Інші праці КАТ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КАТ by Author "Гаврилюк, Володимир Ілліч"
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
Item Cпосіб управління рухом на перегоні(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUKR: Спосіб управління рухом на перегоні включає контроль стану рейкових кіл та блок-дільниць, на базі яких встановлюють сигнали максимальної дозволеної швидкості на світлофорах, на колії та рухомих одиницях. Отримують фактичну інформацію про вступ рухомої одиниці на дільницю за світлофором з додаткового колійного датчика біля прохідних світлофорів, далі включають подачу сигналу про максимальну можливу швидкість руху на рухому одиницю.Item Електроживлення систем залізничної автоматики, телемеханіки та зв’язку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Сиченко, Віктор Григорович; Сердюк, Тетяна МиколаївнаUKR: У монографії розглянуто схеми, конструкцію, принцип дії та особливості функціонування первинних та вторинних джерел електричної енергії живлення систем залізничної автоматики, телемеханіки та зв’язку. Наведено класифікації випрямлячів, стабілізаторів, інверторів, методику розрахунку та вибору параметрів пристроїв електроживлення систем автоблокування та електричної централізації. Для інженерно-технічних працівників, що займаються питаннями проектування та експлуатації пристроїв електроживлення, а також студентів і аспірантів ВНЗ.Item Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: У монографії розглянуто сучасний стан безпеки на залізничних переїздах, методи його оцінки, організаційні заходи та технічні методи та засоби щодо підвищення безпеки руху, економічні методи оцінки їх ефективності. Велику увагу приділено експлуатаційно-технічним вимогам щодо облаштування переїзної сигналізації, схемам та пристроям автоматики на переїздах, які використовуються на залізницях, а також перспективним мікропроцесорним системам автоматичної переїзної сигналізації. Монографія розрахована на інженерно-технічних працівників залізничної галузі, які займаються питаннями проектування і експлуатації пристроїв автоматики на переїздах, а також на студентів, які навчаються за спеціальністю «Автоматика та автоматизація на транспорті» та «Системи управління рухом поїздів».Item Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2019) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: У монографії розглянуто сучасний стан безпеки на залізничних переїздах, методи його оцінки, організаційні заходи та технічні методи та засоби щодо підвищення безпеки руху, економічні методи оцінки їх ефективності. Велику увагу приділено експлуатаційно-технічним вимогам щодо облаштування переїзної сигналізації, схемам та пристроям автоматики на переїздах, які використовуються на залізницях, а також перспективним мікропроцесорним системам автоматичної переїзної сигналізації. Монографія розрахована на інженерно-технічних працівників залізничної галузі, які займаються питаннями проектування і експлуатації пристроїв автоматики на переїздах, а також на студентів, які навчаються за спеціальністю «Автоматика та автоматизація на транспорті» та «Системи управління рухом поїздів».Item Пристрій автоматичного контролю робочого стану світлодіодної матриці світлофора(ТОВ "Міжнародний науковий комітет", м. Київ, 2003) Товчигречко, Юрій Григорович; Гаврилюк, Володимир ІллічUA: Пристрій автоматичного контролю робочого стану світлодіодної матриці світлофора містить пасивний елемент, вузол гальванічного розділення схем, вузол логічної обробки інформації і вузол світлової індикації аварії. Пристрій складається з послідовно з’єднаного з узгоджуючим трансформатором світлофора пасивного елемента, до якого ввімкнені послідовно з’єднані вузол гальванічного розділення схем та вузол формування кодованого сигналу, вихід якого ввімкнений до входу вузла розшифровування коду.Item Спосіб автоматизованого виявлення дефектів тональних рейкових кіл(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Сердюк, Тетяна Миколаївна; Завгородній, Олександр ВікторовичUA: Спосіб автоматизованого виявлення дефектів тональних рейкових кіл включає вимірювання значення сигнального струму в рейкових колах з наступним аналого-цифровим перетворенням та записом на електронний накопичувач комп'ютера вагона-лабораторії. Виявлення дефектів виконують на основі одночасної обробки часових залежностей сигнального струму та значення напруги живильного кінця рейкового кола. При цьому відбувається контроль сигнального струму в рейковому колі.Item Спосіб автоматизованого контролю параметрів рейкових кіл з вагона-лабораторії(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Сердюк, Тетяна Миколаївна; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Спосіб автоматизованого контролю параметрів рейкових кіл з вагона-лабораторії належить до залізничної галузі, а саме до залізничної автоматики і може використовуватись для вимірювання параметрів рейкових кіл, в тому числі і параметрів сигнального струму в рейкових лініях, а також для контролю кодів автоблокування та автоматичної локомотивної сигналізації.Item Спосіб автоматизованого контролю та діагностування стрілочних переводів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Маловічко, Максим Володимирович; Гаврилюк, Володимир Ілліч; Рибалка, Роман ВолодимировичUK: Спосіб автоматизованого контролю та діагностування стрілочних переводів належить до залізничної автоматики і телемеханіки та може використовуватись для діагностики стрілок електричної централізації.Item Спосіб визначення опору ізоляції баласту рейкової лінії(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Романцев, Іван Олегович; Дунаєв, Дмитро ВолодимировичUA: Спосіб визначення опору ізоляції баласту рейкової лінії, при якому відомим пристроєм вимірюють напругу на рейковій лінії в одній точці, далі вимірюють напругу та струм на певній відстані у напрямі підключення апаратури релейного кінця. Після цього за відомою формулою знаходять опір ізоляції баласту для частоти сигнального струму. Далі наступні виміри напруги та струмів проводять аналогічно декілька раз із зсувом. Остаточне значення опору ізоляції баласту РЛ визначають як середнє арифметичне значення отриманих попередньо величин.Item Спосіб визначення параметрів рейкової лінії(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Рибалка, Роман Володимирович; Гаврилюк, Володимир Ілліч; Завгородній, Олександр ВікторовичUK: Спосіб визначення параметрів рейкової лінії, при якому використовують ідентифікацію за перехідною характеристикою з додатковим визначенням частотних характеристик лінійного фільтра, призначеного для перетворення вхідного оригінального сигналу, виміряного на вхідному кінці рейкової лінії, на вхідний змінений сигнал, який достатньо точно апроксимує необхідний ступеневий тестовий сигнал, за формулою: МаgРл.ф. = МаgХзмін./МаgХориг., АrgРл.ф. = АrgХзмін. - АrgХориг., де Mag, Arg - амплітудна та аргументна частини оператора перетворення Фур'є відповідно; МаgРл.ф., АrgРл.ф. - амплітудно-частотна та фазочастотна характеристики створюваного лінійного фільтра відповідно; МаgХзмін., АrgХзмін. - амплітудний та фазовий спектр сигналу заданої форми відповідно; МаgХориг., АrgХориг. - амплітудний та фазовий спектр тестового сигналу відповідно, вимірюють вихідний оригінальний сигнал на вихідному кінці рейкової лінії, після чого обчислюють за відомим співвідношенням вихідний змінений сигнал, який використовують для ідентифікації за перехідною характеристикою для визначення параметрів рейкової лінії за відомими співвідношеннями.Item Спосіб визначення параметрів руху потягу на перегоні при централізованому розміщенні апаратури автоблокування(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Романцев, Іван Олегович; Рибалка, Роман Володимирович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Спосіб визначення параметрів руху потягу на перегоні при централізованому розміщенні апаратури автоблокування, при якому вимірюють напругу на релейному та живлячому кінцях рейкового кола за допомогою відомого способу. Після цього проводять аналіз несучих та бокових частот отриманої напруги у часовій області, швидкість руху потягу визначають по інтенсивності зміни кривої значення напруги проаналізованих частот. Далі визначають координату знаходження потягу, використовуючи відносне амплітудне значення несучої частоти у даний момент часу. Після цього на основі отриманих величин визначають довжину потягу, що рухається по перегону.Item Спосіб визначення первинних параметрів кабельних та рейкових ліній рейкових кіл при центральному розміщенні апаратури(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Романцев, Іван ОлеговичUK: Спосіб визначення первинних параметрів кабельних та рейкових ліній рейкових кіл при центральному розміщенні апаратури, при якому визначають робочий сигнальний струм та напругу на релейних та живильних кінцях, фазовий зсув між ними, вторинні та первинні параметри ліній. Проводять запис вказаних електричних величин при проходженні рухомого складу, далі визначають первинні параметри кабельних ліній, після чого знаходять значення параметрів рейкових кіл за відомими формулами.Item Спосіб визначення повздовжніх та поперечних параметрів рейкового кола(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUKR: Спосіб визначення повздовжніх та поперечних параметрів рейкового кола, при якому визначають амплітуди напруг та струмів на початку та в кінці рейкового кола на частоті сигнального струму, далі визначають первинні параметри рейкового кола за відомими співвідношеннями. Визначення електричних сигналів в рейковому колі здійснюють при безперервній роботі