Статті КРС (ЛІ)
Permanent URI for this collection
EN: Articles
Browse
Browsing Статті КРС (ЛІ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 202
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінка міцності надресорних балок візків вантажних вагонів(Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ, 2006) Терещак, Юрій ВолодимировичUK: В статті проведено аналіз можливих шляхів удосконалення конструкції , а також технології виготовлення надресорної балки візка ЦНИИ-Х3 моделі 18-100. При аналізі був проведений розрахунок напружено - деформованого стану надресорних балок візків моделі 18-100 виготовлених за допомогою технології литва та зварювання попередньо деформованих та вирізаних листів, так звана штампозварна конструкція. Розрахунок проводився використовуючи метод кінцевих елементів (МКЕ). При аналізі були враховані всі сили у відповідності з нормативними документами для вагонів колії 1520 мм та схем обпирання вагону на надресорну балку. Відповідно до нормативних документів та схем обпирання було побудовані схеми та визначені значення сил для стандартного напіввагона. Самі розрахунки виконані в програмному комплексі MSC Nastran for Windows шляхом розбиття побудованої в ньому твердотільної моделі на кінцеві елементи. Також при аналізі був знайдений та розрахований оптимальний розмір елемента, який для нашого випадку склав 25 мм. В результаті розрахунків та аналізу отриманих значень напружень в найбільш небезпечних зонах надресорної балки було встановлено, що конструкція надресорної балки зі сферичним підп’ятником та ковзунами з постійним контактом є менш навантаженою, а отже більш надійною. Також в статті запропоновано провести натурні випробування після проведення теоретичних досліджень, що дало б змогу більш глибоко та вірно оцінити можливість та доцільність запровадження штампозварної конструкції надресорної балки з сферичним підп’ятником.Item Вплив мікроструктури матеріалу костилів на їх руйнування(ДП «ДНДЦ УЗ», 2006) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: Старіння металовиробів верхньої будови колії вимагає постійної уваги щодо підтримання її працездатності. Важливими деталями, які забезпечують жорсткість колії на дерев'яних шпалах, є костилі. Їх передчасний вихід з ладу пов'язаний із невизначеністю впливу мікроструктури, яка формується в процесі виготовлення цих деталей, на працездатність та експлуатаційну надійність.Item Визначення необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу роботи маневровими локомотивами на пасажирській станції(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Боднар, Борис Євгенович; Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUKR: Розроблена методика розрахунку необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу маневрової роботи на пасажирській станції. Розрахунок кількості піврейсів проводиться на основі графіку руху поїздів та технологічних процесів роботи станції і пасажирського вагонного депо.Проаналізовано типи маневрових піврейсів, розраховано необхідну їх кількість для конкретного маневрового району. Приведено результати дослідної поїздки, які узгоджуються з результатами розрахунку.Item Підвищення зносостійкості підшипників ковзання шляхом вибору оптимальних параметрів мікроструктури(Вінницький національний аграрний університет, Міжнародна громадська організація "Асоціація спеціалістів промислової гідравліки і пневматики", 2006) Кузін, Микола Олегович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Олег Анатолійович; Яцюк, Ростислав АрсенійовичRU: Исследованиями вкладышей подшипников скольжения из сплава Б16 показано изменение количества упрочняющей фазы SnSb по сечению отливки в условиях центробежного литья. Оптимальной микроструктурой, при которой наблюдается повышение износостойкости в 2-2.5 раза, является наличие 46-52% упрочняющей фазы с минимальным количеством концентраторов напряжений. Разработаны рекомендации по формированию микроструктуры на поверхности контактного взаимодействия, которая обеспечивает повышение сопротивление изнашиванию узлов трения тяговых двигателей электровозов.Item Використання обробки солями для керування структурою підшипникових сплавів(Вінницький національний аграрний університет, Міжнародна громадська організація "Асоціація спеціалістів промислової гідравліки і пневматики", 2006) Кузін, Олег Анатолійович; Яцюк, Ростислав Арсенійович; Кузін, Микола Олегович; Мещерякова, Тетяна МиколаївнаRU: Исследованиями баббита Б16, полученного из чистых компонентов и при переплаве вторичного сырья, показано, что в баббите из вторичного сырья возрастает количество упрочняющей фазы и ее неоднородность в размерах; обработка