ВКР КЕРС
Permanent URI for this collection
UK: ВКР "Електрорухомий склад залізниць"
EN: Master Thesis "Electric rolling stock of railways"
EN: Master Thesis "Electric rolling stock of railways"
Browse
Browsing ВКР КЕРС by Title
Now showing 1 - 20 of 28
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз можливостей підвищення ефективності струмознімання при високошвидкісному русі рухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Романішин, Дмитро СергійовичUK: В процесі роботи були розглянуті різні типи контактних вставок, описано моделювання різних видів контактних підвісок застосованих на швидкісних та високошвидкісних магістралях . Розглянуті заходи щодо охорони праці при роботі по зміні вставок на полозі струмоприймача, проведена оцінка впливу шкідливих і небезпечних чинників на обслуговуючий персонал і навколишнє середовище, а також вказані способи по їх зниженню.Item Аналіз систем бортової діагностики на тяговому і моторвагонному рухомому складі(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Кравченко, Кирило ІгоровичUK: В дипломній магістерській роботі розглянуто принципи побудови бортових систем діагностики рухомого складу, методику вибору діагностичних параметрів. Розглянуто та проаналізовано системи діагностики тягового та моторвагонного рухомого складу, що експлуатується на залізницях України. Оцінено ефективність роботи бортових систем діагностики та перспективи їх подальшого розвитку.Item Вибір конструктивних параметрів енергоефективного тягового приводу для поїздів метрополітену(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Підлубний, Андрій СергіовичUK: Актуальність теми. Асинхронний привід набуває все більшого поширення на рейковому транспорті за рахунок простої конструкції і високої надійності асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором. При цьому виникає величезний інтерес з боку оператора в придбанні недорогих і ефективних тя-гових приводів рухомого складу. Метою роботи є розробка методики вибору найкращого конструкційного поєднання робочих параметрів приводу вагонів метрополітену за критерієм енергоспоживання для заданих умов експлуатації. Наукова новизна роботи полягає у розробці методики вибору найкра-щого поєднання параметрів системи «тяговий перетворювач - асинхронний двигун» за критерієм енергоефективності за заданими умовами експлуатації вагонів метрополітену. Практичне значення роботи полягає у можливості вибрати необхідну і достатню потужність перетворювача, виходячи з необхідної величини його життєвого циклу, і, тим самим, знизити вартість перетворювача і всього при-воду в цілому.Item Визначення витрат електроенергії на тягу поїздів для вантажних електровозів постійного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бідняк, Максим ОлександровичUKR: Роботу присвячено дослідженню методу визначення витрат електроенергії на тягу поїздів, що базується на використанні тягово-енергетичних характеристик. Для тягово-енергетичних характеристик вибирається математична модель та проводиться розрахунок її коефіцієнтів для електровоза 2ЕЛ4 методами покрокового регресійного аналізу. Здійснюється тяговий розрахунок з метою визначення витрат електроенергії на основі струмових характеристик й за допомогою тягово-енергетичних характеристик електровоза для однакових вихідних даних. Отримання близьких за величиною результатів свідчить про придатність запропонованого методу для використання в тягових розрахунках. В першому розділі проведено аналіз існуючих методів розрахунку витрати електроенергії на тягу поїздів з метою обґрунтування запропонованого методу. В другому розділі викладена методика визначення необхідних даних для розробки регресійної моделі тягово-енергетичної характеристики та наведено приклад розрахунку. На основі отриманих результатів визначаються параметри математичної моделі тягово-енергетичної характеристики електровоза постійного струму 2ЕЛ4 методами регресійного аналізу. У третьому розділі здійснюється тяговий розрахунок з метою визначення витрати електроенергії традиційним й розробленим методами за однакових вихідних даних та проводиться порівняння отриманих результатів для визначення придатності методу, що розробляється для використання в тягових розрахунках.Item Визначення параметрів номінального режиму тягового привода електропоїзда для швидкісних магістралей(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Сорока, Максим ПетровичUK: Розрахунково-пояснювальна записка до магістерської дипломної роботи на тему «Визначення параметрів номінального режиму тягового привода електропоїзда для швидкісних магістралей» складається з 82 сторінок, 28 рисунків, 6 таблиць, 1 додатка та 8 джерел використаної літератури. В дипломній роботі визначено параметри номінального режиму тягового привода електропоїзда для швидкісних магістралей, виконано розрахунки