Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Title
Now showing 1 - 20 of 47
Results Per Page
Sort Options
Item Капітальний ремонт ділянки колії з розрахунком стійкості насипу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Тригубенко, Данило РуслановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 3 ілюстрацій, 2 таблиі. В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено два варіанти середнього ремонту колії з використання колійної техніки. Пророблені питання охорони праці.Item Конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Наріченко, Анастасія ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування колонної станції глибокого закладення та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу тунелю (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію будівництва колонної станції глибокого закладення. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Конструювання та спорудження нетипової металевої прогонової будови з наскрізними фермами прогоном 145 м під навантаження С14(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Олійник, Юрій ВікторовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 88 сторінках, містить 65 ілюстрацій, 12 таблиць та 7 використаних джерел. В бакалаврській роботі запропоновано 3 варіанти мостового переходу з різними металевими прогоновими будовами з наскрізними фермами прогоном 145 м під навантаження С14. Розглянуто три конструкції металевих ферм, побудовано лінії впливу та по оптимальним зусиллям обрано ліпший варіант. Далі пророблено розрахунок балок проїзної частини та розрахунок головних ферм і в'язів між ними за вибраним варіантом. Також було розроблено проект організації будівництва мосту. Робота складається із 7 розділів. У першому розділі вихідні данні для проєкту. У другому розділі виконується складання варіантів металевого мосту. У третьому розділі порівняння конструкції нетипової металевої прогонової будови з наскрізними фермами прогоном 145 м, побудова ліній впливу різних конструкцій ферм та визначення величини зусиль в основних елементах. У четвертому розділі виконується розрахунок балок проїзної частини. В п’ятому розділі виконується розрахунок головних ферм. У шостому розділі розглядається технологія спорудження опор та монтаж прогонової будови на плавучих опорах. У сьомому розділі дана безпека праці при зварювальних роботах. Мета роботи – конструювання та спорудження нетипової металевої прогонової будови з наскрізними фермами прогоном 145 м під навантаження С14. Метод дослідження – аналітичні розрахунки. Об’єкт дослідження – нетипова прогонова будова з наскрізної ферми.Item Обґрунтування конструкції та технологія спорудження нерозрізної металевої прогонової будови під навантаження С14 прогоном 150 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Петрова, Дар’я ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано складання варіантів металевого мосту та порівняння варіантів металевих ферм 150 м. Виконується розрахунок балок проїзної частини та головних ферм та в’язів між ними. Далі було розглянуто технологію спорудження опори та перевезення прогонових будов на плавучих опорах. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування конструкції та технологія спорудження нерозрізної металевої прогонової будови під навантаження С14 прогоном 150 м.Item Обґрунтування конструкції та технологія спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Москвич, Олександр РомановичUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу бокового тунелю (чавунний тюбінг). Обґрунтовано технологію спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування конструкції та технологія спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену. Об’єкт розробки – станція пілонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Обґрунтування параметрів капітального ремонту залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Юдаков, Андрій ВіталійовичUKR: Бакалаврська робота представлена на 79 сторінках та містить 38 рисунків, 5 таблиць, 13 літературних джерел, 1 додаток. У бакалаврській роботі був розроблений проєкт реконструкції автомобільного мосту. В процесі дослідження було проведено техніко-економічне порівняння різних варіантів реконструкції мосту, що включали збереження початкової довжини мосту та збільшення розрахункового навантаження під сучасні вимоги. Для варіанту, що було прийнято для подальшої розробки, запроєктовано монолітну залізобетонну плиту проїзду та головні балки прогонової будови. Для обох елементів прийнято геометричні розміри та розраховано необхідну арматуру, стрижневу ненапружувану та дротову напружувану з канатів К-7. Також для обраного варіанту ескізно виконано проєкт організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції мосту.Item Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Бутинський, Петро ПетровичUKR: В бакалаврській роботі виконано проєкт реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було