солями NH4Cl и NaCl приводит к изменению формы частиц упрочняющей фазы от остроугольных многоугольников до выделений пластинчатой и хлопьевидной формы.Item Вплив мікроструктури на стійкість проти спрацювання нероз'ємних з'єднань рейок після термітного зварювання(Українська академія друкарства, м. Львів, 2006) Кузін, Микола Олегович; Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна МиколаївнаUK: Досліджено особливості формування неметалічних включень і структури після термітного зварювання рейок Р65. Розвиток структурної неоднорідності суттєво впливає на твердість і зносостійкість термітної сталі. Зростання зносостійкості у 2-3 рази відбувається при наявності 58-62% перліту, ділянки якого мають розмір, співрозмірний із розміром плям контакту. Визначено шляхи керування структурою для підвищення стійкості проти спрацювання нероз'ємних з'єднань.Item Influence of the Structure of Babbitt on the Stress-Strain State in the Zone of Friction Contact(Springer, US, 2007) Burak, Ya. I.; Kuzin, Mykola O.EN: The methods of mathematical simulation are used to study the process of contact friction interaction for homogeneous lead and heterogeneous intact or run-in B16 babbitt. It is shown that the hard and soft structural components of the run-in babbitt strongly decrease the size of the zones of plastic deformation in the material, improve its wear resistance, and promote the increase in the operating reliability and service life of plain bearings.Item Удосконалення нормування витрати дизельного палива маневровими тепловозами(Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2007) Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUK: Дисертація присвячена удосконаленню нормування витрат дизельного палива маневровими тепловозами шляхом розрахунку необхідної дотичної роботи тепловоза для переробки заданої кількості составів, роботи дизеля та встановлення на її основі норми годинної витрати палива. У дисертації визначені техніко-економічні показники маневрового тепловоза, параметри системи технічної експлуатації маневрових тепловозів та межі їх зміни. Вперше побудовані математичні моделі розрахунку часу розгону та дотичної роботи для робочого та холостого піврейсу на основі методу вузлових точок, визначення годинної витрати палива у залежності від роботи дизеля, запропоновано спосіб визначення роботи з подолання втрат на привід допоміжних агрегатів. Розроблений порядок встановлення норми витрати палива та відповідне програмне забезпечення, яке автоматизує даний процес. Розраховано економічний ефект від впровадження удосконаленої методики нормування.Item Динамічне навантаження на рейки залізничної колії у місцях їх стикування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Куліченко, Анатолій Якович; Джус, Володимир СтепановичUK: Авторами запропонована доволі проста диференціальна методика розрахунку коефіцієнта поштовху залежно від швидкості переміщення залізничного вагона і коефіцієнта жорсткості його колісної підвіски.Item Дослідження напружено-деформованого стану пружинистих втулок розсувних колісних пар(Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ, 2008) Дьомін, Юрій Васильович; Ляско, Ґжеґож; Терещак, Юрій ВолодимировичUK: Досліджено напружено - деформівний стан пружинистих втулок розсувних колісних пар типу SUW 2000, конструкцію яких було змінено в зв’язку із зломом деяких сегментів в процесі експлуатації. Аналітичні розрахунки були перевірені на практиці з допомогою випробувань за допомогою тензодатчиків , датчиків прискорень та спеціального устаткування фірми КТМ (Німеччина) та опрацьовані за допомогою програмного забезпечення LMS International – TestLab. За результатами випробувань та аналітичних розрахунків , виконаних за допомогою методу кінцевих елементів, а саме програмного комплексу MSC Patran, зроблено відповідні висновки щодо підвищення надійності конструкції нової втулки у 5 разів, що дозволяє рекомендувати її для використання в блокувальному механізмі розсувної колісної пари системи SUW 2000.Item Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: З використанням методу імітаційного моделювання структури проведено аналіз впливу кількості твердої фази на параметри зносостійкості антифрикційного сплаву Б16. Розроблена методика оптимізації лінійної інтенсивності зношування в залежності від кількісного співвідношення між структурними складовими матеріалу, отримані розрахункові дані корелюють з результатами випробовувань на зносостійкість.Item Сход с рельсов поезда в условиях управления опасностью(Государственный научно-исследовательский центр железнодорожного транспорта Украины, Киев, 2008) Сокол, Эдуард Николаевич; Болжеларский, Ярослав ВладимировичRU: Исследуется случай схода с рельсов пассажирского поезда в условиях управления опасностью. Устанавливается техническая причина схода с рельсов и возможности его предотвращения.Item Зміцнення поверхневого шару циліндричних деталей механізмів засобів транспорту обробкою інструментом з гнучкими робочими елементами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Куліченко, Анатолій ЯковичUK: У представленій статті визначені співвідношення між пружно-деформованим станом матеріалу, формозміненням та зміцненням поверхневого шару в процесі обробки поверхні металу інструментом з гнучкими робочими елементами. Наведені результати випробувань, які показали, що ефект зміцнення та опір стомленості є достатньо високим.Item Тягові розрахунки при нетипових умовах гальмування(Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ, 2008) Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUK: Розглянута у статті методика дозволяє визначити положення поїзда на короткоелементному переломному профілі, у якому можливе утримання поїзда в загальмованому стані при нестандартних умовах гальмування (гальмування лише гальмами локомотива, використання гальмівного башмака та ін.) при дослідженнях обставин залізнично-транспортних пригод у випадках, коли пряме застосування традиційних методів тягових розрахунків неприйнятне.Item Шляхи розвитку міжнародних перевезень на основі безперевантажувальних технологій(Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ, 2009) Дьомін, Юрій Васильович; Терещак, Юрій ВолодимировичUK: У статті розглянуто питання шляхів розвитку безперевантажувальних технологій при здійсненні міжнародних перевезень вантажів між Україною та країнами ЄС. Проведено статистичний аналіз пошкоджень вантажних вагонів з відповідними висновками. Розглянуто питання технічного та технологічного забезпечення міжнародних перевезень на основі вище отриманих статистичних даних по пошкодженнях та типах пошкоджень. Наведено шляхи та напрямки досягнення міжнародних перевезень як пасажирів так і вантажів. На основі технічних можливостей вагонного парку України сформульовано основні принципи формування спеціалізованого парку для міжнародних перевезень.Item Application of the Models of Mechanics for the Evaluation of the Microstructural Parameters of Alloys with Elevated Wear Resistance(Springer, US, 2009) Kuzin, Oleg A.; Yatsyuk, Rostislav A.; Kuzin, Mykola O.EN: We show the possibility of application of the approaches of mechanics to the determination of the relative fractions and sizes of phases in antifriction alloys with elevated wear resistance. It is demonstrated that the wear resistance of B16 babbitt increases if its microstructure contains an Sn Sb hardening phase whose size is equal to 53 μm.Item Математична модель безпечної деформації буферних елементів залізничних вагонів при ударі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Джус, Володимир Степанович; Куліченко, Анатолій ЯковичUK: В наведеній статті розглянуто математичні вирази вимог безпечної деформації буферних елементів вагонів згідно умови сповільнення руху при ударі із введенням у рівняння сталих величин, залежних від конструкції буферних механізмів та особливостей деформації.Item Динаміка взаємодії рухомих контактуючих поверхонь на прикладі струмоприймачів електрорухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Куліченко, Анатолій Якович; Баб’як, Микола ОлександровичUK: Розглянуто процес взаємного переміщення і контактування поверхонь струмоз'ємних елементів пантографа та контактної мережі з урахуванням особливостей впливу, параметрів швидкості та прискорення, визначення яких дозволить математично прогнозувати ступінь зношування контактуючих елементів.Item Основи розробки оптимальних технологічних процесів ремонту залізничних вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Куліченко, Анатолій ЯковичUK: Для спрощення, прискорення та зменшення вартості підготовки ремонтно-відновлювальних робіт автор пропонує впровадити типізацію технологічних процесів на основі розробленої ним класифікації елементів залізничних вагонів, заклавши в основу розробки технологічних процесів техпроцеси типових деталей, які властиві лише засобам рухомого складу залізниці.Item Методика визначення розкриття тріщини в залізобетонній армованій балці таврового профілю(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Лучко, Йосип Йосипович; Іваник, Є. Г.UK: У статті викладено методику визначення ширини розкриття тріщини у залізобетонній балці таврового профілю в залежності від геометричних розмірів полиці і стінки, зовнішнього навантаження і проценту армування.