асинхронного тягового електродвигуна з короткозамкненим ротором та отримано тягову характеристику моторного вагона.Item Визначення раціональних параметрів номінального режиму швидкісного поїзда для Українських залізниць(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Жаров, Максим ДмитровичUK: У магістерській роботі приведені основні характеристики сучасних швидкісних поїздів; викладено методики визначення універсальних тягових характеристик, номінальної швидкості та потужності електрорухомого складу; визначено раціональні параметри номінального режиму електровозів для обслуговування швидкісних пасажирських поїздів різної составності для залізниць України.Item Дослідження результатів експлуатаційної роботи в КП «Дніпровський метрополітен»(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Чекмарьов, Андрій МиколайовичUK: В дипломній магістерській роботі розглянемо питання комунального підприємства «Дніпровський метрополітен». У роботі проведені аналіз і розрахунок експлуатаційної роботи на підприємстві. Проведена оцінка ефективності використання рухомого складу та пропозицію щодо її підвищення. Розглянуті особливості Дніпровського метрополітену та порівняння його з іншими метрополітенами України.Item Електропоїзд для високошвидкісних магістралей. Визначення параметрів номінального режиму(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Гармаш, Богдан ОлександровичUK: В дипломній роботі визначено параметри номінального режиму перспективного електропоїзда для високошвидкісних магістралей, виконано розрахунки асинхронного тягового електродвигуна з короткозамкненим ротором.Item Енергозберігаюча система тягового електроприводу електропоїздів постійного струму(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Маханьов, Олександр ВолодимировичUK: Об’єктом досліджень є методики більш точного розрахунку пуско-гальмівних діаграм з врахуванням впливу на процеси змінювання струмів якорів тягових машин і сил гальмування електропоїздів, затримки росту струму якорів при вимиканні ступенів пускового реостату і включення ступенів послаблення збудження з-за наявності в їх колі індуктивності, затримки зміни потоку збудження внаслідок дії вихрових струмів в осердях тягових машин і зміни швидкості руху в процесі росту струму якорів. Предметом дослідження є методики розрахунки тягових і гальмівних характеристик з обґрунтуванням спрощеного врахування суми магнітних втрат в тяговій машині і механічних втрат в редукторі і оцінка з використанням методик енергетичної ефективності технічних рішень: зменшення зниження сил тяги і гальмування в процесі перегрупування тягових машин; зменшення часу хронометричного часу обертання реостатного контролера; використання при руху по тривалим перегонам при повторному включенні тяги тільки послідовного угруповання тягових машин. Методи дослідження. Теоретичні дослідження проводились з використанням методів основ електричної тяги, теорії тягового електроприводу і автоматичного управління. В розроблених методиках розрахунку пуско-гальмівних діаграм на електронних обчислювальних машинах використано чисельні методи розрахунку електричних кіл. Для апроксимації навантажувальних характеристик використовувалась кусочно-лінійна апроксимація кривої намагнічування.Item Проект асинхронного тягового двигуна для міжрегіонального електропоїзда(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Войтенко, Марина ВадимівнаUKR: Розрахунково-пояснювальна записка складається з 91 сторінок, 50 рисунків, 13 таблиць, 16 джерел використаної літератури та один додаток. В даній дипломній роботі представлено проект асинхронного тягового двигуна для міжрегіонального електропоїзда. Проаналізовано основні характеристики електропоїздів, як на українських залізницях, так і у інших країнах світу. Виконано розрахунки необхідної потужності електропоїзда для дільниці Дніпро – Київ та отримано основні вихідні дані для проектування тягового асинхронного двигуна. Представлено проект асинхронного двигуна та основних його характеристик. По результатах розрахунків побудовані тягові характеристики та креслення основних геометричних параметрів двигуна.Item Проект бортового пристрою для пошуку несправностей в низьковольтних колах електровозів серії ВЛ80С(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Скобовят, Сергій АнатоліовичUK: В проекті проведено аналіз методів діагностики відмов в електричних колах управління електрорухомого складу, а також діагностичних пристроїв, що застосовуються на електровозах. Розглянута робота основних вузлів кіл управління і розроблені граф-моделі, на основі яких проведений вибір раціональної кількості і місця розташування контрольних точок, що необхідні для локалізації несправностей та забезпечення під’єднання діагностичного пристрою. Керуючись даними, які отримані при виборі контрольних точок