ВКР КЕРС
Permanent URI for this collection
UK: ВКР "Електрорухомий склад залізниць"
EN: Master Thesis "Electric rolling stock of railways"
EN: Master Thesis "Electric rolling stock of railways"
Browse
Browsing ВКР КЕРС by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 28
Results Per Page
Sort Options
Item Проект бортового пристрою для пошуку несправностей в низьковольтних колах електровозів серії ВЛ80С(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Скобовят, Сергій АнатоліовичUK: В проекті проведено аналіз методів діагностики відмов в електричних колах управління електрорухомого складу, а також діагностичних пристроїв, що застосовуються на електровозах. Розглянута робота основних вузлів кіл управління і розроблені граф-моделі, на основі яких проведений вибір раціональної кількості і місця розташування контрольних точок, що необхідні для локалізації несправностей та забезпечення під’єднання діагностичного пристрою. Керуючись даними, які отримані при виборі контрольних точок розроблена конструкція діагностичного пристрою, що пропонується для модернізації під час виконання капітального ремонту електровозів ВЛ80С.Item Аналіз систем бортової діагностики на тяговому і моторвагонному рухомому складі(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Кравченко, Кирило ІгоровичUK: В дипломній магістерській роботі розглянуто принципи побудови бортових систем діагностики рухомого складу, методику вибору діагностичних параметрів. Розглянуто та проаналізовано системи діагностики тягового та моторвагонного рухомого складу, що експлуатується на залізницях України. Оцінено ефективність роботи бортових систем діагностики та перспективи їх подальшого розвитку.Item Енергозберігаюча система тягового електроприводу електропоїздів постійного струму(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Маханьов, Олександр ВолодимировичUK: Об’єктом досліджень є методики більш точного розрахунку пуско-гальмівних діаграм з врахуванням впливу на процеси змінювання струмів якорів тягових машин і сил гальмування електропоїздів, затримки росту струму якорів при вимиканні ступенів пускового реостату і включення ступенів послаблення збудження з-за наявності в їх колі індуктивності, затримки зміни потоку збудження внаслідок дії вихрових струмів в осердях тягових машин і зміни швидкості руху в процесі росту струму якорів. Предметом дослідження є методики розрахунки тягових і гальмівних характеристик з обґрунтуванням спрощеного врахування суми магнітних втрат в тяговій машині і механічних втрат в редукторі і оцінка з використанням методик енергетичної ефективності технічних рішень: зменшення зниження сил тяги і гальмування в процесі перегрупування тягових машин; зменшення часу хронометричного часу обертання реостатного контролера; використання при руху по тривалим перегонам при повторному включенні тяги тільки послідовного угруповання тягових машин. Методи дослідження. Теоретичні дослідження проводились з використанням методів основ електричної тяги, теорії тягового електроприводу і автоматичного управління. В розроблених методиках розрахунку пуско-гальмівних діаграм на електронних обчислювальних машинах використано чисельні методи розрахунку електричних кіл. Для апроксимації навантажувальних характеристик використовувалась кусочно-лінійна апроксимація кривої намагнічування.Item Електропоїзд для високошвидкісних магістралей. Визначення параметрів номінального режиму(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Гармаш, Богдан ОлександровичUK: В дипломній роботі визначено параметри номінального режиму перспективного електропоїзда для високошвидкісних магістралей, виконано розрахунки асинхронного тягового електродвигуна з короткозамкненим ротором.Item Дослідження результатів експлуатаційної роботи в КП «Дніпровський метрополітен»(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Чекмарьов, Андрій МиколайовичUK: В дипломній магістерській роботі розглянемо питання комунального підприємства «Дніпровський метрополітен». У роботі проведені аналіз і розрахунок експлуатаційної роботи на підприємстві. Проведена оцінка ефективності використання рухомого складу та пропозицію щодо її підвищення. Розглянуті особливості Дніпровського метрополітену та порівняння його з іншими метрополітенами України.Item Аналіз можливостей підвищення ефективності струмознімання при високошвидкісному русі рухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Романішин, Дмитро СергійовичUK: В процесі роботи були розглянуті різні типи контактних вставок, описано моделювання різних