Випуск 19
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 19 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 36
Results Per Page
Sort Options
Item Критерии оценки надёжности железобетонных пролётных строений автодорожных мостов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Савчинский, Борис ВасильевичRU: В работе предложены значения коэффициентов системности для расчета балочных пролетных строений мостов, установление влияния системности на надежность конструкций и отражение этого влияния в рекомендациях к расчету пролетных строений как систем.Item Определение функционального износа железнодорожного подвижного состава(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Гненный, Олег НиколаевичRU: В работе обоснована необходимость определения морального износа вагонов и локомотивов в их взаимосвязи. Выявлено, что моральный износ следует определять сопоставлением текущей стоимости денежных потоков, связанных с эксплуатацией объекта оценки и объекта-аналога за полный срок полезного использования. Установлены факторы, влияющие на моральный износ грузовых локомотивов, и разработана модель для его определения.Item Определение параметров кодовой рельсовой цепи(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Сердюк, Татьяна Николаевна; Гаврилюк, Владимир ИльичUK: Розроблена математична модель, яка дозволила дати наукове обґрунтування автоматизованому методу визначення параметрів рейкового кола по величині ЕРС, наведеній в приймальних котушках локомотива, яка пропорційна струму в рейках. Для реалізації запропонованого метода визначення параметрів рейкового кола був розроблений апаратно-програмний комплекс, який встановлюється на базі вагона-лабораторії.Item Численное моделирование нестационарных процессов загрязнения подземных вод(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Калашников, Иван ВладимировичUA: Розроблена чисельна модель розрахунку захисту підземних вод від забруднення у разі використання нейтралізуючого розчину. Модель базується на рішенні двувимірного рівняння фільтрації та геоміграції. Наводяться результати обчислювального експерименту.Item Экспериментально-расчётный метод «условной поперечной балки» и его точность(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Сухоруков, Борис ДмитриевичRU: Дана оценка точности экспериментально-расчётного метода определения коэффициентов поперечной установки к нормативным подвижным автодорожным нагрузкам на мосты.Item Обґрунтування вибору потужності тягового перетворювача багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведений аналіз впливу виду тягового двигуна на потужність тягового статичного перетворювача. Введено поняття модуль тягового перетворювача й отримані основні кількісні співвідношення для тягових перетворювачів з різним числом модулів.Item Показники динаміки електровоза ЧС4 та міцності несучих конструкцій рам візків виробництва ХК «Луганськтепловоз»(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Батюшин І. Є.; Бондарєв, Олександр Матвійович; Горобець, Володимир Леонідович; Заболотний, Олександр Миколайович; Ягода, Дмитро ОлександровичUA: В статті наведено результати динамічних ходових міцносних випробувань електровозу ЧС4 з візками виробництва ХК «Луганськтепловоз». На підставі отриманих результатів випробувань зроблено висновки про відповідність електровоза нормативним показникам при його експлуатації у складі пасажирських поїздів зі швидкостями до 140 км/год. включно.Item Дослідження однієї системи масового обслуговування з ненадійними обслуговуючими приладами в перехідному режимі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Послайко, Надія ІванівнаUA: Розглядається система масового обслуговування з необмеженою чергою і ненадійними обслуговуючими приладами. Запропонована методика розрахунку ймовірностей станів такої системи.Item Погрешность приближенного решения первой краевой задачи с аппроксимацией второй производной линейным сплайном(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Лагута, Василий ВасильевичUA: Визначається похибка вирішення першої граничної задачі для звичайного диференціального рівняння другого порядку з нелінійною правою частиною. Друга похідна функції, що визначається, наближається лінійним сплайном.Item Аналіз роботи залізниць України з позиції впливу інтенсивності перевезень на знос інфраструктури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Курган, Микола Борисович; Корженевич, Іван Петрович; Бараш, Юрій Савелійович; Верхоглядова, Наталя ІгорівнаUA: Дана стаття присвячена визначенню впливу інтенсивності перевезень на знос інфраструктури