розроблена конструкція діагностичного пристрою, що пропонується для модернізації під час виконання капітального ремонту електровозів ВЛ80С.Item Проект модернізації системи живлення приводів допоміжних машин електропоїздів серії ЭР9(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Комягін, Дмитро ЮрійовичUK: Робота складається з чотирьох розділів. В першому розділі роботи виконано аналіз електричного обладнання, яке використовується для забезпечення режиму тяги на електропоїздах серії ЭР9 та живлення допоміжних машин. За основу для проектування прийнята схема електропоїзда ЭР9М. Сформульовані задачі, які повинен виконувати новий статичний перетворювач, що пропонується для заміни існуючого розчеплювача фаз. У другому розділі розглянуто способи регулювання частоти обертання асинхронних двигунів, структурні схеми джерел живлення сучасного електрорухомого складу (ЕРС) та вибрано структурну схему до розробки. В третьому розділі виконано розрахунок автономних інверторів напруги для живлення асинхронних двигунів приводів компресора, вентиляторів; розрахунок некерованого випрямляча з широтне-імпульсним регулюванням напруги. Запропоновано заміну компресора типу ЭК7В на більш сучасний типу ЭКВО-0,8/9. У четвертому розділі вибрано елементи типової схеми керування автономними трифазними інверторами напруги.Item Проект тягового перетворювача для приміського електропоїзда змінного струму з асинхронним тяговим приводом(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Олійник, Ян РуслановичUKR: В першому розділі проведено аналіз схем тягових перетворювачів електропоїздів змінного струму. В другому розділі обрано структурну схему тягового перетворювача. В третьому розділі розраховано та обрано необхідні IGBT модулі для автономного інвертора напруги та 4QS перетворювача, розраховано втрати потужності в перетворювачі. В четвертому розділі розраховано та обрано необхідний IGBT модуль автономного інвертора напруги для живлення компресора.Item Проект тягової передачі привода першого класу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Томашівський, Володимир БогдановичUK: Дипломний проект присвячено розробці проекту тягової передачі вантажного локомотива. У першому розділі проведено аналіз різновидів конструкцій тягових передач вантажних локомотивів та умов їх роботи. У другому розділі розраховано основні геометричні параметри зубчастих коліс тягового редуктора. У третьому розділі здійснено розрахунок на міцність основних елементів тягової передачі. У четвертому розділі виконано розрахунок динамічних показників спроектованої тягової передачі вантажного локомотива та проаналізовано вплив хвилеподібного зносу рейкової колії на величину переміщень та динамічних зусиль.Item Підвищення коефіцієнта потужності електропоїздів змінного струму в режимі рекуперації(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Шарафан, Максим ОлексійовичUK: Метою роботи є підвищення коефіцієнта потужності моторвагонного рухомого складу змінного струму в режимі рекуперативного гальмування на основі вдосконалення випрямно-інверторних перетворювачів, випрямних установок збудження і способів їх управління. Наукова новизна роботи полягає у вдосконаленні способу управління ВІП моторного вагона на базі IGBT-транзисторів, що забезпечує симетрію змінного струму щодо напруги мережі та підвищує коефіцієнт потужності електропоїзда в режимі рекуперативного гальмування. Практичне значення роботи полягає у можливості досліджувати електромагнітні процеси роботи моторного вагона електропоїзда зі штатними тиристорними і пропонованими транзисторними ВІП, ВУВ в режимі рекуперативного гальмування і способи їх управління.Item Підвищення тягових властивостей електровозів шляхом використання плавного регулювання послаблення поля тягових двигунів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Легка, Ольга ВасилівнаUKR: Об'єктом розробки є тяговий е лектропривод вантажного електровозу пості йного струму с плавним регулюванням опору пускових резисторів та плавним регулюванням послаблення збудження тягових електричних двигунів. У першому розділі розглянуто існуючі способи плавного регулювання збудження тягових двигунів. Розглянуто досвід використання плавного регулювання збудження тягових двигунів на електропоїзді ЭР200. У другому розділі запропоновано електричну схему широтно - імпульсного регулятора збудження та розглянуто основні принципи такого регулювання. У третьому розділі запропоновано структуру силової схеми електровоза постійного струму з плавним регулюванням опору пускових реостатів в колах тягових двигунах. Запропоновано плавне тиристорне регулювання послаблення тягових двигунів на безреостатних позиціях. Четвертий розділ присвячено розробці функціональної схеми системи автоматичного керування, яка забезпечує с табілізацію пускового струму та вирівнювання