колійного реле та збереженні залежностей в автоблокуванні та електричній централізації, попередньо розраховують початкові дані для визначення залежностей між параметрами рейкової лінії та амплітудами електричних сигналів на початку та в кінці, струм вимірюють безконтактними вимірювачами, кінцеві результати обмежують діапазонами допустимих значень для кожного параметр.Item Спосіб визначення фактичної довжини потягу(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUKR: Спосіб визначення фактичної довжини потягу, при якому розміщують контрольні рейкові кола. Станами колійних реле одночасно контролюють зайняті рейкові кола при проходженні потягу з урахуванням однакових співвідношень довжин суміжних рейкових кіл; визначають набори станів колійних реле дільниць колії для контрольної зони; визначають фактичну довжину потягу виходячи з отриманих раніше наборів зайнятих рейкових кіл та їх відомих довжин при різному місцезнаходженні контрольованого потягу.Item Спосіб вимірювання параметрів кодового струму в рейкових колах без ізолюючих стиків(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Романцев, Іван ОлеговичUA: Спосіб вимірювання параметрів кодового струму в рейкових колах без ізолюючих стиків, при якому вимірюють даний струм через гальванічну розв'язку. При цьому в рейкових колах при відсутності ізолюючого стику (ІС) на вхідному кінці рейкового кола вимірюють струм на станції або в релейній шафі при вступі потягу на зону додаткового шунтування (ЗДШ) перед колійним приймачем на елементі, що може сприймати частоту кодового струму; далі обчислюють значення кодового струму в рейках з урахуванням відомих параметрів апаратури живильного (або релейного) кінця, а після цього на вхідному кінці додатково враховують наявність ЗДШ і обчислюють струм в кінці даної зони.Item Спосіб вимірювання первинних параметрів рейкової лінії(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Романцев, Іван ОлеговичUA: Спосіб визначення первинних параметрів рейкової лінії, при якому для безперервного контролю параметрів використовують робочий сигнальний струм рейкової лінії, з якого на живильному та релейному кінцях рейкової лінії виділяють основну гармоніку сигнального струму, після чого первинні параметри рейкової лінії визначають за відомими співвідношеннями.Item Спосіб генерації сигналу тонального рейкового кола(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Романцев, Іван ОлеговичUK: Спосіб генерації сигналу тонального рейкового кола, при якому генератор виробляє сигнал несучої частоти, імпульси модуляції та формує амплітудно-маніпульований сигнал шляхом накладання імпульсів модуляції на сигнал несучої частоти. Форма сигналу несучої частоти являє собою прямокутні імпульси.Item Спосіб дистанційного контролю та діагностування стрілочних переводів з двигуном постійного струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Маловічко, Володимир Володимирович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Спосіб дистанційного контролю та діагностування стрілочних переводів з двигуном постійного струму, при якому криву споживаного струму виділяють, оцифровують, зберігають в пам'яті комп'ютера, проводять порівняльний аналіз записаної кривої з попередніми записами споживання струму даною стрілкою і при появі відхилень від зразкової кривої роблять висновок про характер несправності в стрілочному переводі.Item Спосіб дистанційної індикації відстані між гостряком і рамною рейкою стрілочного переводу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Гаврилюк, Володимир Ілліч; Парфьонов, Володимир ІвановичUA: Спосіб дистанційної індикації відстані між вістрям і рамною рейкою стрілкового переводу, при якому змінну напругу сигналу від датчика лінійного переміщення вістря перетворюють в частотнозалежні коливання, передають і приймають по лінії живлення електроприводу, перетворюють в компараторі і індикують на цифровому індикаторі, причому перед індикацією напругу коливань перетворюють у подвійний код з подальшим підсумовуванням.Item Спосіб діагностування реле залізничної автоматики(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Дуб, Віктор Юрійович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Спосіб діагностування реле залізничної автоматики включає визначення на основі аналізу форми кривої зміни струму, що протікає в обмотці реле при її підключенні до джерела живлення, а також при відключенні живлення. Аналіз форми кривої зміни струму і визначення стану реле виконують на основі попередньо натренованої штучної нейронної мережі (ШНМ). На входи мережі подають після аналого-цифрового перетворювача (АЦП) сигнал, пропорційний струмові в обмотці реле, що знімається з резистора. Кількість входів ШНМ пропорційна частоті дискретизації сигналу в АЦП, а кількість виходів дорівнює кількості станів реле, що контролюються.