видів контактних підвісок застосованих на швидкісних та високошвидкісних магістралях . Розглянуті заходи щодо охорони праці при роботі по зміні вставок на полозі струмоприймача, проведена оцінка впливу шкідливих і небезпечних чинників на обслуговуючий персонал і навколишнє середовище, а також вказані способи по їх зниженню.Item Розробка методики і засобів діагностування напівпровідникових перетворювачів електрорухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Радченко, Максим МиколайовичUK: Незважаючи на різноманіття пристроїв діагностики СНП і перетворювачів, більшість пристроїв має ряд недоліків. Пристрої робочого діагностування застосовують безпосередньо при експлуатації, проте даний вид діагностики визначає СНП або плечі перетворювача, які вже відмовили. Дуже часто пристрої робочого діагностування мають значну кількість допоміжних кіл, які в свою чергу самі можуть бути можливими причинами відмов і тим самим вивести з ладу перетворювач. Крім того, не завжди дотримуються передбачені нормативними документами умови випробувань. У зв'язку з цим для безрозбірного діагностування СП, збільшення його ступеня використання доцільно застосовувати засоби експрес-діагностування, які повинні мати мінімально можливі габарити і масу, мобільність і відрізнятися простотою в обслуговуванні. З економічної точки зору експрес-діагностування повинно проводитися з мінімальними витратами часу і праці. При сучасному рівні вимірювальної та обчислювальної техніки експрес-діагностування дозволяє виявляти не тільки відмовили СНП в перетворювачі, а і потенційно ненадійні СНП, і, отже, прогнозувати подальший стан СНП і перетворювачів в цілому, тим самим збільшити термін служби перетворювачів. Метою дипломної магістерської роботи є дослідження теплових і електромагнітних процесів в груповому з'єднанні СНП тягових перетворювачів та розробка нової методики і пристроїв експрес-діагностування НП, що дозволяють виявляти потенційно ненадійні прилади для недопущення відмов в перетворювачі в процесі експлуатації.Item Проект модернізації системи живлення приводів допоміжних машин електропоїздів серії ЭР9(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Комягін, Дмитро ЮрійовичUK: Робота складається з чотирьох розділів. В першому розділі роботи виконано аналіз електричного обладнання, яке використовується для забезпечення режиму тяги на електропоїздах серії ЭР9 та живлення допоміжних машин. За основу для проектування прийнята схема електропоїзда ЭР9М. Сформульовані задачі, які повинен виконувати новий статичний перетворювач, що пропонується для заміни існуючого розчеплювача фаз. У другому розділі розглянуто способи регулювання частоти обертання асинхронних двигунів, структурні схеми джерел живлення сучасного електрорухомого складу (ЕРС) та вибрано структурну схему до розробки. В третьому розділі виконано розрахунок автономних інверторів напруги для живлення асинхронних двигунів приводів компресора, вентиляторів; розрахунок некерованого випрямляча з широтне-імпульсним регулюванням напруги. Запропоновано заміну компресора типу ЭК7В на більш сучасний типу ЭКВО-0,8/9. У четвертому розділі вибрано елементи типової схеми керування автономними трифазними інверторами напруги.Item Підвищення коефіцієнта потужності електропоїздів змінного струму в режимі рекуперації(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Шарафан, Максим ОлексійовичUK: Метою роботи є підвищення коефіцієнта потужності моторвагонного рухомого складу змінного струму в режимі рекуперативного гальмування на основі вдосконалення випрямно-інверторних перетворювачів, випрямних установок збудження і способів їх управління. Наукова новизна роботи полягає у вдосконаленні способу управління ВІП моторного вагона на базі IGBT-транзисторів, що забезпечує симетрію змінного струму щодо напруги мережі та підвищує коефіцієнт потужності електропоїзда в режимі рекуперативного гальмування. Практичне значення роботи полягає у можливості досліджувати електромагнітні процеси роботи моторного вагона електропоїзда зі штатними тиристорними і пропонованими транзисторними ВІП, ВУВ в режимі рекуперативного гальмування і способи їх управління.Item Розробка методики і апаратно-програмних засобів неруйнівного контролю електромагнітних реле(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Негрієнко, Артем АндрійовичUK: Проведено аналітичний огляд методів контролю якості слабкострумових електромагнітних реле. Описано і класифіковано засоби вимірювань та випробувальне обладнання, яке застосовується в технологічних процесах виробництва