виконано техніко-економічне порівняння варіантів реконструкції мосту, що передбачали незмінну довжину мосту та збільшення розрахункового навантаження. Серед варіантів розглянуто залізобетонні мости з балковими розрізними прогоновими будовами та сталезалізобетонний міст з балковими розрізними прогоновими будовами. Для варіанту, що було прийнято для подальшої розробки, запроєктовано монолітну залізобетонну плиту проїзду та головні балки прогонової будови. Для обох елементів прийнято геометричні розміри та розраховано необхідну арматуру, стрижневу ненапружувану та дротову напружувану з канатів К-7. Також для обраного варіанту ескізно виконано проєкт організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції аварійного мосту.Item Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Безручко, Андрій МиколайовичUKR: Бакалаврська робота представлена на 65 сторінках та містить 36 рисунків, 6 таблиць, 15 літературних джерел, 1 додаток В бакалаврській роботі виконано проект реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було пророблено три варіанти ремонту мосту також, виконано техніко-економічне порівняння варіантів ремонту мосту. Далі був обраний на основі техніко-економічного порівняння один варіант мосту та прораховано його несучу здатність. За аналітичним розрахунком при заданих навантаженнях кількість напружуваних канатів періодичного профілю Вр-ІІ із проволоками діаметром 7 мм у нижньому поясі становить 8 штук по 5 дротів в кожному. За виконаними перевірками на міцність за загинальним моментом та поперечної сили, а також витривалістю, запроектований переріз задовольняє умови міцності без змін в типових опалубних розмірах плити. Також для обраного варіанту ескізно виконано проект організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції аварійного мосту.Item Обґрунтування технології спорудження станції пілонного типу в слабких глинястих породах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Климчук, Артем СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 47 сторінках, містить 16 ілюстрацій, 2 таблиці та 15 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування станції пілонного типу глибокого закладення та виконане техніко-економічне порівняння. Визначено навантаження на оправу пілонної станції. Проведений статичний розрахунок станційної конструкції методом скінченних елементів. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу станційного тунелю (чавунний тюбінг). Обґрунтовано технологію спорудження станції пілонного типу в слабких глинястих породах. Розроблені основні положення спорудження пілонної станції методом пілот-тунелю та алгоритм технології спорудження пілонів та проходів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування технології спорудження станції пілонного типу в слабких глинястих породах. Об’єкт розробки – станція пілонного типу. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Односклепінчаста станція в міцних породах. Конструкція та спорудження (гірничий спосіб)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Онук, Анатолій СергійовичUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування односклепінчастої станції метрополітену та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу склепіння (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію спорудження односклепінчастої станції в міцних породах гірничим способом. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструкція та спорудження односклепінчастої станції в міцних породах гірничим способом. Об’єкт розробки – односклепінчаста станція в міцних породах. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Порівняльний аналіз роботи збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних залізничних мостів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини. Проведене варіантне проєктування сталезалізобетонного моста та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок прогонової будови та балатного корита. Обґрунтовано конструкційні характеристики залізобетонної балкової конструкції залізничних мостів. Обґрунтовано світовий досвід будівництва залізобетонних мостів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – є порівняльний аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних мостів. Порівнюється використання збірної плити та монолітної, при яких умовах доцільніше використовувати ту чи іншу плиту. Метод дослідження – дослідження робляться теоретично та за допомогою програмного забезпечення ANSYS методом скінчених елементів. Аналітична перевірка конструктивних елементів за впровадженими в Україні Єврокодами (ДСТУ-Н Б EN) та Національним будівельним стандартом (ДБН).Item Проект капітального ремонту в кривій малого радіусу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Рондов, Назар ОлександровичUKR: Пояснювальна записка до дипломного проекту має 61 с., 10 рис., 10 табл. В даній роботі розглядається капітальний ремонт колії в кривих малого радіусу, де визначаються