значень струмів в паралельних гілках силової схеми електровозу. У п’ятому розділі проведено оцінку тяговим властивостям електровозу з плавним регулюванням збудження тягових двигунів.Item Розробка енергозберігаючої системи освітлення рухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Деменков, Богдан ЮрійовичUKR: Об’єктом досліджень є спеціальні електротехнічні освітлювальні установки і системи управління ними. Предмет дослідження: забезпечення безпеки рухомого складу. Метою роботи є підвищення безпеки руху за рахунок застосування пристроїв оптоелектроніки локомотива на основі світлодіодів. Галузь застосування – залізничний транспорт, підприємства по ремонту електричного рухомого складу, локомотивні депо. В роботі проведено огляд основних робіт за останні роки в області історії розвитку та сучасного стану світлодіодної техніки локомотива; особливості застосування світлодіодів в системі безпеки локомотива, історія розвитку та сучасний стан атмосферної оптичного зв'язку. Виконано аналіз використання світлодіодів в пристроях загального освітлення кабін машиніста локомотива. В розділі розглянуто питання оптимізація системи загального освітлення кабіни машиніста пристроями на основі світлодіодів, аналіз системи загального освітлення кабіни машиніста локомотива, аналіз застосування зміни спектра випромінювання освітлення кабіни машиніста. Проведена розробка і дослідження пристроїв на основі світлодіодів для прожектора локомотива, розглянуто загальні питання розробки прожектора на основі світлодіодів, наведено практичні пропозиції розробки оптичної системи прожектора. Розглянуто інноваційні можливості використання світлодіодної техніки на локомотивах, аналіз питань безпеки при руху локомотива в кривих, виконано розробку прожектора локомотива з функцією змінною діаграми спрямованості, а також зроблені пропозиції по розробці системи передачі інформації для локомотива через атмосферну оптичну лінію зв'язку.Item Розробка ефективних заходів з покращення якості обслуговування та ремонту електрорухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Козаков, Віталій ОлеговичUK: Даний дипломний проект має на меті запропонувати низку заходів з максимального продовження працездатного стану рухомих одиниць із збереженням їх функціональних можливостей. Проведений аналіз стану рухомого складу та його вплив на ефективність та обгрунтування технічної діагностики рухомого складу.Item Розробка методик розрахунку характеристик ЕРС з асинхронним тяговим приводом(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бака, Богдан ОлеговичUKR: Робота присвячена розробці та дослідженню методів розрахунку характеристик регульованих частотою асинхронних тягових двигунів. В першому розділі проведений принцип регулювання асинхронного тягового двигуна. В другому розділі розглянута еквівалентна схема заміщення та аналіз основних співвідношень для асинхронної регульованої частотою електромашини та її характеристики. Третій розділ присвячено розрахунку параметрів схеми заміщення асинхронної електромашини за результатами експериментальних досліджень. Також розглянута методика врахування зміни ступеня насичення кола намагнічування. В четвертому розділі викладена методика визначення робочих та електротягових характеристик асинхронного електродвигуна АД 914У, здійснено їх розрахунок з урахуванням зміни ступеня насичення магнітної системи. В п’ятому розділі здійснений розрахунок робочих та електротягових характеристик асинхронного електродвигуна АД 914У без урахування ступеня насичення магнітної системи та здійснено їх порівняння з характеристиками розрахованими у четвертому розділі, оцінено величину похибки за рахунок нехтування зміни ступеня насичення магнітної системи.Item Розробка методики і апаратно-програмних засобів неруйнівного контролю електромагнітних реле(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Негрієнко, Артем АндрійовичUK: Проведено аналітичний огляд методів контролю якості слабкострумових електромагнітних реле. Описано і класифіковано засоби вимірювань та випробувальне обладнання, яке застосовується в технологічних процесах виробництва і дослідження реле. Запропоновано метод вимірювання опору обмоток реле постійного струму з розширеним динамічним діапазоном і рівнем відносної похибки. До основних відмінних рис методу відноситься побудова спеціалізованих вимірників активного опору на базі сучасних АЦП з високою роздільною здатністю, вбудованих мікропроцесорів і використанням одного межі вимірювань. Розглянуто перехідні процеси в колі управління реле і визначені параметри імпульсу ЕРС самоіндукції при різних способах її обмеження. Розроблено структури для автоматизованого вимірювання амплітуди ЕРС самоіндукції слабкострумових електромагнітних герметичних реле на основі методів дискретного розгортається напруги і прямого перетворення.