і дослідження реле. Запропоновано метод вимірювання опору обмоток реле постійного струму з розширеним динамічним діапазоном і рівнем відносної похибки. До основних відмінних рис методу відноситься побудова спеціалізованих вимірників активного опору на базі сучасних АЦП з високою роздільною здатністю, вбудованих мікропроцесорів і використанням одного межі вимірювань. Розглянуто перехідні процеси в колі управління реле і визначені параметри імпульсу ЕРС самоіндукції при різних способах її обмеження. Розроблено структури для автоматизованого вимірювання амплітуди ЕРС самоіндукції слабкострумових електромагнітних герметичних реле на основі методів дискретного розгортається напруги і прямого перетворення.Item Визначення раціональних параметрів номінального режиму швидкісного поїзда для Українських залізниць(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Жаров, Максим ДмитровичUK: У магістерській роботі приведені основні характеристики сучасних швидкісних поїздів; викладено методики визначення універсальних тягових характеристик, номінальної швидкості та потужності електрорухомого складу; визначено раціональні параметри номінального режиму електровозів для обслуговування швидкісних пасажирських поїздів різної составності для залізниць України.Item Розробка тягового перетворювача для вантажного електровоза змінного струму з асинхронним тяговим приводом(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Андріянов, Ростислав ВіталійовичUK: В першому розділі викладено вибір структурної схеми силового тягового пе-ретворювача електровоза, загальні вимоги до тягових перетворювальних пристроїв, структурні схеми статичних перетворювачів сучасного ЕРС, вибір структурної схеми тягового перетворювача та структурна схема джерела живлення допоміжних машин. В другому розділі виконано розрахунок та вибір елементів силової схеми тя-гового перетворювача електровоза. Розрахунок виконано для двох можливих варіантів: живлення асинхронного тягового двигуна з фазною напругою 990 В, другий напругою 460 В. Потужність двигунів єдина – 1200 кВт. Живлення двигуна від індивідуального автономного інвертора напруги. Інвертори секції отримують живлення від загального для секції некерованого випрямляча з широтнеімпульсним регулюванням В третьому розділі для двох варіантів, що аналізуються, розраховані втрати потужності в напівпровідникових елементах перетворювача. В четвертому розділі виконано вибір типових асинхронних двигунів загаль-нопромислового використання для приводу компресора та вентиляторів. Розраховано та вибрано елементи автономних інверторів напруги, які отримують живлення від мережі постійного струму тягового перетворювача.Item Визначення параметрів номінального режиму тягового привода електропоїзда для швидкісних магістралей(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Сорока, Максим ПетровичUK: Розрахунково-пояснювальна записка до магістерської дипломної роботи на тему «Визначення параметрів номінального режиму тягового привода електропоїзда для швидкісних магістралей» складається з 82 сторінок, 28 рисунків, 6 таблиць, 1 додатка та 8 джерел використаної літератури. В дипломній роботі визначено параметри номінального режиму тягового привода електропоїзда для швидкісних магістралей, виконано розрахунки асинхронного тягового електродвигуна з короткозамкненим ротором та отримано тягову характеристику моторного вагона.Item Розробка та дослідження системи електричної тяги з використанням сонячної енергії(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Ткаченко, Артем МаксимовичUK: У першому розділі магістерської роботи проведено аналіз проблеми підвищення енергетичної ефективності електричної тяги. У другому розділі було проведено аналіз бортових накопичувачів на електричному транспорті. Проаналізовано інерційні та електричні накопичувачі енергії. У третьому розділі магістерської роботи було проаналізовано розвиток сонячної енергетики. Розглянуто принцип дії сонячного елементу та вольт-амперну характеристику сонячної батареї. Були розглянуті типи сонячних елементів. У четвертому розділі був здійснений розрахунок сонячної батареї для живлення електропоїзда. Проаналізовані накопичувачі енергії в електропоїзді. У п’ятому розділі, була розроблена принципова силова схема, а також пояснення процесу роботи схеми. У шостому розділі, була розроблена принципова силова схема системи електропостачання сонячної енергії до споживачів.Item Розробка ефективних заходів з покращення якості обслуговування та ремонту електрорухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Козаков, Віталій ОлеговичUK: Даний дипломний проект має на меті запропонувати низку заходів з максимального продовження працездатного стану рухомих одиниць із збереженням їх функціональних можливостей. Проведений аналіз стану рухомого складу та його вплив на ефективність та обгрунтування технічної діагностики рухомого складу.Item Розробка раціональних способів ведення вантажного поїзда на ділянці Нижньодніпровськ Вузол-Пʹятихатки(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Арестенко, Олександр ІгоровичUK: В магістерській роботі проведено аналіз факторів, що впливають на вибір раціонального режиму ведення поїзда. Розглянуто характеристики: тягова, струмова характеристика електровоза, характеристики електровоза в режимі рекуперативного гальмування, електротягові, швидкісна. За результатами розрахунків запропоновано використовувати запас кінетичної енергії для подолання підйомів, правильно вибирати швидкість початку гальмування, використовувати максимально можливі значення сил тяги.Item Проект тягової передачі привода першого класу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Томашівський, Володимир БогдановичUK: Дипломний проект присвячено розробці проекту тягової передачі вантажного локомотива. У першому розділі проведено аналіз різновидів конструкцій тягових передач вантажних локомотивів та умов їх роботи. У другому розділі розраховано основні геометричні параметри зубчастих коліс тягового редуктора. У третьому розділі здійснено розрахунок на міцність основних елементів тягової передачі. У четвертому розділі виконано розрахунок динамічних показників спроектованої тягової передачі вантажного локомотива та проаналізовано вплив хвилеподібного зносу рейкової колії на величину переміщень та динамічних зусиль.Item Розробка уніфікованих асинхронних допоміжних приводів електровозів ЧС2 та ЧС7(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Сівоха, Денис СергійовичUK: В першому розділі роботи виконаний аналіз допоміжного обладнання електровозів ЧС2 та ЧС7, представлені технічні характеристики, сформовані проектні данні до розрахунку перетворювача. В другому розділі виконано аналіз способів регулювання частоти обертання асинхронних двигунів, вибрано регулювання від частотного перетворювача, розроблено функціональну схему. В третьому розділі вибрані асинхронні двигуни для приводу вентиляторів та компресорів з використанням законів частотного керування. Для асинхронного приводу вибрано та спроектована схема автономного інвертора напруги та система живлення на основі однофазного автономного інвертора, трансформатора та випрямляча. В якості силових ключів інверторів застосовані біполярні транзистори з ізольованим затвором. В четвертому розділі вибрано елементи системи керування автономними трифазними інверторами.Item Вибір конструктивних параметрів енергоефективного тягового приводу для поїздів метрополітену(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Підлубний, Андрій СергіовичUK: Актуальність теми. Асинхронний привід набуває все більшого поширення на рейковому транспорті за рахунок простої конструкції і високої надійності асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором. При цьому виникає величезний інтерес з боку оператора в придбанні недорогих і ефективних тя-гових приводів рухомого складу. Метою роботи є розробка методики вибору найкращого конструкційного поєднання робочих параметрів приводу вагонів метрополітену за критерієм енергоспоживання для заданих умов експлуатації. Наукова новизна роботи полягає у розробці методики вибору найкра-щого поєднання параметрів системи «тяговий перетворювач - асинхронний двигун» за критерієм енергоефективності за заданими умовами експлуатації вагонів метрополітену. Практичне значення роботи полягає у можливості вибрати необхідну і достатню потужність перетворювача, виходячи з необхідної величини його життєвого циклу, і, тим самим, знизити вартість перетворювача і всього при-воду в цілому.Item Розробка тягового двигуна для вантажного електровоза(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Долматов, Дмитро ВасильовичUK: В даній роботі проаналізовано технічні параметри сучасних вантажних електровозів з асинхронними тяговими двигунами постійного струму – 2ЭС10, та змінного струму 2ЭС5; виконано розрахунки раціональних параметрів номінального режиму вантажного електровоза на дільниці Дніпро – П’ятихатки; отримано вихідні дані для розробки асинхронного тягового двигуна та спроектовано асинхронний двигун для вантажного електровоза постійного струму.