, планирование, калькулирование и анализ себестоимости продукции в условиях рыночной экономики (Методологический аспект)(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Шульга, Анатолий Васильевич; Логвиненко, Алла ВладимировнаUK: Розглядаються питання функціонування системи планування, калькулювання та аналізу собівартості продукції одночасно з перебудовою системи обліку витрат згідно з Національними стандартами бухгалтерського обліку.Item Резервы повышения эффективности хозяйствования субъектов рыночных отношений(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Муха, Ю. А.; Яковенко, В. В.UK: Україна формує цивілізовані ринкові відносини. Для виходу на світові ринки в умовах жорсткої конкуренції необхідно використати накопичений досвід застосування передових технологій організації виробництва й збуту. Головними шляхами прискорення обороту вкладених коштів є: скорочення часу надходження готової продукції до споживача та оптимізація рівня виробничих запасів.Item Необходимость внедрения логистики в связи с реформированием железнодорожного транспорта в Украине(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Корецкая, С. А.UK: На основі аналізу транспортних логістичних систем зарубіжних компаній в статті представлені найбільш пріоритетні і ефективні напрями транспортних логістичних систем, які необхідно розвивати сьогодні. Крім того, охарактеризовані чотири рівні розвитку систем логістики на залізничному транспорті в Україні.Item Анализ влияния современных условий на себестоимость перевозок железных дорог Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Каламбет, Светлана Валериевна; Привалова, Любовь Васильевна; Пивняк, Юлия Владимировна; Дронов, С. И.UK: Прогресуюче старіння основних засобів залізниць, потреба у модернізації інфраструктури, відсутність державної підтримки інноваційного розвитку галузі, низькі тарифи на перевезення пасажирів, що призводить до їх перехресного субсидування за рахунок вантажних перевезень, призвели до необхідності реформування залізничного транспорту в Україні. В статті проведено аналіз впливу сучасних умов на собівартість перевезень залізниць України.Item Модальный анализ конструкции пилонной станции метрополитена с учетом присоединенных масс грунта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Тютькин, Алексей ЛеонидовичRUS: В статье представлены результаты модального анализа конструкции станции метрополитена пилонного типа глубокого заложения. Проведено сравнение результатов расчета модели станции без окружающего массива и с учетом присоединенных масс грунта.Item Совершенствование расчета изгибно-крутильных колебаний неразрезных балок и рам(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Распопов, Александр СергеевичRU: Исследованы возможности применения логических моделей и ассоциированных матриц к расчету изгибно-крутильных колебаний неразрезных балок и рам с распределенными параметрами. Полученные матрицы учитывают различные сочетания упругих закреплений и наличие сосредоточенных масс.Item Частное решение оптимизации геометрической формы бункеров и силосов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Банников, Дмитрий ОлеговичUK: В роботі представлені аналітичні рішення, що дозволяють оптимізувати зовнішню геометричну форму бункерних і силосних ємностей для сипучих матеріалів за критерієм мінімуму маси споруди. Розглянуто частковий випадок двоступеневої конструкції з вертикальною верхньою частиною. Використано метод зведення до задачі з одним невідомим. Приведене рішення співставляється із рішенням, отриманим автором методом невизначених множників Лагранжа.Item Аналіз показників роботи поїзних диспетчерів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Мозолевич, Григорій ЯковичUK: Виконано дослідження показників роботи поїзних диспетчерів. Визначені характеристики розподілу випадкової величин показників.Item Вероятностные характеристики разделений отцепов состава на стрелках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Бобровский, Владимир Ильич; Кудряшов, Андрей Вадимович; Чибисов, Юрий ВитальевичUKR: Розроблено методику розрахунку ймовірностей розділення на стрілках несуміжних відчепів состава; виконані дослідження зв’язку цих ймовірностей з параметрми составів та з конструкцією гіркової горловини сортувального парку.Item Дислокаційна модель тертя багатошаруватих покриттів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Для надійної експлуатації існуючого рухомого складу необхідно здійснювати якісний ремонт. Один з напрямів розвитку ремонтного виробництва - розвиток нових технологій відновлення деталей, що зношуються. Розглянута дислокаційна модель тертя та вплив шаруватості на зносостійкість покриттів.Item Покращення динаміки порожніх вагонів на візках моделі 18-100(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Савчук, Орест Макарович; Шатунов, Олександр Васильович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Грічаний, Микола Андрійович; Луханін, Микола ІвановичUK: Представлено нову схему ресорного комплекту вантажного візка 18-100 із застосуванням трикомпонентних клинів і підпружинених ковзунів, а також наведений аналіз результатів лабораторних і поїзних динамічних випробувань різних типів вантажних вагонів, обладнаних за цією новою схемою.Item Совершенствование конструкции и технологии ремонта грузовых вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Мямлин, Сергей Витальевич; Панасенко, Виталий Яковлевич; Клименко, Ирина ВладимировнаUK: У роботі запропоновано ряд технічних рішень, що поліпшують конструкцію вантажних вагонів та умови праці залізничників і сприяють підвищенню безпеки руху поїздів.Item Стан вагонного парку та вагоноремонтної бази в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Лобойко, Леонід Михайлович; Бараш, Юрій СавелійовичUK: В даній роботі зроблено аналіз стану парку пасажирських вагонів та вагоноремонтної бази. Представлена потужність окремих вагонних депо та потрібна програма ремонту Укрзалізниці.Item Решение некоторых задач теории колебаний с учетом трения качения(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Бондаренко, Леонид Николаевич; Колбун, Виктор ВикторовичUK: Розв’язано ряд задач теорії коливань з використанням залежності для аналітичного визначення коефіцієнта тертя котіння.Item Вычислительный комплекс для решения задач безопасности и устойчивости движения подвижного состава железных дорог(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Блохин, Евгений Петрович; Железнов, Константин Игоревич; Урсуляк, Людмила ВикторовнаUK: Надано опис можливостей розробленого обчислювального комплексу та його використання для розв’язання задач безпеки і стійкості руху.Item Метод итерации решения первой краевой задачи с нелинейной правой частью(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Лагута, Василий ВасильевичUK: Запропоновано чисельний метод вирішення першої граничної задачі з нелінійним звичайним диференціальним рівнянням другого порядку. Задача зводиться до вирішення системи з двох інтегральних рівнянь з використанням функції Гріна. Система розв'язується методом Пікара.Item Відтворення графів за технологічними шляхами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Ільман, Валерій Михайлович; Скалозуб, Владислав Васильович; Шинкаренко, Віктор ІвановичUKR: За допомогою утворюючих систем графів розв’язується проблема відтворення графів за їх підграфами. Запропоновано алгоритм відтворення графів. Розглянуто приклад.Item Удосконалення перевезень контейнерів на маршруті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Варшавець, А. В.UK: В статті наведено методику визначення оптимальної кількості проміжних зупинок на контейнерному маршруті. Її суть полягає у пошуку екстремуму (в даному випадку - мінімуму) функції, яка описує сумарні витрати на просування вагонопотоку, тобто задача зводиться до оптимізації цільової функції – приведених витрат.Item Применение дифференциальных уравнений в задачах векторной оптимизации(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Босов, Аркадий Аркадьевич; Безсалая, Л. Н.; Савченко, Л. Н.UK: Запропонован метод диференціальних рівнянь в задачах векторної оптимізації.