шляхом аналізу роботи залізниць України.Item Об электромагнитной совместимости электрооборудования пассажирских вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Распопин, В. Р.; Шаповал, Андрей Владимирович; Снитко, Л. Ю.; Игнатов, Георгий Сергеевич; Вислогузов, Виктор ТихоновичUA: Розглянуто питання електромагнітної сумісності з пристроями сигналізації та зв’язку електрообладнання пасажирських вагонів вітчизняного виробництва, висвітлено проблеми, які постають перед вітчизняними вагонобудівниками у зв’язку із забезпеченням виконання вимог нормативної документації щодо електромагнітної сумісності з метою підвищення безпеки руху рейкового рухомого складу та забезпечення безпеки пасажирів при пасажирських перевезеннях.Item Моделирование и анализ потоковых задач с неоднородньіми носителями(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Скалозуб, Владислав Васильевич; Паник, Леонид АлександровичRUS: В представленной статье выполнен анализ потоков, когда единицы потока имеют индивидуальные свойства(неоднородности).Item Анализ факторов, влияющих на прочность сцепления полимерных композиций с бетоном(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Пшинько, Александр Николаевич; Краснюк, Андрей Витальевич; Савин, Л. С.; Палий, В. В.RU: В статье приведен анализ факторов влияющих на прочность сцепления полимерных композиций с бетоном. Описан механизм сцепления полимерных композиций с бетоном и степень влияния на сцепление различных факторов.Item Розширені можливості проектування перебудови плану під високі швидкості поїздів у програмі rwplan 1.3.4(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Корженевич, Іван ПетровичUK: Розглядається можливість підвищення швидкості поїздів за рахунок перебудови плану в межах існуючого земляного полотна.Item Метод определения положения якоря по значению индуктивности обмотки реле(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Гаврилюк, Владимир Ильич; Профатилов, Владимир ИвановичUK: В даній статті запропоновано метод визначення положення якоря реле за значенням індуктивності обмoтки реле. Метод ґрунтується на тому, що при переміщенні якоря під час вмикання реле зменшується робочий повітряний зазор, що приводить до збільшення значення індуктивності обмотки, яке практично не залежить від струму й визначається величиною повітряного зазору між якорем і сердечником. Даний метод дозволяє автоматизувати вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог.Item Маркетинговые принципы повышения экономической эффективности контейнерных перевозок(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Музыкина, Галина Ивановна; Бех, Петр Викторович; Болвановская, Татьяна ВалентиновнаUKR: В даній статті розглянута необхідність використання маркетингових принципів в управлінській діяльності. Описана доцільність перевезення різних видів вантажу в контейнерах, визначені основні переваги та недоліки використання середньотонажних контейнерів. Розглянуті напрямки тарифної політики, що потребують перегляду в умовах конкуренції різних видів транспорту та ринкової економіки.Item Математичне моделювання обсягів податкових надходжень з урахуванням ризику(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Михайлова, Тетяна Федорівна; Піскунова, О. В.UA: Запропоновано економетричну модель для прогнозування обсягів податкових надходжень та оцінки ризику недовиконання планових показників.Item Математическое моделирование работы дирекции железнодорожных перевозок(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Харченко, Олеся ИвановнаRU: Приведен пример построения линейных математических моделей работы дирекции железнодорожных перевозок.Item Совершенствование технологии формирования многогруппных составов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Бобровский, Владимир Ильич; Сковрон, Игорь ЯрославовичUKR: Запропонована імітаційна модель процесу формування багатогрупних составів, яку можна рекомендувати для оперативного управління роботою станцій. Модель дозволяє знайти для конкретного составу оптимальний метод і схему формування при існуючому технічному оснащенні станції та підготувати план маневрової роботи.Item Вплив стану залізничної ділянки і структури поїздопотоку на життєвий цикл колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Курган, Дмитро Миколайович; Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: Запропоновано критерій оцінки впливу на колію рухомого складу, що приводить до вичерпання ресурсу підрейкової основи і, з часом, необхідності заміни верхньої будови, з урахуванням стану колії і структури поїздопотоку, що обертається.