геометричні параметри та допустимі швидкості руху, а також розглядається можливість збільшення радіусу кривих. Основною задачею під час капітального ремонту є удосконалення конструкції залізобетонної шпали з метою підвищення її поперечної стійкості.Item Проект капітального ремонту ділянки колії в умовах Одеської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Рексін, Владислав ЮрійовичUKR: Пояснювальна записка до дипломного проекту має 52 с., 4 рис., 2 табл., В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено два варіанти капітального ремонту колії з використання колійної техніки. Пророблені питання охорони праці.Item Проект капітального ремонту ділянки колії з визначенням стійкості укосу насипу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Кошкін, Євген ВалентиновичUKR: Пояснювальна записка до дипломного проекту має 51 с., 6 рис., 3 табл. В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено варіант капітального ремонту колії з використання колійної техніки. Розраховано коефіцієнт стійкості укосу насипу. Пророблені питання охорони праці.Item Проект капітального ремонту колії на ділянці А-Б(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Лубов, Сергій ЮрійовичUKR: В даній роботі розроблено два варіанти технологічного процесу капітального ремонту колії. Проведення капітального ремонту дозволяє отримати наступний ефект: підвищення швидкості руху поїздів, зниження витрат на поточне утримання верхньої будови колії, зменшення зносу рухомого складу, підвищення осьового навантаження і, відповідно, пропускної здатності даної ділянки. Всі перераховані фактори сприяють підвищенню продуктивності залізниць, зниження собівартості перевезень.Item Проект капітального ремонту колії на ділянці А-Б Одеської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Чекмень, Євгеній ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 44 сторінках, містить 4 ілюстрацій, 2 таблиці. В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено два варіанти середнього ремонту колії з використання колійної техніки. Пророблені питання охорони праці.Item Проект капітального ремонту колії на ділянці Л-М Придніпровської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Романенко, Оксана ВікторівнаUKR: Пояснювальна записка до дипломного проекту має 58 с., 7 рис., 2 табл.. В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено два варіанти капітального ремонту колії з використання колійної техніки. Пророблені питання охорони праці.Item Проект обходу ділянки колії на ст. П з використанням УК25(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Кашний, Павло ВячеславовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 3 ілюстрацій, 2 таблиці, 1 додаток та 9 використаних джерел. Об’єктом розробки є залізнична колія. Метою роботи є розробка проекту організації робіт з обходу ділянки колії У дипломному проекті визначено раціональну конструкцію верхньої будови колії для укладання колії на ділянці обходу. Виконано розрахунки температурного інтервалу укладання безстикової колії, параметрів колії на обході. Запропоновано проект організації робіт з укладання колії на ділянці обходу з розробкою питань безпеки руху та охорони праці. Всі роботи виконувались на базі окремої бригади. Був направлений окремий колійно-відновлювальний батальйон.Item Проект обходу ділянки колії на ст. Ч з використанням ПБ-3М(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Салтовський, Роман АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 4 ілюстрацій, 2 таблиці, 1 додаток та 8 використаних джерел. Об’єктом розробки є колія на ділянці обходу. Метою роботи є розробка проекту організації робіт з обходу ділянки колії. У дипломному проекті визначено раціональну конструкцію верхньої будови колії для укладання колії на ділянці обходу. Виконано розрахунки температурного інтервалу укладання безстикової колії, параметрів колії на обході. Запропоновано проект організації робіт з укладання колії на ділянці обходу з розробкою питань безпеки руху та охорони праці.Item Проект организації робіт з капітального ремонту на ділянці А(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мельник, Данило МиколайовичUKR: Пояснювальна записка складається з 53 сторінок друкованого тексту, містить 11 рисунків, 1 таблиці та 11 літературних джерел. Об’єктом розробки – технологічний процес виконання капітального ремонту колії. Мета роботи – розробка проєкту виконання кпітального ремонту ділянки залізничної колії. Методи дослідження: аналітичні розрахунки та; адаптація технологічних процесів ремонту колії під заданій ділянці колії. Одержані результати полягають в тому, що на основі заданого потоку поїздів було обґрунтовано категорію і конструкції верхньої будови колії після ремонту, розроблено проект організації та технології ремонтних робіт, запропоновані заходи, щодо забезпечення безпеки руху поїздів під час виконання ремонту.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »