Випуск 36
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 36 by Title
Now showing 1 - 20 of 40
Results Per Page
Sort Options
Item Numerical Simulation of the Black Sea Pollution for the Case of the Mine Waters Dischargev(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Biliaiev, Mykola M.; Kirichenko, Pavlo S.EN: The 3D numerical model was developed and used to simulate the sea pollution after mine waters discharge. The model is based on the numerical integration of the K-gradient transport model and the model of potential flow. The results of numerical experiment are presented.Item Автоматизація планування неоднорідних динамічних потоків у транспортних мережах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Панік, Леонід ОлександровичUK: У представленій статті виконано аналіз динамічних потоків, коли одиниці потоку мають індивідуальні властивості (неоднорідності).Item Анализ расхода электроэнергии на тягу карьерных поездов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Васильев, Вячеслав ЕвгеньевичUK: У статті наведено методику визначення складових витрати електроенергії на тягу кар’єрних потягів, а також проаналізовано ступінь їх взаємозв’язку з режимом руху потягу.Item Визначення структури витрат і доходів пасажирських компаній у залізничних приміських перевезеннях(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Задоя, В’ячеслав ОлександровичUKR: У статті розглянуто основні підходи до визначення та оптимізації структури витрат і доходів пасажирських приміських компаній у залізничному сполученні, наведено розрахунок експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії, що входять до локомотивної складової собівартості тарифу з визначення економічного ефекту.Item Використання лазерно-інтерференційних методів для аналізу напружено-деформованого стану залізобетонних шпал(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кесарійський, О. Г.; Заяць, Юрій Львович; Пшінько, Павло ОлександровичUK: В статті наведено результати дослідження залізобетонного елементу за допомогою методу лазерної інтерферометрії.Item Вип. 36 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Висвітлення проблеми підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в наукових працях(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: В даній роботі подано аналіз пропозицій науковців та фахівців щодо підвищення ефективності пасажирських перевезень у приміському сполученні, зроблено критичний аналіз цих заходів.Item Влияние граничных условий на динамику железобетонного моста и локомотива(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Распопов, Александр Сергеевич; Артемов, Виталий Евгеньевич; Русу, Сергей ПавловичRU: В работе исследовано влияние граничных условий на динамическую работу железобетонного пролетного строения при движении одиночного локомотива. Установлены критические скорости движения нагрузки при вертикальных и продольных колебаниях конструкции.Item Вплив модифікування трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу на інтенсивність їх зносу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Теоретично доведено, що інтенсивність зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при лазерному модифікуванні буде зменшуватись при зростанні концентрації надлишкових вакансій у поверхневих шарах. При цьому буде спостерігатись процес вакансійно-дислокаційного переповзання у сполучених поверхневих шарах трибосистем дизелів, тобто протікання процесів самоорганізації. Останнього можна досягти при застосуванні дискретного лазерного модифікування робочих поверхонь трибосистем дизелів з основним елементом вуглецем у вигляді вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм.Item Вплив структурного стану вуглецевої сталі на процес утворення аустеніту при нагріві в двофазну (a + y)-область(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Вакуленко, Ігор Олексійович; Кіндрацький, Б. І.; Яковлєв, Сергій Олександрович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр ІвановичUKR: На основі аналізу результатів дослідження кінетики процесу аустенізації визначається порядок розташування вихідних структур в напрямку зростання швидкості утворення аустеніту.Item Дослідження впливу показників транспортного потоку на втрати електроенергії в тяговій мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Полях, Олександр Миколайович; Полях, А. О.UKR: Виконано дослідження впливу коефіцієнта варіацій міжпоїзнного інтервалу на втрати електроенергії в тяговій мережі.Item Дослідження перегріву електродвигуна (ДК-409) компресора (ЭК-7Б) електропоїзду постійного струму (ЭР-1, ЭР-2) за допомогою теплової схеми заміщення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Краснов, Роман ВолодимировичUKR: В статті показано методику дослідження теплових процесів, що протікають у електродвигуні компресора електропоїзда з метою визначення величин перегріву, які в подальшому будуть використані для оцінки ступеню їх впливу на стан ізоляції.Item Еволюція теорії та практики обліку витрат(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Шигіда, С. А.; Ломтєва, Ірина Миколаївна; Сначов, Микола ПавловичUK: Розглядається теорія та практика обліку витрат в історичному аспекті, а також класифікація витрат для цілей управління.Item Економічний критерій для порівняння конкурентоспроможності послуг, що надаються пасажирськими видами транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Чаркіна, Тетяна ЮріївнаUKR: Робота присвячена розробці економічного критерію для порівняння конкурентоспроможності різних видів пасажирського транспорту з урахуванням їх негативного впливу на довкілля та утримання власної інфраструктури.Item Конструктивное представление мультиграфов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Андрющенко, Вадим Александрович; Ильман, Валерий Михайлович; Шинкаренко, Виктор ИвановичUKR: Запропоновано модельну схему конструювання множин мультиграфових об’єктів, вершинами яких є елементи гібридних мультимножин з унікальними ваговими навантаженнями.Item Математичне моделювання перехідних процесів у системі змінного струму "тягова мережа - електровоз". 1. Вмикання силового трансформатора електровоза в режимі холостого ходу; оцінка параметрів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Міщенко, Тетяна Миколаївна; Кійко, Анатолій ІвановичUK: В статті наведено електричну схему заміщення і математичну модель системи змінного струму «тягова підстанція − тягова мережа − електровоз ДС 3» при вмиканні його силового трансформатора в режимі холостого ходу. Виконані чисельні визначення параметрів тягової підстанції, рейок, контактної мережі і трансформатора, при цьому особливу увагу приділено оцінці індуктивності розсіювання первинної обмотки трансформатора.Item Математичне моделювання перспективного розвитку будівельної організації та визначення кількісних параметрів результативності(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Радкевич, Анатолій Валентинович; Ткач, Т. В.UKR: Запропонований математичний метод вирішення задач на відсотковий приріст показує та забезпечує результативність розвитку організації, визначення оптимального варіанта поточного та перспективного розвитку підприємства, скорочення термінів виконання методів аналізу підприємства, повнішого охоплення впливу факторів на результати діяльності будівельної організації.Item Моделювання динаміки спеціалізованих вантажних вагонів з урахуванням контргребеня(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Мямлин, Сергей Витальевич; Myamlin, Serhiy V.; Дегтярьова, Л. М.UK: В статті запропоновано математичний опис взаємодії колеса спеціалізованого вантажного вагона і рейки, при цьому розглядається поверхня кочення колеса особливої конфігурації. З використанням варіанта колісної пари з контргребенем для немагістральних спеціалізованих вантажних вагонів запропоновано результати моделювання руху екіпажу.Item Моделювання роботи безстикової колії у кривих радіусом менше 350 м(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Рибкін, Віктор Васильович; Сисин, Микола Петрович; Набоченко, Ольга СергіївнаUK: Виконано теоретичні дослідження по розробці моделі роботи безстикової колії у горизонтальній площині під дією поздовжніх температурних напружень та проведено моделювання процесу викиду безстикової колії у поперечному напрямку. Проведено експериментальні дослідження по визначенню параметрів опору залізобетонної шпали поперечному зсуву. На основі розробленої моделі сформульовано практичний висновок про ефективність підвищення стійкості безстикової колії у кривих із радіусом менше 350 м шляхом застосування шпального анкера.Item Модульна система як засіб підвищення якості під час вивчення нарисної геометрії студентами технічних ВНЗ(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Краснюк, Андрій Віталійович; Ульченко, Тетяна ВолодимирівнаUK: У статті виконане порівняння класичної й комп’ютерної системи оцінки знань студентів, проаналізований ефект застосування системі дистанційного навчання «Прометей». Показано позитивні сторони проходження студентами модульного контролю.